tikemi Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Witam, Chciałbym zapytać czy to normalna praktyka dealerów tej marki... Bo wydaje mi się conajmniej niepoważne Zamówiłem Outback 2018, zostałem zapewniony że samochód będzie z pierwszego transportu (12 tydzień). Na zamówieniu szacunkowy termin został wyznaczony na 20 kwietnia - jak informował sprzedawca z zapasem bo bywają problemy z SIP. Wczoraj natomiast poinformował mnie że samochód przypłynie do Rotterdamu 18 kwietnia. Na moje pytanie o co chodzi bo umawialiśmy się inaczej otrzymałem odpowiedź "Państwo auto jest dedykowane dla pierwszego transportu dla zamówień pod klienta." Natomiast argument, że umowa była inna o czym świadczy chociażby szacowana data dostarczenia został olany. Sugestia że w takim razie dealer nie wywiązuje się z umowy również została zignorowana i opatrzona komentarzem "W przypadku samochodu, który jest zamawiany u Producenta, ostateczny termin odbioru nie może być późniejszy niż 30 dni od daty wstępnego terminu odbioru wskazanego w Zamówieniu. Więc tak naprawdę jako dealer mamy czas do 20 maja aby się wywiązać ze złożonego przez Państwa zamówienia" Szczerze mówiąc wydaje mi się to niepoważne i chciałbym prosić o komentarz Dyrekcji do zaistniałej sytuacji. W chwili obecnej nie jestem już przekonany co do słuszności wyboru auta... Pozdrawiam Wysłane z mojego Pixel XL przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Bardzo dziwne tlumaczenie bo ja odbieram w przyszlym tygodniu XT18 z pierwszego transportu z produkcji styczniowej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikemi Opublikowano 30 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Bardzo dziwne tlumaczenie bo ja odbieram w przyszlym tygodniu XT18 z pierwszego transportu z produkcji styczniowej... Podejrzewam że zamówione przeze mnie auto przyjdzie. Tylko trafi do kogoś innegoWysłane z mojego Pixel XL przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Za wyjątkiem przypadków szczególnych ( nieprzewidziane opóźnienie transportu, przypadek losowy ) staramy się ( zazwyczaj skutecznie ) dotrzymywać terminów dostarczenia samochodu. Niestety nie znam przyczyn cytowanego opóźnienia, więc trudno jest mi wyjaśnić jego przyczyny / ustosunkować się do wyrażonej ( moim zdaniem : słusznie ) krytyki. Uprzejmie proszę o przekazanie bardziej precyzyjnych informacji na PW ( dealer, konkretna wersja + kolor samochodu, Pańskie dane jak na zamówieniu ). Z góry dziękuję i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 W dniu 2018-03-30 o 15:16, tikemi napisał: Zamówiłem Outback 2018, zostałem zapewniony że samochód będzie z pierwszego transportu (12 tydzień). Na zamówieniu szacunkowy termin został wyznaczony na 20 kwietnia - jak informował sprzedawca z zapasem bo bywają problemy z SIP. a czy jeździłeś gdzieś wcześniej wersją 2018 czy zakup bez jazdy próbnej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikemi Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 a czy jeździłeś gdzieś wcześniej wersją 2018 czy zakup bez jazdy próbnej ? W ciemno.2017 jeździłem i było ok, więc zaryzykowałem że 2018 nie będzie gorzej;-)Wysłane z mojego Pixel XL przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 6 minut temu, tikemi napisał: W ciemno. 2017 jeździłem i było ok, więc zaryzykowałem że 2018 nie będzie gorzej;-) Wysłane z mojego Pixel XL przy użyciu Tapatalka odważny Życzę zadowolenia po odbiorze ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 6 minut temu, tikemi napisał: 2017 jeździłem i było ok, więc zaryzykowałem że 2018 nie będzie gorzej;-) Nie jest gorzej, a nawet ciepło w ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 7 godzin temu, Guliwer napisał: Nie jest gorzej, a nawet ciepło w ręce To chyba najlepszy dodatek do aut MY18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 W dniu 30.3.2018 o 16:15, tikemi napisał: Podejrzewam że zamówione przeze mnie auto przyjdzie. Tylko trafi do kogoś innego I to się zgadza. Zamówione przez Pana auto zostało wyprodukowane w lutym i nie miało szans dotrzeć na czas ( za błąd sprzedawcy serdecznie przepraszam ). Dokonaliśmy więc pewnej roszady i dzięki wsparciu i zrozumieniu sytuacji przez firmę Kocar otrzyma Pan identyczny samochód z produkcji styczniowej ( transport już zlecony, samochód powinien dotrzeć w przyszłym tygodniu ). Czyli jak na wstępie - "Pański" samochód istotnie trafi do kogoś innego Za kłopot i stres raz jeszcze serdecznie przepraszam i życzę zawsze bezpiecznej i przyjemnej eksploatacji nowego Outbacka. Pozdrowienia 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salon@mitcar.subaru.pl Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 W dniu 30.03.2018 o 15:16, tikemi napisał: Witam, Chciałbym zapytać czy to normalna praktyka dealerów tej marki... Bo wydaje mi się conajmniej niepoważne Zamówiłem Outback 2018, zostałem zapewniony że samochód będzie z pierwszego transportu (12 tydzień). Na zamówieniu szacunkowy termin został wyznaczony na 20 kwietnia - jak informował sprzedawca z zapasem bo bywają problemy z SIP. Wczoraj natomiast poinformował mnie że samochód przypłynie do Rotterdamu 18 kwietnia. Na moje pytanie o co chodzi bo umawialiśmy się inaczej otrzymałem odpowiedź "Państwo auto jest dedykowane dla pierwszego transportu dla zamówień pod klienta." Natomiast argument, że umowa była inna o czym świadczy chociażby szacowana data dostarczenia został olany. Sugestia że w takim razie dealer nie wywiązuje się z umowy również została zignorowana i opatrzona komentarzem "W przypadku samochodu, który jest zamawiany u Producenta, ostateczny termin odbioru nie może być późniejszy niż 30 dni od daty wstępnego terminu odbioru wskazanego w Zamówieniu. Więc tak naprawdę jako dealer mamy czas do 20 maja aby się wywiązać ze złożonego przez Państwa zamówienia" Szczerze mówiąc wydaje mi się to niepoważne i chciałbym prosić o komentarz Dyrekcji do zaistniałej sytuacji. W chwili obecnej nie jestem już przekonany co do słuszności wyboru auta... Pozdrawiam Wysłane z mojego Pixel XL przy użyciu Tapatalka Szanowni Państwo, informujemy, że zamówiony przez Państwa samochód będzie dostarczony we wskazanym w zamówieniu terminie. Przepraszamy za zaistniałe nieporozumienie. Przyczyna tej sytuacji był błąd pracownika przy określeniu terminu odbioru samochodu po zmianie wybranej kolorystki auta. Z góry dziękujemy za zrozumienie.Z poważaniem, Salon Subaru Mitcar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikemi Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 wielkie podziękowania dla @Dyrekcja za pomoc w wyjaśnieniu tematu - szybko i profesjonalnie oraz salonu za kontakt w dniu dzisiejszym i potwierdzenie wyżej wymienionych ustaleń pozdrawiam J 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 W dniu 30.03.2018 o 16:15, tikemi napisał: Podejrzewam że zamówione przeze mnie auto przyjdzie. Tylko trafi do kogoś innego Ja też tak podejrzewam. Ja, jako typowy Polak, zawsze wszystkich podejrzewam. O najgorsze. Żeby nie wiem co. A wszystko przez to, że miotają mną na zmianę 2 uczucia : mania wielkości i kompleks niższości 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się