Skocz do zawartości

SR

Użytkownik
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia SR

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Większy niż w innych autach osobowych prześwit (150 - 155 mm, auta osobowe mają zwykle 120 - 140 mm), zawieszenie o długim skoku, napęd 4x4.
  2. To dziwne. Niby auta na gorsze drogi, a miska olejowa i inne zespoły nie chronione.
  3. Wytrzyma uderzenie? Wytrzyma, gdy auto się oprze na tej osłonie? Wytrzyma na przykład zjazd z wysokiego krawężnika i uderzenie tą osłoną? A co z innymi modelami Imprezy i Legacy?
  4. Takie wozy nie mają porządnej metalowej osłony pod silnik??? Co to jest ta plastikowa osłona? Chroni przed uderzeniami?
  5. Czy Subaru Impreza, Legacy i Outback mają seryjnie płytę osłonową pod silnikiem? I przy okazji, czy Lancer Evo ma?
  6. A cóż to jeszcze konkretniejszego na temat rodzajów dyfrów można powiedzieć niż napisał Az??? :roll: OK, poczytałem o szperach płytkowych i już wiem o co chodzi.
  7. Dalej nie ma konkretnej odpowiedzi na moje pytanie
  8. Od 2006 FIA wprowadziła ograniczenia w stosowaniu aktywnych dyfrów. Na czym teraz jeżdżą? Wrócili do zwykłych blokad (np. sprzegieł wiskotycznych) czy jeżdżą na otwartych dyfrach?
  9. SR, powiedz, że Ty sobie jaja robisz . Co do ABSu i BAS się zgodzę. Ale korekta podsterowności hamulcem ręcznym!? Tak, gdy masz samochód, w którym nic nie możesz zrobić, bo ma ABS, TC itp, przez co na zakręcie możesz sobie dusić hamulec i gaz, a i tak kół nie zablokujesz, ani przyczepności nie zerwiesz, to w trudnej sytuacji (w tym przypadku chodzi o podsterowność) tylko ręczny Ci pozostaje. Dotyczy to oczywiście trudnej sytuacji, do której dochodzi w czasie normalnej jazdy po zwykłej drodze, a nie jazdy rajdowej, bo do rajdów takie auto się oczywiście nie nadaje. Zrozumiałeś, o co chodzi?
  10. Dobrze że auta którymi jeżdżę o tym nie wiedzą. G... daje LFB, jak się ma ABS, wspomagnaie (servo) i BAS. Chyba lepiej byłoby w aucie z tym wszystkim posłużyć się hamulcem ręcznym w celu korekty podsterowności.
  11. A ASO jednym "przecięciem" odetnie Cię od gwarancji Jednym przecięciem można też odłączyć ABS, TC i inne "wspomagacze" :wink: to weź się w końcu zdecyduj czego oczekujesz od auta. chciałeś rajdówkę za mały pieniądz i masz zamiar jeździć nim do ASO? pół rocznego auta Ci szkoda do katowania, to do zabawy kupisz takie które jeszcze ma gwarancje? nic ja już nie rozumiem z Twojej koncepcji. Nie chce nowego, bo mi takiego szkoda zwłaszcza na szutry. Nie chce mieć w nim ABS, TC, ani żadnych wspomagań. Pisałem o ABS itp. zupełnie poza moją "koncepcją" rajdowego auta do zabawy.
  12. A ASO jednym "przecięciem" odetnie Cię od gwarancji Jednym przecięciem można też odłączyć ABS, TC i inne "wspomagacze" :wink:
  13. ABS (dziś standard we wszystkich autach), wspomaganie (dziś również standard we wszystkich autach), brak możliwości dodania gazu, gdy jest wciśnięty hamulec (w niektórych autach). Nie wiem, czy to operowanie gazem prawą i hamowanie lewą stopą Ci tak wyjdzie w nowych, seryjnych autach.
  14. Dodasz gazu, albo nawet wciśniesz sprzegło i już nie wylatujesz przodem. (...) Turbo to jedyny sposób na znaczne zwiększenie mocy. masz zamiar pozbywać się podsterowności w zakręcie za pomocą wciśnięcia sprzęgła w FWD? zdecydowanie zacznij od czegoś wolniejszego. :roll: Nie, to się zrobi gazem, a sprzęgło to ewentualność do zastosowań nierajdowych.
  15. No tak, w sumie bym mógł Poprawię się, proszę o łaskę lub łagodny wymiar kary :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...