blackphoenix1212 Posted September 26, 2019 Share Posted September 26, 2019 Ponieważ nieuchronnie zbliża się czas wymiany tarcz i klocków przednich w Outbacku (IV, rocznik 2013, silnik 2.5 173 KM, CVT, tarcze fabryczne 277 mm) uknułem następujący plan: 1. wymiana zacisków przednich na WRX-owe (WRX-PRO) 2. wymiana tarczy na rozmiar 294 mm + odpowiednie klocki. Czy PT forumowicze byliby uprzejmi odpowiedzieć na n/w pytania: - zacisk będzie pasował p&p? - czy felga Subaru 17x7.5, ET 48 pomieści taki zestaw? - czy jest się sens w to bawić i co ew. zyskam na ww. zmianach? - jakieś propozycje w miarę cywilnego kompletu tarcze + klocki? Pomysły, przemyślenia, uwagi - wskazane. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
klonek78 Posted October 2, 2019 Share Posted October 2, 2019 a nie podejdą hamulce od 3,6? zacisk co prawda "tylko" dwutłoczkowy ale tarcza 316mm i mam to na feldze 17" Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackphoenix1212 Posted October 14, 2019 Author Share Posted October 14, 2019 klonek78 - dziękuję za zainteresowanie i odpowiedź, przepraszam że tak późno.Zostawiłem fabrykę - przód był w oryginale 294 mm, tył 286 mm. Wymieniłem tarcze i klocki przód i tył (całość z ATE) + wymiana płynu hamulcowego. Stwierdziłem że nie będę modził auta ale dążył do jego utrzymania w stanie jak najlepszym w oryginalnych parametrach. Temat można zamknąć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
klonek78 Posted October 15, 2019 Share Posted October 15, 2019 ja u siebie założyłem na przód tarcze ZIMMERMANN SPORT COATZ + klocki BLACK DIAMOND FAST ROAD. ja jakoś nie umiem jeździć na seryjnych tarczach i wszystkie się gną - wiercone wytrzymują do końca Link to comment Share on other sites More sharing options...
mironig Posted October 15, 2019 Share Posted October 15, 2019 a nie podejdą hamulce od 3,6? zacisk co prawda "tylko" dwutłoczkowy ale tarcza 316mm i mam to na feldze 17" Podejdą zrobiłem taka modyfikacje u siebie. Mam do oddania zaciski 294 po piaskowaniu i regeneracji i tarcze Mikoda i klocki TRW po 15 tys (trasa) w idealnym stanie. Zaciski i tarcze do oddania widoczne na filmie Po zamontowaniu tarcz 316 jest znaczna różnica na +. Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackphoenix1212 Posted October 16, 2019 Author Share Posted October 16, 2019 mironig czy przy takiej modyfikacji zacisk od większej tarczy (316 mm) pasuje do zwrotnicy standardowej p&p czy trzeba jakieś adaptery kombinować? Tak na przyszłość pytam, czyli przy rodzinnym stylu jazdy za jakieś 4 lata pewnie najwcześniej Link to comment Share on other sites More sharing options...
mironig Posted October 16, 2019 Share Posted October 16, 2019 mironig czy przy takiej modyfikacji zacisk od większej tarczy (316 mm) pasuje do zwrotnicy standardowej p&p czy trzeba jakieś adaptery kombinować? Tak na przyszłość pytam, czyli przy rodzinnym stylu jazdy za jakieś 4 lata pewnie najwcześniej Pasuje bez żadnych adapterów. Blacha osłaniająca tarcze od wewnątrz też moze zostać, jej średnica jest prawie identyczna z tarczą ( Żeby ją wymienić trzeba demontować łożysko) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackphoenix1212 Posted October 16, 2019 Author Share Posted October 16, 2019 2 godziny temu, mironig napisał: Pasuje bez żadnych adapterów. Blacha osłaniająca tarcze od wewnątrz też moze zostać, jej średnica jest prawie identyczna z tarczą ( Żeby ją wymienić trzeba demontować łożysko) Podziękował, przyda się dla potomnych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cherusek1 Posted November 18, 2019 Share Posted November 18, 2019 Witajcie ,podepnę się tutaj z pytaniem o przednie hamulce do Outbacka 2000r pogrzebałem trochę na naszym forum jestem pewny ze gdzieś to jest ale nie znalazłem , czy orientujecie się jaka jest oryginalnie -fabrycznie ,średnica tarcz przednich do Outbacka 2000r? Link to comment Share on other sites More sharing options...
klonek78 Posted November 18, 2019 Share Posted November 18, 2019 5 godzin temu, Cherusek1 napisał: Witajcie ,podepnę się tutaj z pytaniem o przednie hamulce do Outbacka 2000r pogrzebałem trochę na naszym forum jestem pewny ze gdzieś to jest ale nie znalazłem , czy orientujecie się jaka jest oryginalnie -fabrycznie ,średnica tarcz przednich do Outbacka 2000r? w 2,5 MY00 mam 293mm jak jest w h6 nie wiem 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BazaN Posted May 20, 2021 Share Posted May 20, 2021 Ogrzebie z prośbą o pomoc. Mam OBK 2010 3,6 od kupna zrobiłem z 80kkm i już 3 raz muszę wymienić tarcze bo się krzywią ( nie katuję i lubię hamować silnikiem, klocki praktycznie wytrzymują tyle co tarcze ). Co założyć by mieć spokój? A może coś tam jest nie tak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neutrino33 Posted May 20, 2021 Share Posted May 20, 2021 7 minut temu, BazaN napisał: Ogrzebie z prośbą o pomoc. Mam OBK 2010 3,6 od kupna zrobiłem z 80kkm i już 3 raz muszę wymienić tarcze bo się krzywią ( nie katuję i lubię hamować silnikiem, klocki praktycznie wytrzymują tyle co tarcze ). Co założyć by mieć spokój? A może coś tam jest nie tak? Może coś nie tak przy montażu...może coś z piastą? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BazaN Posted May 20, 2021 Share Posted May 20, 2021 Tylko po wymianie jest dobrze. Tak po 20-30 kkm znowu trzęsie przy hamowaniu z wyższych prędkości. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neutrino33 Posted May 20, 2021 Share Posted May 20, 2021 Godzinę temu, BazaN napisał: Tylko po wymianie jest dobrze. Tak po 20-30 kkm znowu trzęsie przy hamowaniu z wyższych prędkości. Spróbowałbym wymienić te tarcze w innym warsztacie. Tak jak wspomniałem powyżej, może to być błąd w sztuce lub coś z piastą jest nie tak i ona powoduje nierówne zużycie a w efekcie bicie tarcz po pewnym czasie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mironig Posted July 23, 2021 Share Posted July 23, 2021 piata może mieć max 1 setkę bicia bocznego. Jeżeli ma więcej lepiej wymienić bo problem będzie powracał nawet przy idealnym ustawieniu tarczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now