Skocz do zawartości

WRX STI MY11 - niebieski dostojny sedan


Simon WRC

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę pojeździłem na 19stkach w STI i moim zdaniem jednak 18x8,5 jest pewnym optimum. Można by rozważyć 18x9 lub ET ok 38, żeby wypełnić nadkole. 19 są same w sobie trochę cięższe, mniej komfortowe, bo i guma ledwo co naciągnięta na felgę. Może szersze 18 cali? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, skwaro napisał:

A co powiecie na te BBSy?

2020 Subaru WRX STI Final Edition, 555 Limited Edition, 25kpln + koszty sprowadzenia z JP :) Jak coś mogę je ogarnąć :)

 

i-img1200x1062-1609464067zphgac1774862.jpg

Mnie się podobają, chociaż bbs z s203/s204 bardziej ;)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, MaciekK napisał:

Trochę pojeździłem na 19stkach w STI i moim zdaniem jednak 18x8,5 jest pewnym optimum. Można by rozważyć 18x9 lub ET ok 38, żeby wypełnić nadkole. 19 są same w sobie trochę cięższe, mniej komfortowe, bo i guma ledwo co naciągnięta na felgę. Może szersze 18 cali? 

U Szymona 9x18 et38 będzie tarło z tyłu, nie ma takich ładnych nadkoli jak nasze ;)

Pomimo że ma nieco wycięte :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.05.2021 o 13:56, Simon WRC napisał:

BTW, od jakiegoś czasu szukam fajnych kół 19", które pasowałyby do nubiry i dodały kilka punków do lansu

Rozmawialiśmy o tym, podjedź, założymy i zobaczysz czy Ci pasują ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, skwaro napisał:

A co powiecie na te BBSy?

2020 Subaru WRX STI Final Edition, 555 Limited Edition, 25kpln + koszty sprowadzenia z JP :) Jak coś mogę je ogarnąć :)

 

i-img1200x1062-1609464067zphgac1774862.jpg

No to są właśnie te o których mówimy :). Ale aż tak mi się nie podobają żeby 25 koła na nie wyłożyć :biglol:.

 

19 godzin temu, Oktan napisał:

U Szymona 9x18 et38 będzie tarło z tyłu, nie ma takich ładnych nadkoli jak nasze ;)

Pomimo że ma nieco wycięte :P

Nie powinno trzeć, bo miałem dystanse 22mm z seryjnymi kołami, co się przeliczna na ET31 i nie tarło, więc ET38 przy pół cala szerszej feldze powinno być na styk. Ale generalnie nie ma co przesadzać.

 

19 godzin temu, Oktan napisał:

Rozmawialiśmy o tym, podjedź, założymy i zobaczysz czy Ci pasują ;)

Muszę się wybrać, bo te Twoje też są fajne. Jaki masz kolor tych 9RR?

Edytowane przez Simon WRC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie na te BBSy?
2020 Subaru WRX STI Final Edition, 555 Limited Edition, 25kpln + koszty sprowadzenia z JP  Jak coś mogę je ogarnąć
 
i-img1200x1062-1609464067zphgac1774862.thumb.jpg.6e2d9d323dda86f2640bd2b56467b03a.jpg
Zarąbiste są

Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Simon WRC napisał:

Muszę się wybrać, bo te Twoje też są fajne. Jaki masz kolor tych 9RR?

Niestety czarne, ale to akurat najmniejszy problem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Simon WRC napisał:

Dzięki! Za wiele nowych modów już nie planuję, auto ma pozostać jakie jest :).

Chyba, że hamulce :-) To akurat miałbyś jak wytłumaczyć sobie i Żonie ;-) wiesz, bezpieczeństwo :-) 

  • Super! 1
  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Tommi1 napisał:

Ułęż w lipcu planujesz?

Nic nie planuję na dłużej niż 2tyg do przodu, ale niewykluczone :).

 

4 godziny temu, FilipeK napisał:

Kowal postem wyżej podsumował idealnie :upside-down-face_1f643-small::P WRK i 19stki wjadą szybciej niż nam sie wydaje :)

Niekoniecznie :).

 

Dzisiaj trochę pojeździłem, auto jest super i nie chcę go na siłę poprawiać czy ulepszać, bo to bez sensu. 
Zamówiony nowy zderzak, umówiony na wyciągnięcie jednej wgniotki - doprowadzam do stanu idealnego ;).

 

P.S. Ktoś się wybiera na Jastrząb 12.06?

Edytowane przez Simon WRC
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Simon WRC napisał:

Dzisiaj trochę pojeździłem, auto jest super i nie chcę go na siłę poprawiać czy ulepszać, bo to bez sensu

a jak ta nowa specyfikacja na drodze sie zachowuje? Jedzie żwawo na wyższych biegach z dołu czy przy wyprzedzaniu z predkosci 90-100 trzeba mu mocno zredukowac? :) Mi pasowało w moim STI, że jechal jak diesel. Teraz jezdze benzyna 3.0 r6, ktora też od dołu tez najgorzej nie jedzie, ale jednak po tylu latach jezdzenia autami z turbo, ta charakterystyka mi bardziej odpowiada :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Simon WRC napisał:

Nic nie planuję na dłużej niż 2tyg do przodu, ale niewykluczone :).

Czyli szansa jest :)

 

9 godzin temu, Simon WRC napisał:

 Zamówiony nowy zderzak, umówiony na wyciągnięcie jednej wgniotki - doprowadzam do stanu idealnego ;).

Ja sobie z tym poczekam do zimy bo i tak jest plan na poprawki wszelakiego rodzaju no i mam nadzieje że jeszcze coś pojeżdżę w tym roku a na razie będzie "pan plasterek" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, FilipeK napisał:

a jak ta nowa specyfikacja na drodze sie zachowuje? Jedzie żwawo na wyższych biegach z dołu czy przy wyprzedzaniu z predkosci 90-100 trzeba mu mocno zredukowac? :) Mi pasowało w moim STI, że jechal jak diesel. Teraz jezdze benzyna 3.0 r6, ktora też od dołu tez najgorzej nie jedzie, ale jednak po tylu latach jezdzenia autami z turbo, ta charakterystyka mi bardziej odpowiada :) 

Wyczuwalnie trzeba wyżej kręcić. Już nie startuje tak ładnie z 2,5k rpm, ale powyżej 3k idzie jak zły. Na drodze to jest raczej emerycka jazda, rzadko kiedy ostro naciskam - stary się robię :biglol:.

Duże wolnossaki są fajne, bo tam nie ma czegoś takiego jak turbo dziura. Naciskasz i jedzie od razu, trochę inny świat.

 

Godzinę temu, Tommi1 napisał:

Czyli szansa jest :)

Szansa zawsze jest. Ułęż jest wyjątkowo nieprzyjazny autom i dlatego się waham. Wszystkie elementy mocno dostają w kość. Asfalt jest bardzo przyczepny, ale w oczach zjada opony, z racji dość sporych prędkości hamulce też nie mają lekko. Jak pojadę, to pewnie żeby dokończyć twardą mieszankę, której jeszcze trochę zostało. Jednak do Ułęża mam duży sentyment, lubię tam jeździć.

 

20 godzin temu, MaciekK napisał:

Chyba, że hamulce :-) To akurat miałbyś jak wytłumaczyć sobie i Żonie ;-) wiesz, bezpieczeństwo :-) 

To dobry argument :), ale jednocześnie zdaję sobie sprawę, że byłby to kolejny krok do robienia z auta bolidu a mocno się przed tym bronię. Na razie zamówiłem inne klocki, Mintex w mieszance F6R. Koledzy mocno chwalili, zobaczymy jaka będzie różnica w stosunku do 1155, które dość szybko się przegrzewają przy moim stylu jazdy :).

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Simon WRC napisał:

Szansa zawsze jest. Ułęż jest wyjątkowo nieprzyjazny autom i dlatego się waham. Wszystkie elementy mocno dostają w kość. Asfalt jest bardzo przyczepny, ale w oczach zjada opony, z racji dość sporych prędkości hamulce też nie mają lekko. Jak pojadę, to pewnie żeby dokończyć twardą mieszankę, której jeszcze trochę zostało. Jednak do Ułęża mam duży sentyment, lubię tam jeździć.

No My planujemy rodzinny wypad na mazowsze i akurat tak się złożyło że w tym okresie są planowane tam zawody wiec czemu nie skorzystać z takiej okazji. No ja planuje "skończyć" medie na ułężu no i przetestować w końcu odbudowę silnika i sprawowanie się auta w różnych nastawach "gwintu" aczkolwiek jako że będę z małżowinką (i to swoją :biglol:) oraz że główny cel to zlot imprez w Kielcach tydzień później to nie zakładam "ciśnięcia", po prostu szybko ale rekraacyjnie potraktuję ten wypad.

 

Godzinę temu, Simon WRC napisał:

Na razie zamówiłem inne klocki, Mintex w mieszance F6R. Koledzy mocno chwalili, zobaczymy jaka będzie różnica w stosunku do 1155, które dość szybko się przegrzewają przy moim stylu jazdy :).

No dla mnie jak na razie F6R był najlepszą mieszanką pasującą do mojego stylu jazdy (emeryt co nie potrafi wstrzelić się w hamowanie w punkt :biglol:). Aczkolwiek nie "przerabiałem" ich na torze w 4 tłoku a do 6 tłoka nie ma :facepalm:. Planuje teraz założyć Endlessy w mieszance CCRG bo leżą i się kurzą ;).

Edytowane przez Tommi1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie trochę z tymi imprezami wakacje kolidują, ale wszystko zależy jak się sytuacja z koronaidiotyzmem rozwinie, bo mam kilka alternatyw, zobaczymy.

 

Co do skończenia mediów na Ułeżu, to zrobisz to w jeden, góra dwa przejazdy jak jeszcze sporo mięcha zostało :). Ta nawierzchnia zjada opony momentalnie a przy lipcowych temperaturach mieszanka średnia zejdzie w oczach. Jak poważnie chcesz pojeździć, to tylko twarda. Na średniej ani czasu nie zrobisz, bo momentalnie się przegrzeją ani nie pojeździsz, bo zejdą szybko.

 

Co do F6R to idzie to na drodze użytkować? W sensie czy masz porównanie do chociażby 1155? Chodzi mi głównie o efekty akustyczne, bo z tego co się zorientowałem pod względem performance dają radę i nie potrzebują rozgrzania :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...