pzakowski Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Witam i wszystkim forumowiczom z okazji Świąt Dobra życzę Mam pytanie, jaki wydech do mojej Imprezki WRX MY' 09? Auto jest nietypowe, bo w sedanie i ma dwa tylne tłumiki z pojedyncza końcówką. Silnik 2,5 turbo, moc 230 koni. Jak wiadomo seryjny wydech nie brzmi wcale a ja chciałbym posłuchać trochę boxerowego bulgotu. Zależy mi na tym, żeby osiągnąć efekt charakterystycznego dla Subaru brzmienia, ale jednocześnie nie chcę aby wydech był bardzo głośny i uciążliwy w dłuższej podróży. Co polecacie Supersprint czy Hayward & Scott? A może jeszcze cos innego? Jaka średnica końcówki 2,5 czy 3 cale? Czy wymieniać same tłumiki końcowe czy coś więcej? Czy wymiana wydechu pociąga za sobą konieczność innych modyfikacji? Co w takiej sytuacji z katalizatorem i badaniem technicznym (normy głośności i czystości spalin)? Gdzie kupić i gdzie wymienić? Z góry dziękuję za pomoc. Jeśli tego typu wątek już gdzieś jest, będę wdzięczny za linka (szukałem ale nie znalazłem). Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 A czy w tym aucie przypadkiem nie ma rownoodleglosciowego kolektora? Bo to raczej tutaj tkwi, lub nie, temat tzw. "dzwieku boksera". Moim zdaniem, jak nie planujesz walczyc o konie i momenty, to zostaw sobie na razie wydech jaki jest. Przyjdzie jego czas, to sobie powymieniasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subirak Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 ale przy turbo ten kolektor chyba nie ma takiego znaczenia jak przy NA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danny007 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Wydech Miltteka lub H&S ,jezeli zmienisz sam catback to nic nie bedziesz musial zrobic jezeli zmienisz katy a takie mozesz kupic w Millteku lub H&S ,ale bedziesz musial zmapowac fure do tego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 ale przy turbo ten kolektor chyba nie ma takiego znaczenia jak przy NA A o jakim znaczeniu mowimy? Dzwiek w kazdym razie zmienia i to bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisro Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Widziałem na ebay fajny backbox prodrive ostatnio... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 pzakowski, na Twoim miejscu poszedl bym w H&Sa 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 ...to od razu nasuwa się pytanie o kolejność inwestycji - wydech (+remap) czy kute tłoki, żeby inwestycja w wydech i remap nie skończyła się dziurą w masce jak niechący gdzieś się zatankuje 95tkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 aki001, moze sobie zalozyc samego catbacka, aby posluchac subarowego bulgotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaacek Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 cos takiego czy za mocne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 najlepiej Hayward & Scott 2,5cala, Supersprint brzmi paskudnie (zarowno w 2.0 jak i z kolekorem rownoleglosciowym w 2.5) przekladane bezposrednio z tego co wiem to dopiero wersja WRX 265KM na inny kolektor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pzakowski Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 najlepiej Hayward & Scott 2,5cala, Supersprint brzmi paskudnie (zarowno w 2.0 jak i z kolekorem rownoleglosciowym w 2.5) przekladane bezposrednioz tego co wiem to dopiero wersja WRX 265KM na inny kolektor H&S brzmi chyba najładniej, ale czy nie będzie za głośny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 najlepiej Hayward & Scott 2,5cala, Supersprint brzmi paskudnie (zarowno w 2.0 jak i z kolekorem rownoleglosciowym w 2.5) przekladane bezposrednioz tego co wiem to dopiero wersja WRX 265KM na inny kolektor H&S brzmi chyba najładniej, ale czy nie będzie za głośny? oj tego to ja ci nie powiem bo pojecie za glosny to indywidualna sprawa, nie mniej ja mialem w STI 2.5 i nie dzwiek nie przeszkadzal nawet w dlugiej trasie ale mialem seryjna srodkowa czest wydechu z ta nerka. Jesli bedziesz miec seryjny downpipe z katami to bedzie dosc cicho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pzakowski Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 najlepiej Hayward & Scott 2,5cala, Supersprint brzmi paskudnie (zarowno w 2.0 jak i z kolekorem rownoleglosciowym w 2.5) przekladane bezposrednioz tego co wiem to dopiero wersja WRX 265KM na inny kolektor H&S brzmi chyba najładniej, ale czy nie będzie za głośny? oj tego to ja ci nie powiem bo pojecie za glosny to indywidualna sprawa, nie mniej ja mialem w STI 2.5 i nie dzwiek nie przeszkadzal nawet w dlugiej trasie ale mialem seryjna srodkowa czest wydechu z ta nerka. Jesli bedziesz miec seryjny downpipe z katami to bedzie dosc cicho. Myślałem o wymianie tylko cat backa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Catback bedzie w sam raz 8) mozesz kupowac i zakladac bez obaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R1damii Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Tak jak poprzednicy polecają, z catbackiem nie będzie żadnych problemów, nie ma potrzeby stroić samochodu, zostawiasz sondy i wszystko jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRB Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 cos takiego czy za mocne ? Ja bym tam brał Nur Spec'a . Prodrive dla mnie za cichy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 cos takiego czy za mocne ? Ja bym tam brał Nur Spec'a . Prodrive dla mnie za cichy . zmien downpipe bedzie glosniej (i zrob remap) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRB Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 To jest w planach, ale póki co funduszy brak . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Piter :arrow: viewtopic.php?f=16&t=149027&view=unread#unread 8) -- 9 sty 2012, o 12:20 -- Supersprint brzmi paskudnie (zarowno w 2.0 jak i z kolekorem rownoleglosciowym w 2.5) :shock: Może w wolnychssakach słuchałeś brzmienia tylko końcowego wydechu :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Supersprint brzmi paskudnie (zarowno w 2.0 jak i z kolekorem rownoleglosciowym w 2.5) :shock: Może w wolnychssakach słuchałeś brzmienia tylko końcowego wydechu :?: sluchalem w STI 2.5 oraz WRX 2.0, SeperSprint zakladany na przemian z H&Sem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 sluchalem w STI 2.5 oraz WRX 2.0, SeperSprint zakladany na przemian z H&Sem no to jesteś jednym z nielicznych, no ale masz do tego prawo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Supersprint brzmi paskudnie (zarowno w 2.0 jak i z kolekorem rownoleglosciowym w 2.5) :shock: Może w wolnychssakach słuchałeś brzmienia tylko końcowego wydechu :?: sluchalem w STI 2.5 oraz WRX 2.0, SeperSprint zakladany na przemian z H&Sem mialem Supersprinta w Forku XT (cat-back 2.5 cala) i brzmial przecudnie przed SS mialem H&S (tez cat-back 2.5 cala) i tez brzmial fajnie, ale SS bardziej mi sie podobal... kwestia gustu... natomiast pod wzgledem jakosci wykonania i dopasowania do auta to H&S'owi do SS daaaaaaleko :| wiem, ze mowa o Lanosie WRX, no ale skoro GRAF napisal o WRX 2.0, to i ja wtracilem swoje 3 grosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 wszystko pieknie ale auto nie bedzie brzmiało jak sti bo ma inny kolektor wydechowy, tak jak pisał Ami wiec będzie bardziej głosno, trochę bardziej basowo ale nie dudniąco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 wszystko pieknie ale auto nie bedzie brzmiało jak sti bo ma inny kolektor wydechowy, tak jak pisał Ami wiec będzie bardziej głosno, trochę bardziej basowo ale nie dudniąco Spoko, niech sie chlopaki dalej tasuja Zrobi sie biznes na bulgocie puszczanym z CD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się