Jump to content

FastLane

Nowy
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About FastLane

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Toyobaru GT86
    Blobeye 2.0N/A 5d

Recent Profile Visitors

327 profile views
  1. Nie wiem czy nie chodzi Ci przypadkiem o tzw. świerszcze. Wyszukaj na YT "brz crickets". Jeśli to to, chodzi o pompę wysokiego ciśnienia i nie ma się o co martwić. Ten typ tak ma nawet przy prawie nowych pompach. Zdaniem niektórych to od bioetanolu ale cholera wie. Nie oznacza uszkodzenia.
  2. TBR definicja w porządku ale przełożenie to wgl co innego. Zwróćmy uwagę na to że TBR wyraża się współczynnikiem, z dwukropkiem. Przełożenie 4,3 czy 4,1 mówi ile razy obracają się koła na obrót wału. Oczywiście trzeba uwzględnić bieg Nie mówi to nic o działaniu szpery.
  3. Tu się wtrącę, mam od roku gt86, 95kkm i śmiga elegancko, nie bierze oleju, nie ma żadnych problemów. Powoli czas na ba świece ale czytałem na Nasiocu że od nowości świece potrafią 200kkm+ wytrzymać. Oczywiście mało kto robi takie przebiegi BRZtką, nie dziw się że przebiegi małe bo dla wielu ludzi jest to auto weekendowe/sezonowe.
  4. Witam Panów ponownie, Wymieniłem chłodnicę na Koyo, płyn Prestone, na zapas termostat na Herth & Buss. Chłodnica była identyko z moim strasznie już zniszczonym oryginałem. Termostat który włożyłem wyglądał tak samo jak oryginał, numery ref. się zgadzały i w ogóle, tylko ten Herth & Buss jest na 78 st. a stary był na 82. Czytałem po forum że 78 jest odpowiedni to i wymieniłem. Jeśli spaprałem sprawę to krzyczcie, wymienię z powrotem na 82. Póki co wszystko działa poprawnie, ogrzewanie jest, temp wody tam gdzie być powinna, chłodnica krótko mówiąc chłodzi, duży obi
  5. Tak jak mówisz znalazłem Nissensa wygląda identycznie z oryginałem. Wrzucę przy okazji nowy termostat. Nie mam instrukcji, wie ktoś ile chłodziwa wchodzi do układu? Nie ma żadnego triku do odpowietrzania, po prostu silnik włączyć i dolewać jak będzie ubywać w zbiorniczku?
  6. Spoko dzięk za radę. Zrobię jak mówicie.
  7. Dobra, już robiłem test na UPG, wyszło że uszczelka w porządku. Za to w czasie testowania dojrzałem pęknięcie w chłodnicy. Doradźcie mi jeszcze, czy te płyny uszczelniające Liqui Moly itp działają na dziury w plastiku czy tylko w części metalowej? Czy od razu wymieniać chłodnicę?
  8. Nie sięgnę tam paluchem ale wygląda na oleisty nalot. Piszecie żeby zrobić test chemiczny, zrobię, macie rację. Dla pewności. Ale gdyby to była wina termostatu, ogrzewanie w aucie by nie siadało. A przy każdym skoku temperatury siada.
  9. Ostatnio nie miałem czasu się tym tematem zająć ale chyba się już rozwiązało... Załączam zdjęcie zbiornika chłodziwa... 100% UPG, racja? Psiakrew.
  10. Wąż był tak samo miękki jaki był przed odpaleniem silnika. Oby to nie było UPG, cholera... Co do pompy to mało prawdopodobne bo była wymieniana 50kkm temu to jeszcze powinna długo pochodzić. Propos termometru typu pistolet - i tak miałem kupić w razie czego do skrzynki z narzędziami, kupię w przyszłym tyg. Chłodnica zimna jak martwa. No korek to może dziecko wymienić ale dobierając się do termostatu rozleję znaczną ilość płynu chłodniczego, nie? Jest na to jakiś patent? Dzięki Wam obu za info!
  11. Cześć, jednak problem pozostaje. Dzisiaj była ~30min przejażdżka po mieście, silnik rozgrzał się i parę min temperatura wody była w normie, ogrzewanie działało, ale po ~15min wskazówka znów poszła w górę i nadmuch był co najwyżej letni. Temperatura rosła przy przyspieszaniu i powoli opadała na światłach. Do czerwonego pola nie doszła. Pod maską: Wentylatory działały Górny wąż był ciepły ale nie stwardniał Chłodnica była praktycznie zimna Jak myślicie, zapowietrzenie? A, dodam jeszcze że olej i woda nadal wyglądają ok i ilość nie spadła.
  12. Znalazłem dzisiaj czas na małą ~20min przejażdżkę i... wszystko wróciło do normy. Długo go grzałem na jałowym, słyszałem klik zdaje się termostatu, potem pojeździłem po mieście, temperatura w normie, jak wryta. Nawet jak go specjalnie wyżej kręciłem. Obejrzałem przed jazdą korek chłodnicy i go wyczyściłem, ale ogólnie nie było widać śladów zużycia uszczelek czy coś. Póki co założę, że termostat się zacinał od długiego niejeżdżenia i samo przeszło. W każdym razie dziękuję za Wasze uwagi, jeśli problem wróci to się przydadzą.
  13. Hmm dzięki sprawdzę przy najbliższej okazji, chodzi Ci o górny wąż, nie? Termostaty nie są drogie więc pewnie niebawem zamówię Nagrzewnica działała oprócz tego incydentu. Też miałem wrażenie, że blobkowi akurat tyle płynu się podoba i tyle. Z tego co czytam, to Tobie po wymianie termostatu tylko 1 dzień pochodził jak należy :/ racja popatrzę za tym korkiem.
  14. Cześć, proszę o poradę i Wasze doświadczenia jeśli mieliście podobną sytuację. Pacjent: 2.0GX 125km 2004, 200kkm, bez instalacji LPG Samochód miałem od 5 lat, żadnych poważnych problemów, ale od prawie pół roku jeżdżony tylko raz na 2 tyg bo kupiłem już następny (trzymam Imprezę dla kogoś z rodziny kto robi prawko, wiem, trochę to trwa :P). W trakcie dzisiejszej przejażdżki po dynamicznym przyspieszeniu poczułem, że ogrzewanie dmucha zimnym powietrzem, spojrzałem na wskaźnik temp. wody, prawie w czerwonym polu. Do tej pory nigdy nie wychodził ponad swoją nor
  15. Podsumowując, dla przyszłych wyszukiwań, w moim wypadku przepustnica chodziła ok. Po odczytaniu błędu (piston 3 misfire), wymieniłem świece i kable zapłonowe i wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...