Skocz do zawartości

WRX STI MY11 - niebieski dostojny sedan


Simon WRC

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, skwaro napisał:

Można podnieść odcinkę albo wstawić ostrzejsze wałki

I tak i nie, bo ograniczeniem będzie seryjny wał. Ten kręci się do 7,5k rpm i żeby podnosić bardziej trzeba byłoby wyposażyć się w wał Arrowsa, którego koszt to lekko 15k pln ;).

 

Godzinę temu, KotMorderca napisał:

@Simon WRC Po co były wymieniane zawory i sprężynki? Co to daje?

Seryjne są ponoć miękkie i podatne na odkształcenia więc zostało dorzucone mając głowice na stole.

 

36 minut temu, MaciekK napisał:

Czy to już nie czas na przeniesienie wątku do nielegala ??? ;) 

To tylko lekkie wzmocnienie silnika ;), bardziej do nielegala kwalifikowałoby wyrzucenie katalizatora :biglol:

 

@skwaro, Ty złośliwcze ;). Generalnie auto jest nadal bardzo blisko serii, w zasadnie poprawiona fabryka i taki jest plan żeby go nie psuć :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Simon WRC napisał:

I tak i nie, bo ograniczeniem będzie seryjny wał. Ten kręci się do 7,5k rpm i żeby podnosić bardziej trzeba byłoby wyposażyć się w wał Arrowsa, którego koszt to lekko 15k pln ;).

 

Sprężynki to warunek konieczny, ale nie wystarczający :) 

 

2 minuty temu, Simon WRC napisał:

 

@skwaro, Ty złośliwcze ;). Generalnie auto jest nadal bardzo blisko serii, w zasadnie poprawiona fabryka i taki jest plan żeby go nie psuć :).

Ja tam lubię takie poprawianie fabryki :)

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jeszcze 50-150 - ja ten zakres lubię, bo jest typowo torowy  Na wielu obiektach w PL się go używa. 
Czyli robimy:
0-100
0-200
100-200
80-120
50-150
Subaru pod względem 0-100 jest bardzo wydajne, trzeba natomiast naprawdę dobrze ruszyć, a to nie jest łatwe i nie zawsze się udaje.
Z 6k RPM zawsze się udaje

Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Simon WRC napisał:

Golf pewnie będzie szybszy, bo ma DSG. Ale Panowie, STI to nie auto na starty spod świateł, tu zazwyczaj wypada słabo. Ja bardziej preferuję rywalizację na torze ;).

jak w sti bedziesz mial 100-200 nawet w 9-10 sekund to uwazam, że i tak jest ogień. Dokladnie tak jak mowisz, ten golf jest fajny tylko na starty z zielonego i wyprzedzanie aut na autostradzie jak Ci ktoś mruga długimi z tylu przy 140kmh na lewym pasie. Ogolnie nie ma frajdy z jazdy tym autem. Poprawne, bardzo szybkie, dość niepozorne auto na codzień. 

Edytowane przez FilipeK
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, MaciekK napisał:

Golf R: parametry wyższe, szybki automat, mniejsze straty w napędzie (haldex) i ponad 100kg lżejszy.

natomiast przewaga STI na torze zazwyczaj duża, do bardzo dużej, nawet jak Golf ma te 450KM (a to dużo na Golfa).

ten golf w ogole sie nie nadaje na tor. Przy tych mocach 400-450 km to skrzynia już nie do końca ogarnia i sie gubi. To auto na łukach już wg mnie sie niepewnie prowadzi bo nie wiadomo co zrobi skrzynia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, KotMorderca napisał:

Ale z ciebie się zrobił troll forumowy po sprzedaży Subaru :biglol:

 

 

@Simon WRC Po co były wymieniane zawory i sprężynki? Co to daje?

Gdzie ty tu widzisz trollowanie? Czy ja gdzieś gloryfikowałem tego golfa? Czy napisałem o odczuciach z przyśpieszenia? Ja sam nie wiem „od kiedy sprzedałem” bo auta nie mam od roku, wiec nie widze tu zmiany mojego podejścia do STI. Będe sie bał napisać cokolwiek jak odbiore Yarisa bo funboy @KotMorderca będzie mnie znowu od trolla wyzywał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, badyl napisał:

Z 6k RPM zawsze się udaje emoji16.png

Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka
 

W Twoim wydaniu to chyba spalić sprzęgło:biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, badyl napisał:

Coś Ci się pomyliło .,...znowu emoji23.png
Tak się rusza z buta. emoji134.png

 


Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka
 

 

 

Ja zawsze łapię się z męskimi wozami a nie puderniczkami ;) i pomimo dostania batów, co nie dziwne w tym starciu, to wyjście z progu mistrzowskie :)

 

 

Edytowane przez Oktan
  • Super! 15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Simon WRC napisał:

Nie chciałem rezygnować z fajnego bulgotu Cobba :biglol:.

 

Na EL też brzmi super moim zdaniem :evil2:

 

 

11 godzin temu, kowal napisał:

Zweryfikujemy racelogicem

Dragy dokładniejszy jest ;)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Gaceq napisał:

@Oktan bo mu dałeś fory na starcie to Cię później dogonił ;) start jak z procy :thumbup:

Mój rekord tego dnia ET 12,4  a rekord tym autem na 5MT ogólnie ET 12,2 :D

Później jak już podniosłem moc nie miałem okazji startować 1/4 ale sądzę że wysoką 11 by zrobił  na ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto odebrane, stoi już na podwórku :). Jeszcze raz dzięki wielkie @badyl!

Jednak sukces połowiczny, bo niestety w drodze spadła rura łącząca turbo z IC i trzeba było jechać ostrożnie bez doładowania :facepalm:. Rozwiązanie było tymczasowe i docelowa dłuższa rura była przez Piotrka zamówiona, ale nie zdążyła dojść na czas. Niestety tymczasowe rozwiązanie starczyło na ok. 100km :(.

 

Także zanim zacznę się cieszyć jazdą i w ogóle będę miał okazję pojeździć - tak, nawet metra nim nie przejechałem - jeszcze chwilka minie. Natomiast w aucie jest potencjał sądząc po minie @badyl zza kierownicy zanim doszło do awarii, zresztą niech sam coś doda od siebie ;).

 

IMG_7435.thumb.jpg.6e11e2a912983aa1e789e9c204232607.jpg

 

IMG_7436.thumb.jpg.aa7d312a2b4d135416f30b2acb8fbabf.jpg

Edytowane przez Simon WRC
  • Super! 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz dzięki wielkie @badyl!
nie ma problemu, to ja dziekuje za super przygody  i wreszcie poznałem Kociała , pozytywnie zakreconego człowieka
Natomiast w aucie jest potencjał sądząc po minie @badyl zza kierownicy zanim doszło do awarii, zresztą niech sam coś doda od siebie .
oj jest i to naprawdę duży, turbo wstaje tuz przed 3k rpm i czuć jak gniecie w fotel i to tak solidnie. Nie cisnąłem do oporu ,znaczy do odcinki, ale mysle ze bedzie przyspieszać odczuwalnie do samego końca, zobaczymy. Jadąc tak 140 , wciskając pedał do oporu auto tak przyspiesza , ze ma sie wrażenie że zaraz te napędy wyskoczą i popędzą same bez budy .
Jednym słowem auto zap%&$#ala :ok:
 
 
pomimo dostania batów, co nie dziwne w tym starciu
toć znowu jesteś w błędzie, doszedł mnie ale juz na mecie 
to wyjście z progu mistrzowskie
dzieki dziadu   

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu taka cisza
 
Po tak długim czasie wreszcie odbiór, to jakaś transmisja live by się przydała
Z lajwa mam tylko to, a pedał tylko na dotyku
487464f1a7f656897664b0e9aa953ee9.jpg

Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, badyl napisał:


 
 
toć znowu jesteś w błędzie, doszedł mnie ale juz na mecie emoji6.png
dzieki dziadu   emoji4.png
 

@badyl ale ja pisałem o sobie :P

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Simon WRC napisał:

Jednak sukces połowiczny, bo niestety w drodze spadła rura łącząca turbo z IC i trzeba było jechać ostrożnie bez doładowania :facepalm:

Teraz @kowal powinien powiedzieć 'a nie mówiłem' ;)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...