Skocz do zawartości

Impreza turbo 00 nie zapala:(


555emil555

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, moja impreza niestety nie ma iskry:( podmieniłem wszystkie czujniki i nadal jest to samo, check engine pokazuje błąd 53, czyli:53 EGI Control Module EEPROM

53 IMM Circuit Failure (Except Antenna Circuit)

53 IMM Control Module EEPROM

53 Key Communication Failure

53 Reference Code Incompatibility

53 Use of Unregistered Key

Ktoś ma pomysł co z tym zrobić?? Próbowałem dwoma kluczykami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, moja impreza niestety nie ma iskry:( podmieniłem wszystkie czujniki i nadal jest to samo, check engine pokazuje błąd 53, czyli:53 EGI Control Module EEPROM

53 IMM Circuit Failure (Except Antenna Circuit)

53 IMM Control Module EEPROM

53 Key Communication Failure

53 Reference Code Incompatibility

53 Use of Unregistered Key

Ktoś ma pomysł co z tym zrobić?? Próbowałem dwoma kluczykami

 

Sprawdź czy podpięta wtyczka do imo. Czarna prostokątna puszka podczepiona pod kolumną kierownicy.

Jeżeli ok, sprawdź połączenie z transponderem, trzeba zdjąć plastiki osłaniające stacyjkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak zakręcisz rozrusznikiem i zostawisz , to kontrolka od immo miga ?

Domyślam się że poszło coś w immo...

Miałem problem podobny i kosztowało 1200zł ale u ciebie może być inaczej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro się sprawdzę, czy miga przy kręceniu rozrusznikiem

Nie przy kręceniu :!:

Po kręceniu powinna wrócić do migania . U mnie świeciła wtedy cały czas .

Zakręć i jeśli nie zapali , to zostaw na włączonej stacyjce , po minucie wyłącz stacyjkę i zobacz co kiedy się pali . Będzie można wykluczyć lub nie immbilizer. Mogła paść ta puszka (moduł)i kosztuje ok 600zł . D tego dolicz antenę wokół kluczyka , bo może nie współgrać z tym modułem . Najgorsze co może Cię spotkać to walnięcie kompa pod siedzeniem .

Może być tak , że to zupełnie coś innego . Do immo powinieneś mieć taką blaszkę z numerem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może czujnik położenia wału?Skoro po przekręceniu kluczyka i wyciągnięcia go zaczyna mrugać kontrolka z immo to moim zdaniem jest z nim wszystko ok,pozdro.

Też tak myślę , ale warto najpierw potwierdzić lub wykluczyć . To akurat nic nie kosztuje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik położenia wału sprawdziłem w 1 kolejności, chyba, że może ten podmieniany też wadliwy był, odłączyłem akumulator na noc, lampka od immo miga tylko po wyjęciu kluczyka, po kręceniu nie miga ani nie świeci się. Po odłączeniu akumulatora check enigine przestał pokazywać ten błąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odłączeniu akumulatora check enigine przestał pokazywać ten błąd

Kasuje z pamięci . Zrób jeszcze jeden eksperyment . Podczas kręcenia wciśnij gaz do podłogi na moment .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem z wciskaniem gazu i nic to nie zmieniło :(

 

-- Pt wrz 02, 2011 7:18 pm --

 

Kolejny czujnik położenia wału wsadzony i dalej nic:( po przekręceniu kluczyka nie miga lampka od immo, tylko po jego wyjęciu, po przekręceniu przez 30s pali się dioda wbudowana w obudowę licznika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po przekręceniu kluczyka nie miga lampka od immo, tylko po jego wyjęciu, po przekręceniu przez 30s pali się dioda wbudowana w obudowę licznika

 

powinno być tak:

1.kontrolka immo mruga bez kluczyka

2.wkładasz kluczyk i przekręcasz w pozycję "on" ,kontrolka immo natychmiast gaśnie i zapalają się odpowiednie kontrolki,

a kiedy u ciebie świeci się ta kontrolka przez 30sek? jeśli podczas przekręcenia kluczyka to znaczy że faktycznie masz coś z immo,pozdro

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Już troszkę podzwoniłem i na początku tygodnia zacznę coś działać, chyba że impreza przez weekend przestanie strzelać fochy i zapali, a dla kolegów pomuki idą;)

 

-- Pn wrz 19, 2011 6:26 pm --

 

Update: Gdy przestanę kręcić rozrusznikiem sekundę po tym przeskakuje iskra na wszystkich świecach, ktoś wie o co chodzi???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Już troszkę podzwoniłem i na początku tygodnia zacznę coś działać, chyba że impreza przez weekend przestanie strzelać fochy i zapali, a dla kolegów pomuki idą;)

 

-- Pn wrz 19, 2011 6:26 pm --

 

Update: Gdy przestanę kręcić rozrusznikiem sekundę po tym przeskakuje iskra na wszystkich świecach, ktoś wie o co chodzi???

 

Jeżeli IMO wykluczone i czujnik położenia wału, to pozostaje czujnik położenia wałka rozrządu.

Wywoła podobne objawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już troszkę podzwoniłem i na początku tygodnia zacznę coś działać, chyba że impreza przez weekend przestanie strzelać fochy i zapali, a dla kolegów pomuki idą;)

 

-- Pn wrz 19, 2011 6:26 pm --

 

Update: Gdy przestanę kręcić rozrusznikiem sekundę po tym przeskakuje iskra na wszystkich świecach, ktoś wie o co chodzi???

 

Jeżeli IMO wykluczone i czujnik położenia wału, to pozostaje czujnik położenia wałka rozrządu.

Wywoła podobne objawy.

 

Bez czujnika walka rozrządu auto odpali (przynajmniej u mnie), więc chyba to nie to..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 10 miesięcy temu...

Witam

 

Mam pytanie zwiazane z kontrolką Immobilizera.

Jak powinna zachowywać się poprawnie, czy po wyjęciu kluczyka ze stacyjki powinna mrugać cały czas? Bo tak jest u mnie. (forester sturbo 2000)

czy mógły ktoś opisać porawne działanie.

 

dzięki

 

-- Śr paź 17, 2012 6:49 pm --

 

Witam

 

Mam pytanie zwiazane z kontrolką Immobilizera.

Jak powinna zachowywać się poprawnie, czy po wyjęciu kluczyka ze stacyjki powinna mrugać cały czas? Bo tak jest u mnie. (forester sturbo 2000)

czy mógły ktoś opisać porawne działanie.

 

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie zwiazane z kontrolką Immobilizera.

Jak powinna zachowywać się poprawnie, czy po wyjęciu kluczyka ze stacyjki powinna mrugać cały czas? Bo tak jest u mnie. (forester sturbo 2000)

 

Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki mruga kontrloka czerwony kluczyk przy zegarach. Tak ma być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...