Jump to content

rafal73

Nowy
  • Posts

    48
  • Joined

  • Last visited

About rafal73

  • Birthday 04/24/1973

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Subaru Legacy Diesel MY10

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

rafal73's Achievements

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputation

  1. niestety na zakup tych pojazdów nie ma chętnych za wielu - nawet za przysłowiową pietruszkę... Subaru Polska tak doskonale zadbało o swój wizerunek, że na te samochody nie ma praktycznie chętnych. wizja wymiany silnika w cenie za jaką potem trudno całe auto sprzedać totalnie zniechęca.. pozdr
  2. Ja mialem to w 2012 roku... kupiłem auto z polskiej dystrybucji i serwisowanie w polskim aso... ten sam polski aso gwarantował że popsuta jest TYLKO 2masa... Ale już przeglądu przedzakupowego zrobić nie chciał... drugi łódzki aso potwierdził 2mase i kupiłem... Jednak jak się okazało po 2 tyg (podczas wymiany 2masy) co jest popsute to zawiozłem auto do warszawskiego aso i faktycznie inicjalnie taką opcję podawali (Ja płacę za robotę, części sip) ale potem okazało się że moje auto JEST ZA MŁODE (Nie miało 3 lat, ale przebieg 140kkm, więc po gwarancji) i mój przypadek się nie kwalifikuje pod taką opcję (ZNANYCH AWARII)... to co zrobili to obniżyli cenę shortblock tak że cała naprawa wyszła prawie 20kpln (zamiast ponad 30)... Cieszę się że teraz pojawiły się nowe opcję... jak czytam to zastanawiam się czy mogę dochodzić zwrotu, skoro jednak uznali że to wada i wymieniają.. . Pozdr Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  3. Kolega się pyta o legacy 2009, a tam żadnych cvt nie było... Przeglądy w aso NICZEGO NIE DOWODZĄ... ja taki kupiłem i po 2 tygodniach wyszlo ze musze wydać TYLKO (dzięki uprzejmości SIP) 20kpln na nowy shortblock.. 20kpln za auto to cena która pewnie zakłada że ta awaria zaraz się wydarzy... więc uczciwie ktoś podchodzi... pogadaj za ile to ktoś Ci naprawi (I jaka da gwarancje)... nie sądzę żeby za 5-6 bo tyle to sobie za samo wyjecie, rozłożenie, złożenie i wsadzenie motoru liczy (właśnie aso)... do tego jak auto z poza PL to problem większy bo SIP raczej nie pomoże.... PS. Jak chcesz już po wymianie shortblocka, ale droższy to zapraszam na priv Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  4. Użyłem bardzo podobnego.. zobaczymy czy wytrzyma... dodatkowo wsunalem od góry blokadę żeby dodatkowo zablokować ruch... Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  5. U mnie niestety cały czas kręci się silniczek tak jakby chcial to lusterko złożyć... co doprowadza mnie do szału po 5min jazdy;) To co zrobiłem, to ustawiłem je w takiej pozycji że udało mi się wcisnąć te obudowę (na zdjeciu) i zalałem klejem na tyle na ile udało mi się dostać... poxipol niestety puścił i teraz testuje klej epoxydowy... zobaczymy... Pozdr Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  6. Ktoś na parkingu zahaczyl mi lusterko i rozerwalo (gownianej jakosci) zatrzaski na osłonie (I głównym mocowaniu) silniczka... próbuje się do tego dostać i udało mi się zdjac osłony, ale muszę to rozebrać cale żeby do tego silniczka dojść... i tu pytanie - czy trzeba zdjąć lustro i jak tak to czy ono jest tez na zatrzaskach i trzeba je po prostu "wytrzasnac" czy są tam jakieś inne opcje? Swoją drogą jak można zrobić tak że jak ktoś szarpnie lusterko to urywaja sie takie delikatne plastikowe zaczepy to ja nie wiem.. jak sądzę osłonka pewnie do kupienia z całym lusterkiem... Z góry dzięki. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  7. Probowales sam dostepnymi preparatami do czyszczenia układu wtryskowego? Czemu od razu warsztat? Nie piszę tu o specyfikach dostępnych w kazdym Carrefour, ale w specjalistycznych sklepach;) Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
  8. ...generalnie zaczynam wątpić w swoja techniczną wiedzę pomiar elektryczny... biorę omomierz (sprzęt amatorski), ustawiam zakres na 20ohm i mierzę oporność świec: 1. 0 ohm 2. 2,5 ohm 3. 1 ohm 4. 2 ohm teoretycznie spalona "1", metoda "zwarciowa" pokazuje mocne iskrzenie na 1 i 2 (dlaczego na 2 - skoro tam nie ma 0)??? 3 i 4 - nie ma iskrzenia - więc zakładam że są OK... teoretycznie 1 i 2 powinny pokazać 0... tymczasowo odłączyłem 1 i 2, i mam nadzieję, ze w razie mrozu 3 i 4 dadzą radę... pozdr
  9. Adam, świeca do Toyoty bardzo podobna z wygladu... "ŚWIECA ŻAROWA JAPOŃSKIEJ FIRMY DENSO DG-245" cena... 40pln!!!! Mnie póki co pali bez świec... przy -15, więc to nieźle;) ale na ferie wrzucę samostart na wszelki wypadek do schowka;) A wracając do pytania - ma ktoś pomysł jak te swiece zdiagnozowac? Pozdr Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
  10. Jak wpiszesz na allegro "świeca zarowa" to sporo tego wyskoczy około 50pln... Co do technologii... Tak, fakt... teraz głównie to księgowi a nie inżynierowie je tworzą więc mamy to co mamy... Subaru z trwałością Malucha (tam też silniki po 100kkm padały)... Kiedys mialem opla kadeta diesla... Swiece wykrecalem sobie sam nie zastanawiając się że może tam być jakikolwiek problem... Tu... albo inzynierowie Subaru to gamonie albo ewidentnie księgowi żeby zrobić świece (element ekspoatacykny) takie żeby ich wykrecenie nioslo ryzyko rozbiorki silnika... Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
  11. Masakra... Normalnie świeca żarowa kosztuje jakies 50pln, a tu chcą ponad 200... To powinny być mega wytrzymale... A tu wszyscy pisza żeby uważać bo łatwo ukrecic. No i najgorsze że przy tych mrozach niestety akurat by się przydały, to padly... Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
  12. Szanowni, Usiłuję wybadać która świeca jest uszkodzona. Jedna ewidentnie ma przebicie i to widać przy próbie zetnięcia z "+" gdzie ewidentnie iskrzy... świecę odłączyłem i błąd przestał się pojawiać, a 3 świece prawdopodobnie grzały... niestety co jakiś czas (a teraz przy tych mrozach szczególnie) ... co jakiś czas wywala bezpiecznik. Niestety jak wywali bezpiecznik, to żadna świeca nie grzeje i jest kłopot przy -15:-( Czy wiecie może jak najlepiej namierzyć taką świecę? Może pomiar oporności (ile powinno wyjść)? przy okazji - może ktoś z Was widział gdzieś service manuala do europejskiej wersji Legacy 2010? pozdr PS. oczywiście najlepiej by było te świece po prostu wymienić w komplecie, ale...albo serwisy (łącznie z ASO) nie chcą się podjąć, albo informują, że może to kosztować odwiert świecy w głowicy - cena się waha pomiędzy 50pln a 1000 pln. więc póki pali to nie chcę ryzykować - choć powiem szczerze, że świerzbi mnie złapać to kluczem;-)
  13. Dzieki za rady - musze te oslone turbo sprawdzic Jeszcze mam trop z dpf... podobno poprzedni właściciel go przewiercil kilka razy. Moze cos w nim sie oderwało i jak jest goracy to klekocze... ale pójdę najpierw tropem mocowania turbiny;) PS. Dobre porownanie z tym onkologiem... tak z tym autem niestety jest:( a miało być tak pięknie... Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  14. Hej, Od dłuższego czasu zauważyłem ze po przejechaniu kilku km (najlepiej po dojechali do bramek na autostradzie) słychać odglos jakby tlukly się jakieś blachy przy tłumiku... zaczyna mnie to martwic/wnerwiac i postanowilem posluchac silnika, ale nie widac jakoś luźnych blach, co by mogły tak sie tluc... a do tego silnik musi być na prawde rozgrzany... tylko wtedy lekkie ruszanie gazem wywoluje ten efekt... zimny, czy nawet cieply (jak pochodzi na luzie) raczej nie daje tego efektu... ma ktos pomysł co to może być? Moze coś w tlumiku/dpf... a może cos innego- wszak to subaru diesel Pozdr PS schortblok wymieniony ok 40kkm temu, Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  15. Dzięki - bo juz myślałem ze to jakiś kłopot.... Pozdr. Rafal. Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...