Blondas Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Co wy na to i jakie są opinie Mateusza znam dość dobrze i powiedział że mi to super wystroii tylko jakie są konsekwęcie w GT 99 przy 270/280 patatajców pozdrawiam i czekam na opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 280 to mit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blondas Opublikowano 28 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 marcin@klubsubaru.pl, Dlaczego tak uważasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Dlatego, że widziałem wiele gieteków strojonych z wydechem i dolotem ale na seryjnej sprężarce i IC i żaden nie miał 280KM. Chyba, że zestroilibyście to na Vpower, to może tak, ale nie sądzę, aby SMT był wystarczająco stabilny do tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blondas Opublikowano 28 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 marcin@klubsubaru.pl, a co sądzisz o samym SMT6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Nie mam zdania na ten temat bo nigdy nie miałem w żadnym swoim aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Blondas, masz '99, czyli można robić Ecutek. To jest właściwa droga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Blondas, masz '99, czyli można robić Ecutek. To jest właściwa droga. To jedno a z drugiej strony pamietam jak mi mowiles ze i tak auto jest dlubniete bo ma ok. 250 KM wiec jak dla mnie dla dodatkowych 15-20 KM ( bo tez watpie aby na SMT wyjelo by sie 280 ) wogole bym tego nie ruszal skoro dobrze jezdzi tak jak jest a i tak ta roznica bedzie malo wyczuwal.Jak juz robic to konkretnie i atakowac np 300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniolek Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Tak dla przypomnienia to w Bydgoszczy jest GT chyba 99 czy też 98 które jezdzi na SMT6,chłopaki ładowali tam aż do wysrania sie czyli do 1,7bara (ciekawi byli ile wytrzyma serja), teraz jest już motor zakuty i w trakcie skrzynia kłowa, sterowanie narazie jest na SMT6 i zostanie tak długo jak bedzie dawało rade,oczywiście SMT6 nie jest tak profesjonalnym podejściem do tematu jak Ecutek ale jakoś daje rade, i ma wielka zalete że jeśli strojiciela mamy pod nosem to w każdej chwili możemy cos poprawić,czesto bywa że już za darmo bo zwykle tak bywa że płaci sie za pierwsze strojenie a za dalsze jedno czy dwa to juz na przysłowiowe piwko sie daje. Więc aby było bezpiecznie to trzeba miec zastaw wskazników takich jak EGT,AFR+ standardowe,i trzeba je rozumieć wtedy żadne SMT6 nie zniszczy żadnego silnika,tylko trzeba pamietac jakie wartosci EGT oraz AFR były przed założeniem SMT i sie tego pilnować podczas strojenia a potem kontrolnie po kilku, kilkunastu dniach sprawdzic czy sie parametry nie zmieniły,tylko trzeba jeszcze umieć podłączyc SMT tak żeby było ok. No i można SMT zabrac do domu jak sie sprzedaje auto i wykozystac w innym :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 aż do wysrania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blondas Opublikowano 28 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 Blondas, masz '99, czyli można robić Ecutek. To jest właściwa droga. a wiesz jakie to są koszta ? wiem jedno że jesteś dobry w tym co robisz i może mi powiesz dlaczego nie SMT6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 280 to mit. Niewiele mi brakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Co wy na to i jakie są opinie Mateusza znam dość dobrze i powiedział że mi to super wystroii tylko jakie są konsekwęcie w GT 99 przy 270/280 patatajców pozdrawiam i czekam na opinie zaluz sobie duze turbo i wiekszy IC a potem atakuj 300KM :wink: ja na poczatku mialem u siebie duze turbo TD05 i naprawde znacznie lepiej bylo powyzej 4 tys obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blondas Opublikowano 1 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 GRAF, wszystko spoko tylko będę miał większą turbodziurę a ja chce jechać z dołu a nie od 4 wiesz o co mi chodzi lepiej idziesz bokiem z dołu niż z 4 koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Do Ecutekowalnego auta na pewno bym nie zakładał świni. Za dużo się napatrzyłe m na jazdy ze swiniami, jakbym nie cenił i nie lubił Mateusza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 GRAF, wszystko spoko tylko będę miał większą turbodziurę a ja chce jechać z dołu a nie od 4 wiesz o co mi chodzi lepiej idziesz bokiem z dołu niż z 4 koła Mati ma jakas posrednia turbine VF23 albo VF34 - niepamietam, najlepiej zrob takie mody jak on ma u siebie bo sa sprawdzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 VF23, ale pewnie niedługo zmienie na 34, albo jeśli będzie mi się chciało to na VF37. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 mati, APS SR-40 w okazyjnej cenie 10k PLN? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 mati, APS SR-40 w okazyjnej cenie 10k PLN? ;-) Thanks, but no thanks :wink: W tej cenie można mieć komplet części do swapu na twinscroll :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blondas Opublikowano 1 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 GRAF, wszystko spoko tylko będę miał większą turbodziurę a ja chce jechać z dołu a nie od 4 wiesz o co mi chodzi lepiej idziesz bokiem z dołu niż z 4 koła Mati ma jakas posrednia turbine VF23 albo VF34 - niepamietam, najlepiej zrob takie mody jak on ma u siebie bo sa sprawdzone A zebym to ja wiedział co ma Mati u siebie skoro nie miałem jeszcze przyjemności zeby z nim porozmawiać w cztery oczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 A zebym to ja wiedział co ma Mati u siebie skoro nie miałem jeszcze przyjemności zeby z nim porozmawiać w cztery oczy Mati, uważaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Blondas, hamowales to auto juz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blondas Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 vampeer, nie ale mam tam jakie kartki od chłopa co robili tuning cały w tej firmie Bauman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Śpieszmy się kochać lancery - tak szybko odchodzą... (383KM i 436Nm) Jak dla mnie trochę nie na miejscu :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 vampeer, nie ale mam tam jakie kartki od chłopa co robili tuning cały w tej firmie Bauman to moze warto zhamowac auto najpierw? bo jak sie okaze ze juz jest dosc duzo to smt6 nic nie poradzi na male turbo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi