Skocz do zawartości

Chciałbym mieć samochód rajdowy


SR

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 97
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Potwierdzam...

do zabawy (i nie tylko) najlepszym samochodem (porównując cenę/moc/napęd) jest Legacy Turbo.

 

A czemu nie Impreza albo Evo?

 

A co do podsterowności, to w zakrętach pozbywamy się jej dociążając przód (hamowanie lewą nogą).

 

ABS (dziś standard we wszystkich autach), wspomaganie (dziś również standard we wszystkich autach), brak możliwości dodania gazu, gdy jest wciśnięty hamulec (w niektórych autach). Nie wiem, czy to operowanie gazem prawą i hamowanie lewą stopą Ci tak wyjdzie w nowych, seryjnych autach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ninja - jak na torze przesadzisz z prędkościa w FWD to poleci przodem z zakrętu nieprawdaż?

Dodasz gazu, albo nawet wciśniesz sprzegło i już nie wylatujesz przodem.

 

A gdy wystapi nadsterownosc, to puszczasz gaz? :>

 

Yhhh... Tyle lat jezdze oska i jakos nie wpadlem na to:/

 

Edit:

hamowanie lewą nogą
W samochodzie z serwo? Wielka lipa:/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak możliwości dodania gazu, gdy jest wciśnięty hamulec (w niektórych autach). Nie nie wiem, czy to operowanie gazem prawą i hamowanie lewą stopą Ci tak wyjdzie w nowych, seryjnych autach.

w autach koncernu VAG owszem. do zlikwidowania z resztą przez przecięcie jednego kabelka.

W samochodzie z serwo? Wielka lipa:/

kwestia wprawy. da się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie nissana 100NX 2.0 GTi (albo Sunny GTI) super auto, zawieszenie, skrzynia bardzo wytrzymale, silnik nie do zajechania w serii kreci sie do 7600 :twisted: mialem dwa takie i dlatego polecam (org stare japonczyki). Moj znajomy z Wawy ma chyba takiego do sprzedania dlubnietego troche (walki,SMT6, wydech, sprezyny - 30) jedyny minus tego auta to spalanie ale to pewnie wynikalo u mnie z ustawicznego krecenia do czerwonej kreski. Do tego extra masz dach targa - nie przecieka, a daje poczucie jazdy kabrioletem. Nie musisz dokladac turbo auto jest lekkie i naprawde fajnie jedzie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w autach koncernu VAG owszem. do zlikwidowania z resztą przez przecięcie jednego kabelka.

A ASO jednym "przecięciem" odetnie Cię od gwarancji :lol:

 

Jednym przecięciem można też odłączyć ABS, TC i inne "wspomagacze" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe, moze cos wiecej?

wierutna bzdura? :mrgreen:

 

No dobra... Powiedzmy co kto lubi. Dla mnie LFB z serwo jest zupelnym bezsensem. Moze tez i mialem tylko do czynienia z takim samochodami, ktore mialy tak nieliniowa charakterystyke, ze nie dawalo to zadnego zysku.

 

Na szutrach/sniegu/lodzie to jeszcze dawalo sie tym bawic (ale i tylko bawic), ale zeby przy duzych predkosciach? A nigdy w zyciu.

 

Zreszta Juha wcale nie uzywal LFB i wolno nie jedzil, innymi slowy - przereklamowane!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra... Powiedzmy co kto lubi. Dla mnie LFB z serwo jest zupelnym bezsensem. Moze tez i mialem tylko do czynienia z takim samochodami, ktore mialy tak nieliniowa charakterystyke, ze nie dawalo to zadnego zysku.

 

Na szutrach/sniegu/lodzie to jeszcze dawalo sie tym bawic (ale i tylko bawic), ale zeby przy duzych predkosciach? A nigdy w zyciu.

 

Zreszta Juha wcale nie uzywal LFB i wolno nie jedzil, innymi slowy - przereklamowane!

 

A jak dla mnie to jedynie kwestia wyczucia a nie bezsens. :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w autach koncernu VAG owszem. do zlikwidowania z resztą przez przecięcie jednego kabelka.

A ASO jednym "przecięciem" odetnie Cię od gwarancji :lol:

 

Jednym przecięciem można też odłączyć ABS, TC i inne "wspomagacze" :wink:

 

to weź się w końcu zdecyduj czego oczekujesz od auta. chciałeś rajdówkę za mały pieniądz i masz zamiar jeździć nim do ASO? pół rocznego auta Ci szkoda do katowania, to do zabawy kupisz takie które jeszcze ma gwarancje?

nic ja już nie rozumiem z Twojej koncepcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A to ciekawe, moze cos wiecej?

 

Wiecej bylo w skeczu kabaretu Ani Mru-Mru. Byyyzzzyyyduuuurrrraaaaa ... :-P

 

Zarowno na sniegu, lodzie jak i asfalcie LFB pomaga na wypluwanie przodem. Oczywiscie wszystko zalezy od a) predkosci B) przyczepnosci c) cojones. ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra... Powiedzmy co kto lubi. Dla mnie LFB z serwo jest zupelnym bezsensem. Moze tez i mialem tylko do czynienia z takim samochodami, ktore mialy tak nieliniowa charakterystyke, ze nie dawalo to zadnego zysku.

 

Dobrze że auta którymi jeżdżę o tym nie wiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarowno na sniegu, lodzie jak i asfalcie LFB pomaga na wypluwanie przodem. Oczywiscie wszystko zalezy od a) predkosci B) przyczepnosci c) cojones. ;>

 

Czy ja gdzies napisalem, ze nie pomaga na wypluwanie przodem?

 

Nawet dość. Ale nie za często sprawdzam, bo po co?

 

Nooo do LFB.

 

Dobrze że auta którymi jeżdżę o tym nie wiedzą.

 

Ze nimi jezdzisz?;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarowno na sniegu, lodzie jak i asfalcie LFB pomaga na wypluwanie przodem. Oczywiscie wszystko zalezy od a) predkosci B) przyczepnosci c) cojones. ;>

 

Czy ja gdzies napisalem, ze nie pomaga na wypluwanie przodem?

 

 

Napisales, ze to bezsens. Powiedz wiec w takim razie do czego uzywasz LFB skoro nie do likwidacji podsterownosci... mozna jej zlikwidowac tak duzo, az dostaniesz nadsterownosc ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...