Jump to content

thewisnia

Nowy
  • Content Count

    80
  • Joined

  • Last visited

About thewisnia

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 05/11/1987

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    WaWa
  • Auto
    WRX 2.0 kombi, Legacy H6 specB, Forek 2.5 XT GraphM, RB320 :)
  • Zainteresowania
    strażak, ratownictwo, nurkowanie, wysokościówka-wspinaczka, żeglarstwo, subaraki, motocykle, muzyka i sport!

Recent Profile Visitors

404 profile views
  1. 1. Lagravis - 1 sztuka 2. Waldek Woźny - 1 sztuka 3. Beavis - 3 szt 4. Dziedzic - 3 szt 5. ZdanoG6 - 4 szt. 6. hvdy- 2 szt.  7. xander_88 - 1 szt. 8. Szurik - 1 szt. 9. thewisnia - 2 szt.
  2. To jak brakuje imprez i legacy, to i ja dorzucę jeszcze coś innego niż swojego forka (zdjęcia moje, auta niestety już nie )
  3. To i ja w tym roku bym się pisał na kalendarz i tak pewnie ze 2 szt. No i oczywiście fotki (wiosna/lato):
  4. Dziękuję w weekend sprawdzę na żywo
  5. Cześć, szybkie pytania: jak zdemontować bez strat osłonę/obicie (plastikową) tylnej klapy od wewnątrz? I drugie pytanie: Co mogło się skończyć w czasie, że przenosi ona drgania w trakcie jazdy? Najpierw myślałem, że tablica - więc tablica zrobiona. Potem, że roleta bagażnika - też nie. W środku przy kole też się nic nie telepie. Został mi plastik z klapy - faktycznie ma trochę luzu. I, jak gdyby ktoś pytał, klapa nie ma luzu
  6. Te z allegro właśnie oglądałem - wyglądają ok, tylko miałem obawy, czy będą pasowały. Ale skoro tak - to chyba je wezmę. Dzięki za pomoc - jak zamontuję, to wrzucę fotki Chyba, że ktoś ma jeszcze inne źródło - może być też i poza krajowe - oby sprawdzone
  7. Cześć, Brakuje mi już do pełnego szczęścia dobrych dokładek przedniego i tylnego zderzaka w Foresterze SG9 2,5 XT. Naoglądałem się pięknie porobionych Forków i muszę to u siebie dołożyć. Problem jest taki, że wszystko jest daleko za gramanicą Kiedyś gdzieś rzuciło mi się w oczy info, że jest w PL forma, która takie rzeczy wykonuje. Pomimo zgwałcenia opcji "szukaj" nic nie znalazłem na forum i w google (albo to już zmęczenie materiału u mnie). Może ktoś z Was podpowie/pomoże? Chodzi o przednią dokładkę do ori zderzaka przód i dwóch dokładek do zderzaka tył. Ogólna bryła Forka zmienia się wtedy znacząco na plus, przynajmniej jak dla mnie. Bardzo dziękuję z góry za wszystkie podpowiedzi Mam w planie obkleić je dobrą folią w kolorze carbonu (tak jak wlot i tylny spojler i część klapy)
  8. Ok, dzięki za informację. Założę sam a przy okazji podjadę na zbieżność.
  9. Cześć, czy ktoś z Was montował przednią rozpórkę we własnym zakresie bez podnoszenia auta? Pacjent to Forek 2.5 xt SG. Nie mam za bardzo czasu, żeby gdzieś teraz podjechać a rozpórka leży gotowa (czerwona Staffa). W necie (youtube) są filmy, gdzie montują bezpośrednio na ulicy (?!?). I tak, przeczytałem watek na forum Montaż rozpórki + zbieżność - to było do "sztywnej" imprezy. A do mojego Forka to w końcu nie wiem czy dać komuś jednak do zamontowania, czy zamontować samemu (mam jedno liche miejscu w garażu podziemnym) Dziękuję z góry za jakiekolwiek przydatne info
  10. o, rzeczywiście - jakoś umknął mi ten temat Dzięki
  11. O Jezusie Jakoś mi umknął tak zacny wątek Ja się produkuję w osobnym wątku a tu taka sytuacja Podłączam się pod temat - mam do zrobienia oba tylne błotniki i oba nadproża. Może ten facet z Karczewa wypali? Ja wstępnie myślałem na zakupieniem zdrowych ćwiartek (używka: 800-1000 zł, nowa: 3208 zł) ale jak byłaby opcja, żeby jakiś rodzimy potentat wykonał reparaturki, to jest to godne zastanowienia.
  12. Cześć, zakupiłem przed zimą Forka z oznakami rdzy - wybór auta był świadomy Teraz nadszedł czas jego odświeżenia blacharskiego i w związku z tym mam kilka pytań i liczę na pomoc: muszę znaleźć prawą ćwiartkę (nr części: 51439SA0029P) bo nie chcę sztukować i dorabiać, bo to tylko czasowe rozwiązanie. Dlatego poszukuję całej ćwiartki (najlepiej używana w dobrym stanie) żeby potem na fabrycznych mocowaniach/nitach ją wymienię. Quarter panel Right Forester 2.5 Xt 2006 dużo mniejsze rozmiary korozji mam na listwach progowych - są jakieś reparaturki czy czy coś w tym stylu, co w miarę prosty i solidny sposób załatwi sprawę? Czy też trzeba szukać nówek? (nr części: 51572FE010) Rocker panel dużo Was kosztowało usuwanie rdzy w SG? chcę określić przedział kosztów, bo prac jest trochę i nie są to tylko prace typowo blacharsko-lakiernicze i jeszcze sprawa zabezpieczenia podwozia - ile to wytrzymuje i ewentualnie jak to wygląda cenowo. Roboty planuję zrobić w Wawie lub okolicy. Mam już jeden upatrzony warsztat (z polecenia chłopaków z 4Motors) ale jak macie sprawdzone opcje to proszę o info Generalnie polecacie szukać używek czy targać się na nówki: nowa ćwiartka kosztuje 3208 zł (). Jest na allegro kilka ćwiartek ale wszystkie jakieś podejrzane albo słabe zdjęcia. Znalazłem jakiegoś tutoriala na NASIOC Rear quarter rust repair with pics Może ktoś z Was ma dostęp do zdrowej ćwiary i/lub progów? Jak byłaby opcja, to bym brał obie ćwiary oraz progi i podmienił, żeby całkowicie zażegnać problemy. Do lata chcę zrobić z Forka prawdziwego motyla - każda podpowiedź lub pomoc na pewno się przyda. Ten Forek to akurat prawdziwy plejadowóz, więc szkoda by go już skazywać na powolną degrengoladę A potencjał nadal jest
  13. Bilsteiny zawsze będą trochę stukały (nowe i używane) - po prostu ten typ tak ma. Też mnie to wkurzało, ale zgłębiłem trochę tematów na nasioc-u i pogadałem w serwisach - zawsze będzie delikatne popukiwanie (im lepsze amory tym ciszej). U mnie ten denerwujący dźwięk był również spowodowany przekładnią kierowniczą - ona bardziej będzie dawała takie objawy (po regeneracji przekładni jej stuki ustały, ale amorów jak były tak były). Może te linki pomogą: knocking-bilstein-repair-service na uklegacy.com http://forum.liberty.asn.au/viewtopic.php?f=19&t=11917
  14. Tutaj moc przeróbek w pakietach: https://youtu.be/eHMbt6iCuWg
  15. Pozdrowienia dla srebrnego forka II gen, parkującego dziś na rogu Domaniewskiej i Magazynowej w Wawie. Świnia była Szklanka dziś, ale Forki dają radę
×
×
  • Create New...