FastLane Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Cześć! Impreza 2004 N/A 2.0, manual z reduktorem Wygląda na to że mój centralny dyferencjał chętnie się zamyka, ale już nie otwiera. Zwykle kiedy jadę dłużej niż pół godziny, w mieście czy w trasie, coś mi zaczyna wyć w samochodzie, doszedłem do tego, że to wyje kiedy dyfer jest zamknięty, bo wtedy przy parkowaniu czy innych ciasnych zakrętach auto skręca opornie i któreś z kół przeskakuje. Problem znika po dłuższej przerwie w jeździe, zarówno dźwięk jak i oporność. Chciałbym Was zapywać, czy padł mi dyfer? Da się coś zrobić innego niż wymiana/regeneracja dyfra? Ktoś przechodził coś podobnego? Mam ten problem już od paru miesięcy, czy myślicie, że naraziłem się na uszkodzenie innych części? Dzięki z góry za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Regeneracja centralnego wiska jest najlepszą opcją jeżeli chodzi o koszty jak i skuteczność naprawy. Wymienić trzeba również parę łożysk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FastLane Opublikowano 27 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Dzięki Tedimy. Chociaż szczerze myślałem, że jak wiskoza pada to napęd jest spięty na dobre, u mnie na początku jazdy jest ok więc może też być jakaś mniejsza usterka? Z racji grudniowej biedy nie bardzo mam na taką operację, myślicie że ten dyfer może zaszkodzić na inne elementy samochodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 2 godziny temu, FastLane napisał: Z racji grudniowej biedy nie bardzo mam na taką operację, myślicie że ten dyfer może zaszkodzić na inne elementy samochodu? tak - przeguby półosi, ewentualnie same półosie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 5 godzin temu, FastLane napisał: Dzięki Tedimy. Chociaż szczerze myślałem, że jak wiskoza pada to napęd jest spięty na dobre, u mnie na początku jazdy jest ok więc może też być jakaś mniejsza usterka? Z racji grudniowej biedy nie bardzo mam na taką operację, myślicie że ten dyfer może zaszkodzić na inne elementy samochodu? Taki jest początek padania tzw. wiskozy. Na zimno jest Ok, a po rozgrzaniu spina . Na krótkich odcinkach nic nie uszkodzisz, przy dłuższej jeździe będą występować spore naprężenia w napędzie , a to już takie zdrowe nie jest. I jeszcze padająca wiskoza lubi wypchnąć pierścień zabexpieczający , który zostanie wkręcony w tryby transferu powodując ich destrukcje. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FastLane Opublikowano 29 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Dziękówa, pomogliście mi rozwiać wątpliwości. Trzeba się za ten dyfer wziąć. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 4 godziny temu, FastLane napisał: Trzeba się za ten dyfer wziąć. Tak bym zrobił-za 6 do 7 stów regeneracja (jeśli po rozgrzaniu to masz typowe objawy) Zadbaj o cisnienia kół zgodnie z instrukcją. Im więcej prostych na trasie tym visco ma łatwiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FastLane Opublikowano 9 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Już się przymierzam do wymiany. Orientuje się ktoś może, czy wiskozy we wszystkich Subach z 5mt są takie same? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 3 godziny temu, FastLane napisał: czy wiskozy we wszystkich Subach z 5mt są takie same? Po 99r jest phase II. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 problemy o których piszesz nie mają nic wspólnego z ilością przejechanych kilometrów tylko z ilością pokonywanych zakrętów,to one zabijaja napędy przez uszkodzona viskozę która przekazuje naped na poszczególne koła.Jeśli nadal jeżdzisz z ta usterką to prosze delikatnie w zakrętach i jak naj większym łukiem,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się