Skocz do zawartości

skoczybruzda

Nowy
  • Zawartość

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O skoczybruzda

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Outback MY2007 H6
  • Zainteresowania
    skanowanie laserowe

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.geodezja3D.pl

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. skoczybruzda

    Co kupiłem dzisiaj do swojej subary ? Bez foty też się liczy !

    Umyłem i nawoskowałem. Podobno niektórzy to lubią.
  2. skoczybruzda

    Temperatura płynu chłodzącego Outback 3,6 US

    u mnie 92-95C Outback 3.0
  3. skoczybruzda

    Kontrolka serwisowa+kontrolka vsc

    Nie. Poza tym dopiero co wymienione świece i zrobiona regulacja zaworów.
  4. skoczybruzda

    Kontrolka serwisowa+kontrolka vsc

    Tak zrobię. Przesyłka z elm327 już do mnie idzie. Tymczasem... dziś kontrolki zgasły same. Edit: Sczytałem błędy. P0301 P0303 P0305 "wykryte wypadanie zapłonów"
  5. skoczybruzda

    Trzy kontrolki check engine, trakcja i Cruise

    Pytanie do autora tematu: czy zdiagnozowałeś źródło problemów? U mnie te same kontroli na desce (outback 3.0) ale silnik chodzi normalnie, skrzynia też. Jedyne co mnie zastanawia to burczenie z wydechu przy niskich rpm. Mam H6 od niedawna i zaskoczyła mnie głośność wydechu.
  6. skoczybruzda

    Kontrolka serwisowa+kontrolka vsc

    Dzięki za link. Z tego co wiem u mnie podkładka dystansowa przed sondą już jest (auto kupiłem niedawno, mechanik to zauważył na przeglądzie przedzakupowym). Kontrolki zaświeciły się podczas długotrwałej wolnej, spokojnej jazdy remontowaną drogą.
  7. skoczybruzda

    Kontrolka serwisowa+kontrolka vsc

    Podczas spokojnej jazdy zapaliły się jednocześnie kontrolka serwisowa i kontrolka elektronicznej stabilizacji toru jazdy. Dodatkowo miga cruise i tryb pracy si drive. Auto to Outback H6 my2007. Nie zgasła po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu. Auto jechało zupełnie normalnie. Co to może być?
  8. skoczybruzda

    Wyjscie Aux

    Tak, wygląda na dołożone przez pierwszego właściciela. Drugi, od którego kupiłem nie używał tego. Kabel wystaje obok modułu nawigacji w schowku.
  9. skoczybruzda

    Wyjscie Aux

    W outbacku H6 który niedawno kupiłem w schowku pasażera mam kabelek z końcówką usb męską. Czy to musi być podłączone do gniazdu AUX w radiu? W jaki sposób mogę pod to podpiąć jakieś źródło mp3? Najlepszą opcją byłoby podpiąć pendrive przez jakąś przejściówkę żeńską-żeńską usb.
  10. skoczybruzda

    Legacy IV a Legacy V

    Zacnie wygląda. Czarny kolor fajnie maskuje jego przyciężkie kształty . Powoli przekonuje się do V...
  11. skoczybruzda

    Legacy IV a Legacy V

  12. skoczybruzda

    Legacy IV a Legacy V

    Ciekawy egzemplarz (myślałem, że wszystkie H6 były w skórze). Ale... https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-2-5-benzyna-4x4-automat-nawigacja-serwisowany-ID6zw3yz.html Za nieco mniejszą kasę mam auto 3 lata młodsze, bardziej przestronne a ze słabszym motorem. Opinie dotyczące różnic w jakości wnętrza, wyciszenia, prowadzenia są podzielone. Naczytałem też się o inszości sAWD w przypadku CVT...
  13. skoczybruzda

    Legacy IV a Legacy V

    Gdybym kupował tylko rozumem to nie brałbym pod uwagę Subaru... Z drugiej strony chociaż stać mnie na 10 letnie H6 za 48k to jest jakaś granica sympatii do marki.
  14. skoczybruzda

    Legacy IV a Legacy V

    Miałem Outback 2.5 z gazem i z silnikiem nie było żadnych problemów. Słyszałem, że UPG to problem wynikający z częstych i długich przelotów z dużą prędkością czyli wysokimi obrotami. Wiadomo, że w 2.5 GT będzie do tego zachęcał bardziej niż wolnyssak. Podobno z tego powodu silniki aut z Niemiec są bardziej wyeksploatowane niż z np. Szwajcarii gdzie tak prędko się nie lata. Ideałem byłoby H6 - legendarna kultura pracy tego silnika pociąga mnie niż osiągi 2.5GT.
  15. skoczybruzda

    Legacy IV a Legacy V

    Wychodzi na to, że poza obszernością wnętrza V w niczym nie przebija IV a pod wieloma względami jest gorsza. Nikt jednak nie wymienił podobno lepszego wyciszenia V (w rodzinnym kombi na długie trasy ma znaczenie) a także kwestii audio/mp3/navi. Z drugiej strony fajny legacyIV/outbackIII kosztuje często więcej niż 3 lata młodszy legacy V (pomijając kwestie silnika).
×