Skocz do zawartości

WRX STI MY11 - niebieski dostojny sedan


Simon WRC

Rekomendowane odpowiedzi

46 minut temu, gomis napisał:

Da się do Ożarowa jakoś dodzwonić żeby się umówić? Jakoś w lutym próbowałem dwa dni, ale numeru który mają podany na stronie nikt nie odbierał...

Bez problemu. Ja wczoraj po południu zadzwoniłem i umówiłem się dziś na 16.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MaciekK napisał:

Do wersji po programie od 3550obr wszędzie lepiej, aż do odcinki, gdzie jeszcze na koniec dochodzi 20KM :-) Jak dla mnie fajna charakterystyka, w porównaniu do serii to już gdzieś od 3200 idzie lepiej. Szybkie auto się zrobiło :-) 

Do serii nie ma porównania, bo seria to totalne rozczarowanie :wacko:. Przynajmniej ja tak miałem jak wsiadłem do serii.

Wcześniej było już fajnie, ale czegoś brakowało, teraz jedzie naprawdę dobrze i mimo, że Piotrek namawia mnie jeszcze na kilka modów żeby było znacząco lepiej ja już nie chcę. Jest więcej niż chciałem, teraz ma jeździć bezawaryjnie.

  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Simon WRC napisał:

FMIC i kolektor równoodległościowy

o kolektorze mówiłem, i jest czad :)

 

51 minut temu, KotMorderca napisał:

A czemu nie TMIC? Mishimoto reklamuje swój TMIC do twojego wozu jako coś co daje radę do 400WHP czyli powinno u ciebie starczyć z zapasem, a nie generuje wad FMICa.

Ten o którym piszesz nadaje się do jazdy torowej bo jest gruby i ciężki, w mieście sie nie sprawdza bo jak złapie wyższą temp na postoju to długo się schładza. seryjny naprawdę da radę ale sądzę że na odcinku powyżej 10km chłosty w gorący dzień się zgrzeje i tu MM weźmie górę.

W przypadku Szymona gdzie jazda jest torowa to Fmic zrobi robotę, ale to kastracja nadwozia już w kilku miejscach mniemam..

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym do serii dołożył dobry natrysk , najlepiej z czujnikiem temperatury w trybie AUTO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, KotMorderca napisał:

A czemu nie TMIC? Mishimoto reklamuje swój TMIC do twojego wozu jako coś co daje radę do 400WHP czyli powinno u ciebie starczyć z zapasem, a nie generuje wad FMICa.

TMIC zawsze będzie miał swoje wady, trudniej zbić temperaturę i gabaryty są ograniczone. Producenci różne rzeczy piszą, podobnie jak COBB o swoim turbo a rzeczywistość jak zauważyliśmy podczas strojenia jest delikatnie inna. 

Ale jak pisałem, to bez sensu i jak pisze @Oktan auto ma być ładne i prawie seryjne ;). Ja tego auta nie ogarnę jakby miało nawet 150KM :biglol:.

 

2 minuty temu, Oktan napisał:

o kolektorze mówiłem, i jest czad :)

Szkoda mi tego genialnego dźwięku COBBa, ale fakt, moment urósłby spokojnie 30-40Nm :). Można mieć realnie prawie 400/600.

 

59 minut temu, Szürkebarát napisał:

Ale to jeszcze nie jest (jak mój) dośmiertny egzemplarz? :biglol:

Tak się na razie zarzekam, ale życie jak zwykle zweryfikuje :biglol:.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Simon WRC napisał:

Szkoda mi tego genialnego dźwięku COBBa

Przecież mój na COBBie z EL kolektorem brzmi super :) Przyjedź, posłuchasz na żywo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Simon WRC napisał:
Godzinę temu, Szürkebarát napisał:

Ale to jeszcze nie jest (jak mój) dośmiertny egzemplarz? :biglol:

Tak się na razie zarzekam, ale życie jak zwykle zweryfikuje :biglol:.

To tak jak ja :biglol:  . Jeśli chodzi o życie to Rosjanie mówią "pożywiosz uwid'isz".

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Oktan napisał:

Przecież mój na COBBie z EL kolektorem brzmi super :) Przyjedź, posłuchasz na żywo ;)

Masz równoodległościowy? Bo mój RK po zmianie na takowy zaczął brzmieć jak Evo :wacko:. Akurat do niego to pasowało, bo było bardziej rajdowo ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Simon WRC napisał:

Masz równoodległościowy?

Mam, custom by Oktan :P

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Oktan napisał:

Mam, custom by Oktan :P

Oktan , a można u Ciebie taki bulgot killer zamówić i najlepiej od razu zamontować ? Uppipe też trzeba wtedy zmienić ? Może być pw , żeby Szymonowi nie robić bałaganu.

Edytowane przez gutek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu się udało i nawet nie cieknie ....na razie
Następnym razem nie ma od ręki.....auto będzie musiało zostać na co najmniej dwa dni w ramach testów
Nie ma za co@Simon WRC . Polecam się :)

Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, GdaKon napisał:

nadgorliwcy zaraz zaczną ci tu wątek olejowy :)

Ja tych głupot tam tworzonych nie czytam ;). Leję co tuner zalecił a z tego co poczytałem to bardzo dobry i niszowy olej. 
Zauważyłem, że chyba wart swojej ceny, bo temperatura oleju spadła kilka stopni w porównaniu do poprzednio stosowanych. Oczywiście wiele aspektów może mieć na to wpływ jak dużo wydajniejsze pompy oleju i wody, ale różnicę widać. Pojeździmy, zobaczymy ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Benek433 napisał:

Mnie czeka właśnie wymiana oleju w  najbliższym czasie  zawsze wlewałem MOTULA 300V 5w40  YACCO lepszy?  na stronie znalazłem coś takiego https://yacco.pl/galaxie-competition/177-yacco-galaxie-gts-5w40.html

Nie chcę tu zaczynać wątku olejowego, więc odniosę się jedynie do olejów jakie ja stosowałem czyli Eneos Sustina 0w50, Motul 300V 15w50, Millers CFS 10w50 NT+ i teraz Yacco Galaxie GT 5w50 oraz 10w60. Dlatego proszę o nie rozwlekanie tego tematu :).

 

Moje obserwacje odnoszą się głównie osiąganych temperatur oleju przy podobnych warunkach pracy, co może świadczyć o jakości i zastosowanych dodatków zmniejszających tarcie. Zakładam normalną jazdę w warunkach drogowych. Przy zastosowaniu chłodnicy oleju dla Motula i Eneosa olej osiągał około 89-90st.C, Millersa 86-87st.C zaś w Yacco mam aktualnie 83-85st.C. Widać wyraźnie dość spore różnice.

 

Podobnie było z Motulem i Millersem na torze. Motul zdecydowanie najszybciej dochodził do najwyższych temperatur tj. w moim przypadku 115st.C, po przekroczeniu których odpuszczałem z wiadomych powodów. Millers potrzebował trochę więcej czasu. Co do Yacco nie wiem, ale zakładam z obserwacji na drodze, że powinno być jeszcze lepiej. Eneos to olej dla tych, co użytkują auto drogowo bez przeciążania - nawet aktualnie serwisy Subaru stosują ten olej do WRX i STI. 

 

Po demontażu silnika wnętrze po Motulu i Millersie było podobno jak nowe. Żadnych niepokojących obserwacji które mogłyby świadczyć o jakości stosowanego oleju. Moim zdaniem jeżeli ktoś auta nie przeciąża i regularnie nie upala to lepiej zastosować Eneosa, który od niskich temperatur zapewnia odpowiednie parametry smarne.

 

Dostałem jasne wytyczne od tunera żeby na chłodniejsze dni i zimę zalewać 5w50 zaś na lato i planowane pojeżdżawki 10w60. Pewnie po sezonie będę w stanie powiedzieć więcej. Yacco to olej niszowy, słabiej dostępny na naszym runku, ale z tego co czytałem dość popularny w sporcie. Na pewno jak ktoś nie planuje upalania to trochę bez sensu, podobnie jak 300V, ale jak to u nas zastosowany olej dobierany jest nie na podstawie sposobu użytkowania a bardziej dla podniesienie ego właściciela ;).

Edytowane przez Simon WRC
  • Super! 5
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...