MDsuperstar Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2018 14 godzin temu, Adrian713 napisał: kierownice Fajnie wyszło ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian713 Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2018 @Cherusek1 to są tylko maszyny, mogło się zepsuć, naprawi się i będzie hulało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2018 jak patrzę na ten fotel, silnik 2.5, to faktycznie te młodsze rodzeństwo (Bloby 2.0 ) warte są swej ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian713 Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2018 (edytowane) 9 godzin temu, vtec napisał: jak patrzę na ten fotel, silnik 2.5, to faktycznie te młodsze rodzeństwo (Bloby 2.0 ) warte są swej ceny Pewnie że warte tylko dobry egzemplarz też nie jest łatwo znaleźć. W większość aut trzeba wsadzić worek pieniędzy, a teraz przyszły takie czasy że samochody są produkowane jak sprzęt RTV AGD na 2-4 lata Edytowane 28 Kwietnia 2018 przez Adrian713 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2018 45 minut temu, Adrian713 napisał: trzeba wsadzić worek pieniędzy, prawda. PS. jak szukasz kogoś do wymiany skóry w fotelach to mam dobrą firmę (z okolicy Wawy) może nie tanią, ale jak już zrobią to nie można złego słowa powiedzieć, w szczególności jak wymieniane są elementy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian713 Opublikowano 3 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 (edytowane) Zabrałem się konkretnie za Subarynkę i wrzucam kilka fotek z prac. Silnik wymontowany z auta, luzy zaworowe pomierzone (są książkowe) głowice po długim weekendzie trafią do sprawdzenia i planowania. Zamówiłem już kilka gratów do silnika (kompletny rozrząd z paskiem gates racing, uszczelki egr do głowic, pokryw zaworowych, down-pipe, up-pipe, pod kolektor wydechowy i ssący oraz kilka drobnych z oryginału, uszczelki pod głowice zamówię dopiero po sprawdzeniu, cosworth) Wleciał już nowy olej do skrzyni biegów oraz do dyfra tylnego. Auto jest na ten moment rozbierane i przygotowywane do lakierowania (decyzja padła na białą perłę) Edytowane 3 Maja 2018 przez Adrian713 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 3 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 Idziesz grubo, bez oszczędności. Gratuluję podejścia i życzę satysfakcji w wykonanych prac jak i samego auta! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian713 Opublikowano 3 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 34 minuty temu, faza20 napisał: Idziesz grubo, bez oszczędności. Gratuluję podejścia i życzę satysfakcji w wykonanych prac jak i samego auta! Dzięki. Wychodzę z założenia, że jak coś robić to najlepiej jak się potrafi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 4 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 Dość dziwny tłumik końcowy, o ile widziałem żeby rura wchodziła w połowie tłumika (Invidia, Cobb), to u Ciebie przechodzi jakoś na wylot i jest zaspawana? To jakiś "custom"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KASIAiMIŚ Opublikowano 4 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 W dniu 4/27/2018 o 21:50, vtec napisał: jak patrzę na ten fotel Te fotele sa przekozak. O wiele lepsze niz w poprzednikach i nastepcach, a ten boczek bardzo mocno wystaje. Zeby go nie zachaczac trzeba BARDZO sie starac. Jak w prawdziwym kuble. U nas jest troche mniej zniszczony. Mocno uwazamy przy wsiadaniu i wysiadaniu. Adrian, dobra robota. U nas blotnik tez do zrobienia po zimie niestety Pozdrawiamy Fanow Lanosa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian713 Opublikowano 6 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 (edytowane) Pompa wspomagania delikatnie się „pociła” dlatego wpadł nowy komplet o-ringów, a przy okazji wymieniłem też łożysko W dniu 4.05.2018 o 11:44, MDsuperstar napisał: Dość dziwny tłumik końcowy, o ile widziałem żeby rura wchodziła w połowie tłumika (Invidia, Cobb), to u Ciebie przechodzi jakoś na wylot i jest zaspawana? To jakiś "custom"? To jest custom i nie mam pojęcia kto to robił. Brzmi dobrze, lecz brakuje subarowego bulgotu bo kolektor tez custom ale równoodległościowy Edytowane 6 Maja 2018 przez Adrian713 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cherusek1 Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Niestety Adrian ,o tym wydechu za dużo Ci nie powiem ,był na zamowienie ,prawdopodobnie montowany pod Oloplem ale przez kogo zrobiony niestety nie mam pojęcia. Miło przeczytać ze luzy zaworowe są książkowe czyli czegoś nie zarżnąłem pięknieje niesamowicie niczym w samochodowym spa! Ten próg od strony pasażera też rozwaliłem? Czy to już efekt remontu ?strasznie sie cieszę ze to auto w swoim kolejnym wcieleniu bedzie wyglądało tak jak na to zasługuje. Trzymam mocno kciuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian713 Opublikowano 16 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 Nowy bandaż termiczny kolektora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 A wiesz jak się fajnie pali taki bandaż nasączony olejem? Jak pochodnia, wiele aut się tak spaliło... Jak owijać, to tylko niepalną watą i na wierzch nimbusem, tak to wyglądało u mnie: 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian713 Opublikowano 16 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 W takim razie szykuje się zmiana a tyle pracy. Kilka aut miałem z takim bandażem i nic się nie działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvisiak Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 Za to uwielbiam to forum. Warto wrzucać postępy z prac regularnie, dzięki czemu inni szybko mogą podpowiedzieć lepsze rozwiązania i można zapobiec niebezpiecznym sytuacjom. Gdybyśmy byli na elektroda.pl to kliknąłbym "pomógł" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 Godzinę temu, Adrian713 napisał: Kilka aut miałem z takim bandażem i nic się nie działo To się ciesz . Jak nie masz chłodnicy oleju, to pół biedy, bo ryzyko znacznie mniejsze. Ale jak chłodnica jest a przewody olejowe przebiegają bardzo blisko kolektora wydechowego, to bez zabezpieczenia zamienia się to w tykającą bombę. Wiem coś na ten temat, bo sam go przerabiałem . I też podpowiedzieli tacy, co się na tym znają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cherusek1 Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 Godzinę temu, Simon WRC napisał: To się ciesz . Jak nie masz chłodnicy oleju, to pół biedy, bo ryzyko znacznie mniejsze. Ale jak chłodnica jest a przewody olejowe przebiegają bardzo blisko kolektora wydechowego, to bez zabezpieczenia zamienia się to w tykającą bombę. Wiem coś na ten temat, bo sam go przerabiałem . I też podpowiedzieli tacy, co się na tym znają. 2 godziny temu, Adrian713 napisał: W takim razie szykuje się zmiana a tyle pracy. Kilka aut miałem z takim bandażem i nic się nie działo Pewnie Adrian ,jak najbardziej Simon ma racje , ja tez przymierzałem sie do tego ,kilka razy dymiło mi sie z tego bandaża, może to jakaś wilgoć ,może kapka oleju może może może.... Dziś nimbus to juz raczej standard. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian713 Opublikowano 26 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 (edytowane) Znalazłem chwilkę więc wrzucam kilka fotek. Autko już polakierowane jednak oryginalny kolor, czarne felgi w trakcie regeneracji. Silnik gotowy siedzi już w aucie, głowice kompleksowo zregenerowane, szpilki ARP, uszczelki pod głowice cosworth, kompletny nowy rozrząd, świece zapłonowe, sprzęgło zrobione u pana Radzikowskiego. Kolektor i uppipe owinięty nimbusem Niedługo więcej zdjęć Edytowane 26 Maja 2018 przez Adrian713 2 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian713 Opublikowano 29 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 Felgi przed i po czarny połysk 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iktorn Opublikowano 30 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 gdzie odnawiałeś felgi i jaki koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian713 Opublikowano 30 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2018 (edytowane) W dniu 30.05.2018 o 08:57, iktorn napisał: gdzie odnawiałeś felgi i jaki koszt? Felgi robione w Olsztynie w klinice koła koszt za 4 sztuki 800zł: szkiełkowanie, proszkowe lakierowanie + bezbarwny dla połysku A tak auto prezentuje się w całości Na żywo wygląda dużo lepiej, patrząc na Subarynkę można nabawić się ślepoty śnieżnej Edytowane 1 Czerwca 2018 przez Adrian713 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się