Skocz do zawartości

WRX STI MY11 - niebieski dostojny sedan


Simon WRC

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, Simon WRC napisał:

Co do hamulca, to tak wygląda AP Racing 355 na feldze 18” - zdjęcie jeszcze z hawka. Jest wyraźnie lepiej, ale przy 19” też zniknie :). Jeżeli zmieniać hamulce, to tylko na AP, reszta to półśrodki.

 

444CFC82-1470-4A98-942B-C697E9339F2D.thumb.jpeg.46bbb021f8ce2c911e250d94924afab2.jpeg

No to fakt może zniknać ale już nie tak jak na OEM :D, zaciski AP faktycznie są mniejsze niż te kloce z Brembo ;) a i tarcza tylko niedużo większa ;).

 

No i od czasu do czasu trzeba jeszcze założyć slicka na 18' feldze :D

Edytowane przez Tommi1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Tommi1 napisał:

No to fakt może zniknać ale już nie tak jak na OEM :D, zaciski AP faktycznie są mniejsze niż te kloce z Brembo ;) a i tarcza tylko niedużo większa ;).

No i od czasu do czasu trzeba jeszcze założyć slicka na 18' feldze :D

A to był największy dostępny hamulec AP do imprezy - 355 N grupa :).

 

Są jeszcze wersje drogowe 355. Fajnie też wyglądałyby żółte zaciski z Comp Brake.

Natomiast auto ma pozostać jak najbliższe serii i taki jest mój zamysł. Bolid już miałem ;).

 

 

5E00325C-C49C-4B83-AC59-F4F3B75F4136.jpeg

E2C79A45-687E-42B8-A007-A0B015F076AB.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Simon WRC napisał:

A to był największy dostępny hamulec AP do imprezy - 355 N grupa :).

 

Są jeszcze wersje drogowe 355. Fajnie też wyglądałyby żółte zaciski z Comp Brake.

Natomiast auto ma pozostać jak najbliższe serii i taki jest mój zamysł. Bolid już miałem ;).

 

 

5E00325C-C49C-4B83-AC59-F4F3B75F4136.jpeg

E2C79A45-687E-42B8-A007-A0B015F076AB.jpeg

Zastanawiałem się nad tym Comp Brake też do swojego ale już jak mam "kombinować" to wolałbym AP Racing ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, MDsuperstar napisał:

Ja bym poszedł w seryjny antracyt

unnamed.jpg

Ale one są właśnie w seryjnie antracytowe. Mają ori lakier, który w folderach wyglada dużo jaśniej niż w rzeczywistości. Barwa jest taka sama jak na moich OEM 18”, ale w tym modelu po założeniu na auto wyglądają na ciemniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do hamulca zawsze można WRK Brakes. W moim przekonaniu obecnie jedne z najlepszych, a do tego Polskie, a to ważne!

Rozmiar tarczy, kolor zacisku do wyboru, tarcze pływające np. 365mm 6 tłoki. Zaczynają być konkurencją dla AP Racing. Cena bardzo OK.

Sam poważnie rozważałem, ale miałem już zakupione zaciski od Porsche i takie też wpadły...

Pod felgę 19 cali naprawdę musiałby być duży hamulec z tarczą ~375mm, żeby wyglądał na duży...

6T-ALL.jpg

images.jpg

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Tommi1 napisał:

I nie tęsknisz za nim? ;)

Oczywiście, że tęsknię, ale też znam wszystkie plusy i minusy posiadania takiego auta więc podchodzę do tego już całkiem inaczej ;).

 

8 minut temu, MDsuperstar napisał:

O kurde, to bym nie wpadł na to, że to jest ten sam kolor :)

Niestety na żywo ten kolor jest dużo ciemniejszy niż w folderach, jest praktycznie identyczny jak wcześniej wspominałem jak poniższe OEM:

 

IMG_6813.thumb.jpg.31878caaa628cc77d7dac0541b52aac0.jpg

 

11 minut temu, MaciekK napisał:

Co do hamulca zawsze można WRK Brakes. W moim przekonaniu obecnie jedne z najlepszych, a do tego Polskie, a to ważne!

Rozmiar tarczy, kolor zacisku do wyboru, tarcze pływające np. 365mm 6 tłoki. Zaczynają być konkurencją dla AP Racing. Cena bardzo OK.

Sam poważnie rozważałem, ale miałem już zakupione zaciski od Porsche i takie też wpadły...

Pod felgę 19 cali naprawdę musiałby być duży hamulec z tarczą ~375mm, żeby wyglądał na duży...

images.jpg

Muszę pooglądać, słyszałem o firmie, ale nie wgryzałem się w temat. O ile kiedykolwiek bym rozważył coś takiego, to zapewne coś, co wchodziłoby też na 18" z wiadomych powodów. Taka tarcza 365 z żółtym zaciskiem (jak w Twoim 2018) wygląda rewelacyjnie w niebieskiej budzie. A co do polskich produktów, to dla mnie to także ma bardzo duże znaczenie, wspierajmy lokalny rynek :thumbup:.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Simon WRC napisał:

A co do polskich produktów, to dla mnie to także ma bardzo duże znaczenie, wspierajmy lokalny rynek :thumbup:.

W Twoim przypadku to byłoby naprawdę wspieranie lokalnego rynku, bo prawie sąsiedzi z Adamem z WRK Brakes - bo to firma z .... Wołomina :) 

Edytowane przez MaciekK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@skwaro ceny to trzeba by było do Nich napisać. Jak robiłem zrozeznanie, to tarcze do SUBARU robią uniwersalne multi czyli 5x100 x 5x114,3 wersje skręcane i pływające (skręcane oczywiście tańszee). Dzwony mają swoje bo to firma wycinająca w CNC. Zacisk ich projektu, już chyba 3 udoskonalona wersja. Zestawy plug and play zawsze dużo lżejsze niż seria. Klocki dobierane tak, że możesz potem kupować normalnie z dużym wyborem.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, MaciekK napisał:

W Twoim przypadku to byłoby naprawdę wspieranie lokalnego rynku, bo prawie sąsiedzi z Adamem z WRK Brakes - bo to firma z .... Wołomina :) 

No popatrz, nie wiedziałem :o.

Już namierzyłem, ode mnie 5min. Nie ma problemu podjechać i pogadać :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem do nich i pogadałem, bardzo miła i profesjonalna obsługa :). Cenowo nie ma rewelacji, bo niewiele mniej niż za odpowiednik AP Racing, ale zestaw ma swoje zalety. Z racji, że są to elementy projektowane dla konkretnego modelu auta montaż jest bardzo prosty i nie wymaga żadnych adapterów, dodatkowo jest znacząco lżejszy od serii i odpowiedników innych firm.

Wszystkie elementy są wykonywane w Polsce, także tarcze są od polskich producentów. Jedyne co firma kupuje to śruby i uszczelki. 
 

Najtańszy zestaw do imprezy 355x32 na tarczy skręcanej i zacisku 6T to koszt 9200pln brutto. Można też zamówić tarcze pływające. Do imprezy na przód mają jeszcze tarcze 362. Na tył są dostępne tarcze 330. Podobno wiele imprez w Polsce jeździ głównie w sporcie z ich zaciskami, także znane nazwiska ;).

 

Jak dla mnie wydanie prawie 10 tysi żeby poprawić wygląd to spora przesada, bo nie ma szans żebym te hamulce wykorzystał w 10% na drodze :). Natomiast jeżeli ktoś chce znacząco poprawić performance albo szuka dobrych zacisków do ścigania, to bardzo dobry pomysł. Można porozmawiać i dobrać zestawy pod siebie.  

Edytowane przez Simon WRC
  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i niestety 19tek nie będzie. Po zawiezieniu do moim zdaniem najlepszych specjalistów od regeneracji na Alei Krakowskiej okazało się, że 2 felgi były spawane i to od strony zewnętrznej :o. Ja bym tego nie zauważył, ale fachowcy szybko pokazali w czym rzecz. Oczywiście takie naprawy dyskwalifikują felgę, więc zmuszony byłem je zwrócić. Może to i lepiej, bo szkoda mi

było BBSów ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Simon WRC napisał:

Może to i lepiej, bo szkoda mi

było BBSów ;)

Szymon tak mowisz jak byś chciał je sprzedać :D wtedy by ci do szczescia wlasnie brakowalo tego piatego kompletu ;) BTW duza roznica w komforcie miedzy 18, a 19 cali?:) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, FilipeK napisał:

BTW duza roznica w komforcie miedzy 18, a 19 cali?:) 

19' to lans i wygląd :P, mniejsze znaczenie ma komfort. Ale ja jakoś nie za bardzo zaczołem widzieć różnice w przejściu z 18' na 19' no chyba że ze względu na zmianę sprężynek i zawieszenie ukladu napędowego tak się dzieje. :P;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Gaceq napisał:

I bardzo dobrze, mi to się one w ogóle nie podobały :P Zbytnie "wygibasy". Szprycha jest najlepsza do GH ;)

Powiem szczerze, że jak je założyłem na przymiarkę to też milem takie mieszane uczucia, może przez kolor. Dlatego chciałem zrobić na gun metallic i byłoby fajnie. Ale fakt, nie jest to felga, która urywa dupę :).

 

Filip, to byłby 6 komplet, 5 już mam :biglol:. Co do komfortu na 19” to nie mam pojęcia. Założyłem tylko na przymiarkę 2szt. z jednej strony i nawet 2m nie przejechałem. Ale podejrzewam, że wielkiej różnicy nie będzie. Tak jak pisze @Tommi1, tu nie chodzi o komfort, tylko o lans :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Tommi1 napisał:

P.S. Szukaj dalej 19' naprawdę MY'11 lepiej wygląda na takowych. ;)

No właśnie nie jestem przekonany, bo jeszcze nie znalazłem fajnego kompletu, który ładnie podszedłby pod nubirę. Te kupiłem za psie pieniądze dlatego się zdecydowałem. A z nowego modelu mi nie do końca się podobają, chyba że lekko zmodyfikowane jak te :):

 

E7953208-1D10-4430-9504-D23C6CAE3548.thumb.jpeg.0509a9cf3b8c61eadcbeb9cb142bbd15.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam porównanie 19 i 18 cali bo kilka razy zmieniałem. Na 19 calowych jest wyczuwalnie mniej komfortowo, w szczególności małe poprzeczne nierówności. Natomiast wyczuwalne jest mniejsze pracowanie opon na boki..

Te co @Simon WRC podałeś to Ori STI MY20 mi osobiście nie leżą, bo nie przepadam za takimi polerowanymi, ale fakt są oryginalne.

Wzór jest dokładnie taki jak 19 cali STI MY18 i MY19, ale mają dodaną obróbkę na płasko głównych ramion.

Wzór ori felg MY15 i 18 jest bardzo podobny, z tym, że MY15 jest taki bardziej łagodny :)... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...