Jump to content

billbill666

Nowy
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Dobry

About billbill666

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 11/01/1970

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Łęczyca
  • Auto
    Subaru XV 2,0i CVT MY16/Daihatsu Cuore 1.0 SX(2012)

Recent Profile Visitors

361 profile views
  1. Pojechałeś mi z tym deszczem ale jak się nie ma co napisać a parcie na klawiaturę jest ale dobra ok wedle porzekadła powiedział co wiedział Owszem GEO 95 nie są do agresywnej jazdy na asfalcie zwłaszcza jak zaczyna padać deszcz i na drodze robi się specyficzna maż z wody,kurzu i czego tam jeszcze, a Ty z tego co piszesz lubisz lubisz ostro śmigać,to szosowy Michelin spełni Twe oczekiwania.Jestem świeżo po zakupie Michelin Latitude Cross i pora na zmianę poczciwej Yokohamy GEO 95.Zjechały się się po 40 tyś km do 4mm i kiepsko trzymają.
  2. Tragizujesz po raz kolejny z tymi Geo 95,przejechałem 3 sezony na nich bez zastrzeżeń w każdych warunkach drogowych oprócz zimy(nie jest to opona zimowa),zostaną jeszcze na 4 sezon i zmiana na Michelin Latitude Cross, na jeszcze bardziej traktorowaty bieżnik.Doceniłem je jeżdżąc SGV II.
  3. Zacytuję @Zyzola- Dla świętego spokoju wymieniłem, ale teraz zastanawiam się po co  w odpowiedzi na jego pytanie i innych czy jest sens wymieniać oliwę(pomijam markę i klasę 0W20 czy 5W30) po tysiącu,dwóch czy pięciu przejechanych km od wyjazdu z salonu...znalazłem taki filmik.Komentarz chyba zbędny,dotyczy wszystkich świeżo wyprodukowanych silników.Co znalazłem w swoim XV I przy zmianie oleju po 5100km pisałem w wątku o XV więc nie będę powielał.Wiem tyle,że wymiana oliwy była zasadna.
  4. U mnie 48 tyś km wykręcone od 10.2016r.
  5. @jfidelk,ba...to się wie,ale nic nie zmieni tego,że "kloc I czy II to topornie dobre auto w swojej klasie
  6. Marudami kolego,marudami przede wszystkim
  7. Nic co by mogło niepokoić,podłoga ma się dobrze,mimo otarć po kamieniach,gałęziach a mocno "kloca" użytkuję w lekkim terenie.Wahacze i inne elementy metalowe dokręcane do budy mają drobne kwiatki z rudej ale to TTTM :) tym bym się zbytnio nie przejmował,tak to wygląda i za 5-7 lat inaczej nie będzie wyglądać.Podobnie miałem w moich poprzednich suvarowatych wozidłach(SGV II i Hultaj ix35) z tym,że w SGV II po 4 latach nadkola tylne od środka ruda zaczęła wpitalać(fabrycznie żadną masą bitumiczną nie konserwują tylko lakier na blachę idzie bezpośrednio) a w Hultaju wahacze i wydech przyprawiały
  8. ....aż z ciekawości pod swojego zajrzę,za miesiąc 2 latka mu stuknie.
  9. @karas to ty może na bryczkę lub rower się przesiądź,bo z tego co piszesz to poziom animozji do "kloca" sięgnął u ciebie zenitu
  10. @tymek666 z eko skórą w XV nie ma tragedii,przecieram w swoim Plakiem co dwa miesiące i jest ok.XV jest moim trzecim wózkiem z eko skórą i po przejechanych 30 tyś km wygląda jak nówka.Suzuki GV II po wykreconych 106 tyś jak szedł "do Żyda" tapicerka eko skóra wyglądała bez zastrzeżeń.Kupujący piał z zachwytu,że tak utrzymana.W Hultaju ix 35 po 82 tyś też nie było widać różnicy z nówką z salonu.Po prostu jak dbasz tak masz
  11. "pino" nie dziw się,za dużo soli,za mało błota i tulejki poszły....:(
  12. "aflinta"też jestem zdania,że nie można bezgranicznie ufać elektronice w aucie tylko jeżdzić w zgodzie z własnymi umiejętnościami.Poruszyłem te dwie rzeczy co do zachowania nowego XV na drodze bo przykuły mą uwagę a zarazem trochę poirytowały.Najwidoczniej sprzedający chciał mi na max wyeksponować działanie elektroniki,a efekt wyszedł przeciwny do zamierzonego.Świetna trakcja tego auta raczej przykuwa mą uwagę niż odpycha,z czasem z elektroniką bym się dogadał
  13. Nie chcę cię" karas" rozczarować,ale w nowym XV(MY 18) przy szybkim przejeżdzie po dziurach,spowalniaczch 60-75km/h tylny zawias tłucze się(hałasuje) równo TTTM osobiście to sprawdziłem.Owszem,podłóg MY16 jakim jeżdżę jest ciut cichszy i sztywniejszy,ale nie ma co piać z zachwytu.Fakt można normalnie rozmawiać przy 140-150 km/h,poprawili ergonomię relingów.Lepsza pozycja do wsiadania,jak do typowego suva,poprzednik w tej kwestii ma więcej wspólnego ze zwykłą osobówką.Jakość wnętrza ok,wszystko trzyma się kupy,w porównaniu z MY16 po prostu inne,nie mówię,że lepsze,narysowane inaczej i tyle.Si
  14. Kolego "karas" pisząc o konkurencji UAZa do XV mam na myśli to,że rozważam przyszły zakup między tymi dwoma autami(XV to ukłon w stronę mej lepszej połowy,ale będę miał niedosyt jazdy terenowej) natomiast UAZ Patriot to rosyjski(doświadczenie w tej kwestii mają bardzo duże) sposób na pokonywanie bezdroży,bardzo udany zresztą w cenie spasionego XV Bezpośrednią konkurencją dla XV(tylko cena) nie jest bo to auto gra w lidze z Toyotą Land Cruiser,Land R Defenger czy wspomnianą G klasą Mercedesa.Natomiast jest wdzięcznym autem jeśli chodzi o modyfikację,np zamiast seryjnego motoru 2.7l można mu wł
  15. Ma silnego konkurenta i mocno biorę go pod uwagę
×
×
  • Create New...