adamusmax Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 chyba mi sie konczy turbina w forku - bo zaczyna puszczac dymka niebieskiego (tak mi sie wydaje) - i chyba nie trzyma cisnienia - bo laduje maks 0,47-0,48 Bar pytanie czy w forku 170 KM byla taka sama jak w 177KM :?: chce wsadzic serie tylko zdrowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 pytanie czy w forku 170 KM byla taka sama jak w 177KM :?: chce wsadzic serie tylko zdrowa Taka sama. Załóż większą. Zbyszek ma z GTka po 20 tyś. przebiegu, ta druga (tańsza :wink: ) jest zarezerwowana dla mnie. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 - i chyba nie trzyma cisnienia - bo laduje maks 0,47-0,48 Bar Ło Jezu, to dramatycznie mało. Adam, sprawdzałeś kompresję ? Czasami ładuje mniej (u Ciebie to mikroskopijnie wręcz) bo za mało gazów wylotowych, a za mało gazów bo zawory wydechowe podparte. Oby to nie to. Weż jakąś od GT-ka, niech Ci chłopaki skręcą na 0.6 br i bez remapu się obejdzie. Włożył byś tylko jakiś budzik EGT i tyle. Pozdrawiam Grzegorz PS. Sometimes bywa, że aktuator do życii już jest i wcześniej otwiera WG, sprawdż jeszcze to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 wystarczy że selenoid padł i tyle będzie ładować, odłacz chwikow przewód od selenoida i wtedy sprawdź albo czy chodzi WG, może się zawiesiło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 bez diagnostyki z kompa to niewiele można wywróżyć. przede wszystkim trzeba sprawdzić czy ECU "chce" żeby ładowało czy nie. Jak chce a nie ładuje to solenoid, wastegate itd są prawdopodobne, jak nie chce to masa innych rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 dokładnie, bo turbo zawsze dmuch niecałe 0,5 bar nawet na najgorszych ustawieniach, równie dobrze może pada zawór DV i nie trzyma ciścnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 nie chcę się kłócić, ale poza trybem, który opisujesz (zawieszenie działania algorytmów turbo-dynamiki) jest jeszcze totalne wyłączenie turbiny przez otwarcie zaworku znanego jako solenoid. wówczas będzie jeszcze mniej... czego nikomu nie życzę :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Co rozumiesz przez totalne wylaczenie turbiny? Przy otwartym solenoidzie chyba zaladuje gora 0.5bara w tym przypadku, bo na tyle aktuator wastegate'a pozwoli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 adamusmax, a nie chodzi w fail-safe ? resetowales ecu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 AMI, gora 0.5bara góra to góra, moim zdaniem we forku z małą turbinką znaaaaacznie mniej jeśli wogóle. Nie sprawdzałem, więc znajdzie się ktoś kto wie lepiej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Moge sie mylic, ale w td04 sprezyna w aktuatorze chyba do tylu powinna utrzymac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 TF 035 HM - byla montowana fabrycznie w obydwu forkach o ktore pytasz. Ale proponuje Ci pogadac z JAKO odnosnie ladownia tej serii w Twoim egzemplarzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 a ktos moze powiedziec jaka siedzi turbina w moim forku bo nie umiem wyszperac a mianowicie s/tb motor sti stage 3 z tego co mi wiadomo rok 99r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Jak rozbieralem ostatnio takiego to byla TD04L - taka jak w Imprezie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Jak rozbieralem ostatnio takiego to byla TD04L - taka jak w Imprezie taka też jest w forku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Jak rozbieralem ostatnio takiego to byla TD04L - taka jak w Imprezie taka też jest w forku tylko ze w tamtych latach tylko s/tb mialy taka, reszta miala TF035HM. Ale s/tb ma tez inny silnik (glowice) takie jak byly w imprezie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 a ma ktos wiecej info o s/tb o zmianach w stosunku do imprezy i forka s turbo?? Wiem z mniejwiecej ale mało znalazlem na necie:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Roznice sa takie: S/tb ma silnik z imprezy, turbo TD04L i komputer z oznaczeniami sti ( choc zdazaly sie inne) ma automatyczna klime elektrycznie skladane lusterka nie posiada spryskiwaczy przednich światel. radio 2 din inna skrzynia biegów - czesto automat reszta jest identyczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 siekla ->priw bo nie wiem czy zakladac nowy watek bo moje pytania zaczynaja odchodzic od tematu. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Adam jesteś pewien że to turbo ? ten niebieski dymek z doświadczenia wsadzaj Td04L z wrx a 01-05 i ustaw okolice 0,5 bara jak seria powinna mieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Adam jesteś pewien że to turbo ? ten niebieski dymek z doświadczenia wsadzaj Td04L z wrx a 01-05 i ustaw okolice 0,5 bara jak seria powinna mieć. W pelni sie z tym zgadzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 ino się wkręcać wolniej będzie to td04l, lepiej seria jak masz zostać przy tych 0.5 bar czy 0.6x jak jest w mapie (która jest do d** bo opensource ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się