Jump to content

pysiek2247

Użytkownik
  • Content Count

    108
  • Joined

  • Last visited

About pysiek2247

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Ełk
  • Auto
    Subaru Legacy 2k11

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. oprogramowanie do subaryn masz w necie za free - free ssm - ecu explorer
  2. Kupilem od viakena inny tj. https://viaken.pl/pl/interfejs-diagnostyczny-subaru-1999-2009-usb-we-wtyku-obd2.html - jest 2 tyg na odeslanie wiec zdam relacje czy trybi czy nie a który rok auta ?
  3. Dzien dobry, czy ktoś z Was moglby podac link do działającego kableka OBD II do legacy V, kupiłem dwa i wszystkie przestają logować w chwili wlaczenia silnika. (na postoju logować mogę stopien wcisnieta pedalu przyspieszenia.. mało)
  4. mialem rotingery nawiercane + nacinane, mimo niezbyt agresywnej jazdy biły po jakims roku i 15k przejechane, nie kupie wiecej tym bardziej ze mozna (przynajmniej u mnie w legacy V) za 150 extra kupic duzo bardziej tarcze profi..Ktorym na chwile obecna dalem wiecej w kosc mimo ze mam je niecałe 2 miesiace i nie bija :)) Choc znam przynajmniej 4 osoby ktora sa zadowolone..
  5. hmm na tym zdjęciu ich nie ma
  6. 500 na przod (nacinane), więcej musisz pytac na facebook'u - dość sprawnie odpisuje
  7. ja mam pizzabrakes tarcze naweglane oraz mintexy 1155, wiec tarcze jak i klocki juz pare razy katowalem czyli 180-0-180-0 itp Tarcze sie nie poddaja, ale klocki pyla i piszcza jak stary pociag, jestem na etapie kupna "shim discow" do zaciskow bo moje to uzywki po regeneracji a nie wiem czy wiecie ale moj obecny guru "pizzabarkes" ktory posiada wiedzie pisze tak: " Tak te podkładki powinny pomóc na latanie klocka w zacisku, zastanawiam się jeszcze czy masz wszystkie blaszki itp w tych zaciskach które trzymają klocki (mam)? I druga sprawa - spójrz jak wyglądają zaciski po bokach w miejscach gdzie jest klocek hamulcowy. Normalnie w zaciskach są takie blaszki które powodują że jak klocek się przesuwa to nie wyciera powierzchni zacisku tylko trze o tę blaszkę i co jakiś czas się ją wymienia. Z tego co wiem z subaru nie ma tych blaszek i klocek po prostu ociera o zacisk bocznymi ściankami. Przy starszych samochodach (tzn takich co dużo cykli hamowań już miały) Może być tak że powierzchnia tam z boku już jest tak wytarta że klocek nie jest ściśnięty i lata luźno i to może dać efekty jakie mówisz - tłuczenie, piszczenie itp. Jak jest u Ciebie - klocek powinien wchodzić w zacisk dość ciasno jak je montujesz, nie powinien być luźny w zacisku po włożeniu. Spójrz na to zdjęcie http://subaruidiots.com/wp-content/uploads/2015/09/brembocaliper10.jpg I zobacz że po bokach z prawej i lewej strony jest taka blaszka przykręcana na śrubkę. U Ciebie w zaciskach chyba fabrycznie tego nie było i może się w tym miejscu zacisk po prostu wyrobić. A wystarczy pół milimetra żeby klocek już chodził luźno i tłukł " jestem na etapkie zamawiania blszek i z radoscia zdam Panstwu relacje z efektow
  8. nikt nic nie wie? Bardzo proszę o pomoc
  9. u mnie w kabinie jest podobnie, sciemnaiaja się, nie dzialaja zero/jedynkowo. Ledy także się sciemniaja i nic im ni jest. Chinskich ledow wymieniłem dwie garście, co mnie kosztowalo 3x więcej niż w porządne co teraz zainwestowałem, jak to mowia raz a dobrze
  10. ale rozmiar opon a ET felg to nie to samo
  11. Czesc, piszesz strasznie chaotycznie. Wazny jest rozmiar felg jak i opon. Poszukaj na początek jakichs oznaczen na felgach bo może sa zbyt szerokie po prostu. Napisz i będziemy radzic
  12. wiem co to can bus, nabijam się z dopisków w tych chinckich ledach, mnie zresztą straszyli ze będzie choinka na desce, diabel mnie odwiedzi, korba bokiem wyjdzie, nie ma co się bac, a jeśli 40 zeta za zarowke led to dużo to po oc kombinoiwac
  13. ja mam ledy (żadne can busy) Osrama i nic mi się z radiem itp nie dzieje, chińskiego gowna can-bus nie nadazalem zmieniac, te już swieca rok i się maja dobrze
  14. Cześć, Panowie jeśli auto wzięła firma leasingowa wraz z alarmem i ISR do końca umowy (~5 lat) to można stwierdzić odgornie jaki jest alarm, cos ponaciskalem i juz nie bipczy i musze się odwracać aby zobaczyć migające światłą co jest uciążliwe
  15. Panie Szymonie, proszę zrozumieć jedno że Subaru nigdy nie było i nie będzie marka Premium, ja po tym jak się przesiadłem z innych japończyków do tego auta, od razu sprzegło mi się nie spodobało, wymieniłęm je przy przebiegu 160/170 k (Polski samochod i pelna ksiazka serwisowa potwierdzona przez ASO RADOM), już nie pamiętam ale mechanik stwierdził iż długo bym jeszcze pojeździł, zmiana operowania pedałem sprzęgła nie zmienił się nic a nic!!!
×
×
  • Create New...