555emil555 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Witam, moja impreza niestety nie ma iskry:( podmieniłem wszystkie czujniki i nadal jest to samo, check engine pokazuje błąd 53, czyli:53 EGI Control Module EEPROM 53 IMM Circuit Failure (Except Antenna Circuit) 53 IMM Control Module EEPROM 53 Key Communication Failure 53 Reference Code Incompatibility 53 Use of Unregistered Key Ktoś ma pomysł co z tym zrobić?? Próbowałem dwoma kluczykami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 A co się świeci na desce (miga ) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Witam, moja impreza niestety nie ma iskry:( podmieniłem wszystkie czujniki i nadal jest to samo, check engine pokazuje błąd 53, czyli:53 EGI Control Module EEPROM53 IMM Circuit Failure (Except Antenna Circuit) 53 IMM Control Module EEPROM 53 Key Communication Failure 53 Reference Code Incompatibility 53 Use of Unregistered Key Ktoś ma pomysł co z tym zrobić?? Próbowałem dwoma kluczykami Sprawdź czy podpięta wtyczka do imo. Czarna prostokątna puszka podczepiona pod kolumną kierownicy. Jeżeli ok, sprawdź połączenie z transponderem, trzeba zdjąć plastiki osłaniające stacyjkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555emil555 Opublikowano 1 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Pali się wszystko to co zawsze, po wyjęciu kluczyka miga ta kontrolka z kluczykiem, rozrusznik normalnie kreci, pompa paliwa też działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 A jak zakręcisz rozrusznikiem i zostawisz , to kontrolka od immo miga ? Domyślam się że poszło coś w immo... Miałem problem podobny i kosztowało 1200zł ale u ciebie może być inaczej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555emil555 Opublikowano 1 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Jutro się sprawdzę, czy miga przy kręceniu rozrusznikiem, czasami po odłączeniu akumulatora zapali, ale nie trzyma wolnych obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Jutro się sprawdzę, czy miga przy kręceniu rozrusznikiem Nie przy kręceniu :!: Po kręceniu powinna wrócić do migania . U mnie świeciła wtedy cały czas . Zakręć i jeśli nie zapali , to zostaw na włączonej stacyjce , po minucie wyłącz stacyjkę i zobacz co kiedy się pali . Będzie można wykluczyć lub nie immbilizer. Mogła paść ta puszka (moduł)i kosztuje ok 600zł . D tego dolicz antenę wokół kluczyka , bo może nie współgrać z tym modułem . Najgorsze co może Cię spotkać to walnięcie kompa pod siedzeniem . Może być tak , że to zupełnie coś innego . Do immo powinieneś mieć taką blaszkę z numerem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Może czujnik położenia wału?Skoro po przekręceniu kluczyka i wyciągnięcia go zaczyna mrugać kontrolka z immo to moim zdaniem jest z nim wszystko ok,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Może czujnik położenia wału?Skoro po przekręceniu kluczyka i wyciągnięcia go zaczyna mrugać kontrolka z immo to moim zdaniem jest z nim wszystko ok,pozdro. Też tak myślę , ale warto najpierw potwierdzić lub wykluczyć . To akurat nic nie kosztuje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555emil555 Opublikowano 2 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Czujnik położenia wału sprawdziłem w 1 kolejności, chyba, że może ten podmieniany też wadliwy był, odłączyłem akumulator na noc, lampka od immo miga tylko po wyjęciu kluczyka, po kręceniu nie miga ani nie świeci się. Po odłączeniu akumulatora check enigine przestał pokazywać ten błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Po odłączeniu akumulatora check enigine przestał pokazywać ten błąd Kasuje z pamięci . Zrób jeszcze jeden eksperyment . Podczas kręcenia wciśnij gaz do podłogi na moment . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555emil555 Opublikowano 2 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Próbowałem z wciskaniem gazu i nic to nie zmieniło -- Pt wrz 02, 2011 7:18 pm -- Kolejny czujnik położenia wału wsadzony i dalej nic:( po przekręceniu kluczyka nie miga lampka od immo, tylko po jego wyjęciu, po przekręceniu przez 30s pali się dioda wbudowana w obudowę licznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 po przekręceniu kluczyka nie miga lampka od immo, tylko po jego wyjęciu, po przekręceniu przez 30s pali się dioda wbudowana w obudowę licznika powinno być tak: 1.kontrolka immo mruga bez kluczyka 2.wkładasz kluczyk i przekręcasz w pozycję "on" ,kontrolka immo natychmiast gaśnie i zapalają się odpowiednie kontrolki, a kiedy u ciebie świeci się ta kontrolka przez 30sek? jeśli podczas przekręcenia kluczyka to znaczy że faktycznie masz coś z immo,pozdro 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 555emil555, Trochę daleko mieszkasz , bo w Radomiu mi ten problem ogarnął w kilkanaście minut . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555emil555 Opublikowano 19 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Już troszkę podzwoniłem i na początku tygodnia zacznę coś działać, chyba że impreza przez weekend przestanie strzelać fochy i zapali, a dla kolegów pomuki idą -- Pn wrz 19, 2011 6:26 pm -- Update: Gdy przestanę kręcić rozrusznikiem sekundę po tym przeskakuje iskra na wszystkich świecach, ktoś wie o co chodzi??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Gdy przestanę kręcić rozrusznikiem sekundę po tym przeskakuje iskra na wszystkich świecach, ktoś wie o co chodzi??? Jak to sprawdzałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555emil555 Opublikowano 19 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Zapasowe świece+ 2 osoba do kręcenia rozrusznikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Trzeba świece masować dokładnie bo enrgia wyładowania może znaleźć ujscie gdzie nie trzeba i coś może puścić w elektronice(zapłonie) - tzn nie wszystkie na raz. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Już troszkę podzwoniłem i na początku tygodnia zacznę coś działać, chyba że impreza przez weekend przestanie strzelać fochy i zapali, a dla kolegów pomuki idą -- Pn wrz 19, 2011 6:26 pm -- Update: Gdy przestanę kręcić rozrusznikiem sekundę po tym przeskakuje iskra na wszystkich świecach, ktoś wie o co chodzi??? Jeżeli IMO wykluczone i czujnik położenia wału, to pozostaje czujnik położenia wałka rozrządu. Wywoła podobne objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabs Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Już troszkę podzwoniłem i na początku tygodnia zacznę coś działać, chyba że impreza przez weekend przestanie strzelać fochy i zapali, a dla kolegów pomuki idą -- Pn wrz 19, 2011 6:26 pm -- Update: Gdy przestanę kręcić rozrusznikiem sekundę po tym przeskakuje iskra na wszystkich świecach, ktoś wie o co chodzi??? Jeżeli IMO wykluczone i czujnik położenia wału, to pozostaje czujnik położenia wałka rozrządu. Wywoła podobne objawy. Bez czujnika walka rozrządu auto odpali (przynajmniej u mnie), więc chyba to nie to.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Moje na odłączonym odpaliło, ale nie na wszystkie gary. Pytanie, co się dzieje przy uszkodzonym czyjniku wałka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555emil555 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Dosc dlugo nie zagladalem na forum, autko juz od 3 miesiecy sprawne;) jak pisalem wszystkie czujniki sprawdzalem(czujnik polozenia walka rozrzadu tez) a subaru ozylo po odlaczeniu akumulatora i odpieciu ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yagoolar Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Myślałem, że prawda "wysiąść-wsiąść a nuż zapali" dotyczy tylko IT. No patrz pan... "Jeśli nie wiesz dokąd zmierzasz, każda droga jest równie dobra" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stawrosfotis Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Witam Mam pytanie zwiazane z kontrolką Immobilizera. Jak powinna zachowywać się poprawnie, czy po wyjęciu kluczyka ze stacyjki powinna mrugać cały czas? Bo tak jest u mnie. (forester sturbo 2000) czy mógły ktoś opisać porawne działanie. dzięki -- Śr paź 17, 2012 6:49 pm -- Witam Mam pytanie zwiazane z kontrolką Immobilizera. Jak powinna zachowywać się poprawnie, czy po wyjęciu kluczyka ze stacyjki powinna mrugać cały czas? Bo tak jest u mnie. (forester sturbo 2000) czy mógły ktoś opisać porawne działanie. dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Mam pytanie zwiazane z kontrolką Immobilizera.Jak powinna zachowywać się poprawnie, czy po wyjęciu kluczyka ze stacyjki powinna mrugać cały czas? Bo tak jest u mnie. (forester sturbo 2000) Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki mruga kontrloka czerwony kluczyk przy zegarach. Tak ma być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się