Skocz do zawartości

Ta o RWD.


BartZ

Subaru i RWD, jestem na:  

113 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

RWD powinno być jako rozszerzenie oferty

Raczej "zawężenie"... :P:D

 

-- 31 sty 2011, o 10:09 --

 

Jako jeden model (sportowe coupe), pewnie! Dla calej gamy ... nie. Ale to nam na szczescie nie grozi, bo zysk ekonomiczny przy zmianie AWD -> RWD jesli chodzi o koszta produkcji, nie taki znowu duzy :)

Za chwilę dołożą rezygnację z boxera i już zysk będzie większy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za chwilę dołożą rezygnację z boxera i już zysk będzie większy :(

IMSO to jest raczej niemożliwe, bo oznaczało by to śmierć marki...

Generalnie Subaru = AWD + bokser, choć dla modelu o wybitnie sportowym charakterze RWD mogło by być uznane za korzyść. Całkowita rezygnacja z SAWD raczej nie wchodzi w rachubę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako jeden model (sportowe coupe), pewnie! Dla calej gamy ... nie. Ale to nam na szczescie nie grozi, bo zysk ekonomiczny przy zmianie AWD -> RWD jesli chodzi o koszta produkcji, nie taki znowu duzy :)

 

Z tego co czytałem całkiem duży, IMHO chodzi tu o walkę z eko-terrorystami Subaru same sobie nie radzi powoli i stąd mariaż z Toyotą (Subaru Sirion i Verso tfuuuu Justy i Trezia).

 

AWD w jakiejś tam przyszłości będzie tylko dodatkiem do FWD i RWD chyba że zaczniemy eliminować ekoterrorystów:)

 

A STI RWD brzmi smacznie i ciekawie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za chwilę dołożą rezygnację z boxera i już zysk będzie większy

Nie inwestowali by wtedy kasy w zupełnie nową generację silników FB.

 

Gdyby Bóg popierał napęd na cztery koła to chodzilibyśmy na czworka

Na szczęście mieszanie się do techniki ograniczył tylko do statków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za chwilę dołożą rezygnację z boxera i już zysk będzie większy

Nie inwestowali by wtedy kasy w zupełnie nową generację silników FB.

Dokładnie.

Gdyby Bóg popierał napęd na cztery koła to chodzilibyśmy na czworka

Na szczęście mieszanie się do techniki ograniczył tylko do statków.

Transportujących inwentarz... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadam na zawarte w ankiecie pytanie z punktu widzenia klienta, dla którego właśnie AWD było kluczowym kryterium przy zakupie. Moim skromnym i nic nieznaczącym w tej materii zdaniem, zastąpienie SAWD przez RWD w topowych odmianach, byłoby definitywnym końcem mojej, dość długiej już, współpracy z FHI (na linii klient - producent, naturalnie ;)) Dlatego pierwszą reakcją było "zdecydowanie NIE".

 

Jednakże, jeśli RWD miałoby być tylko i wyłącznie opcją oferowanią równolegle z SAWD (albo AWD miałoby byc opcją oferowaną równolegle z RWD - wszystko jedno :mrgreen: ), to czemu nie? Dlatego zaznaczyłem "i TAK i NIE" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...