Skocz do zawartości

morda4u

Użytkownik
  • Postów

    88
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Legacy 2.5i MY10

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia morda4u

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

3

Reputacja

  1. No u ciebie sprawa jasna bo jest podpisane OFFSET U mnie też pewnie będzie to 55. Tutaj jest dobre info https://www.wheel-size.com/size/subaru/legacy/ Można wybrać rok, rynek (EU/US/JDM), wersję silnika itp. Nie jest w 100% dokładne, bo u mnie np szerokość felgi się nie zgadza, ale lepsze to niż nic.
  2. Gdzie sprawdzacie to ET? Ja mam 17" szerokość 7,5J i na feldze cyferki 55. Czy to jest to ET? Coś dużo..
  3. Te moje 17" mają ET55 jeśli dobrze pamiętam i są to oryginalne Subaru z rocznika 2010.
  4. Czy te felgi na które 4-tłoczki nie weszły to były oryginalne 17-stki na jakich Legacy wyjeżdżał z salonu? Moje wyglądają trochę inaczej i zastanawiam się czy będą ok.
  5. morda4u

    Legacy IV czy można...?

    Jak silinik gasł przy ruszaniu to też się otwierało.
  6. morda4u

    Legacy IV czy można...?

    Ja miałem opcję auto-zamykania drzwi po odpaleniu jako funkcję alarmu, który był standardowo montowany w ASO. Drzwi się same odblokowywały po wyłączeniu silnika, więc w razie kolizji jak silnik gaśnie to też.
  7. Haha no może i trochę podobny. Ale tuning optyczny czyni cuda
  8. Po dobrym ręcznym myciu i woskowaniu nawet brudny wygląda lepiej niż 90% innych aut. I trzyma fason 2-3 miesiące
  9. Witam, ja miałem IV 2.0 165KM manual, a teraz mam V 2.5i 167KM CVT. Obydwa sedany. Jeżeli chodzi o rodzinę to bez dwóch zdań większy komfort i więcej miejsca w V. W porównaniu z IV w środku jest po prostu ogromny. Muszę się wychylać z fotela kierowcy, żeby sięgnąć do klapki nawiewu od strony pasażera. Z tyłu mieszczą się dwa foteliki i po środku jeszcze dorosła osoba się wciśnie. To był jeden z warunków zakupu Nie mam zastrzeżeń co do wnętrza, jaka dla mnie wszystko ok. Moja żona zdecydowanie woli V niż IV. Z perspektywy kierowcy, V jest mniej zwinny, ale CVT mi się super jeździ. Można tą skrzynię tak wyczaić, że praktycznie pedałem gazu imituję "zmiany biegów" których nie ma Jak chcę to mi trzyma wysokie obroty, jak nie chcę to odpuszcza. Sterowanie nogą prawie jak sprzęgło i wajcha w manualu. Ruszanie ze świateł też na plus, większość towarzystwa zostaje w tyle. Wiadomo 167KM bez wiatraka to nie rakieta, ale biorąc to pod uwagę jest naprawdę dobrze. Myślę, że V jest bardziej do wożenia się, IV prowokuje do większej zabawy ze względu na zwinność. Są to po prostu dwa różne auta, tym bardziej, że jednego miałem w manualu a drugiego w automacie. Co do wyglądu, to mi się trafił zestaw z body kitem (progi, owiewki, dokładka zderzaka z tyłu). Podmieniłem jeszcze grill na plaster miodu, lekki zjazd w dół na zawiasie + felga 18" i od Vectry C już troszkę bardziej się różni
  10. Witam, mam taki problem z radiem w Legacy MY10, że przestały działać przyciski do zestawu głośnomówiącego na kierownicy (słuchawka odbierz/rozłącz). Z tego co wiem, te przyciski to jedyna metoda, żeby wejść do opcji telefonu/bluetooth i np. sparować z nowym telefonem. Ostatnio właśnie zmieniłem telefon i nijak nie mogę go połączyć z zestawem głośnomówiącym. Znacie może sposób konfiguracji bez tych przycisków na kierownicy? Może jest jakaś tajna kombinacja przycisków na radiu, żeby się dostać do tych ustawień? A może ASO przez kompa jest w stanie to skonfigurować? Pozdr.
  11. Który interfejs i w czym to sprawdzać? Jak Torque, to mi nic nie pokazał przy tego typu problemach.
  12. Ja chyba miałem coś podobnego przy spalonej żarówce i/lub braku styku na kabelkach do świateł. Raz styk był raz nie i raz się to zapalało a raz nie. Sprawdź czy ci świecą wszystkie światła, łącznie ze stopem, kierunkowskazami, postojowymi itp. Jak grzebali przy poziomowaniu to sprawdź też kabelki od tego.
  13. + Flyaudio_pl Jest jakiś patent na ściągnięcie tej zewnętrznej osłony lusterka żeby nic nie połamać?
  14. Czujnika spalonych żarówek nie ma. Zmienić ręcznie się da. Dostęp ciasny ale jest bez problemu. Od strony pasażera trzeba plastikowy dolot powietrza zdjąć. Info z ASO, że Legacy V nie lubi LED-ów i mogą jakieś dziwne błędy wyskakiwać. Ja miałem te same żarówki i było ok. A jak ci kiedyś wyskoczy jakiś błąd z kompa to najpierw wyjmij ledy zanim pół silnika rozbierzesz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...