MIKKI Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Potwierdzam... do zabawy (i nie tylko) najlepszym samochodem (porównując cenę/moc/napęd) jest Legacy Turbo. A co do podsterowności, to w zakrętach pozbywamy się jej dociążając przód (hamowanie lewą nogą). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SR Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Potwierdzam...do zabawy (i nie tylko) najlepszym samochodem (porównując cenę/moc/napęd) jest Legacy Turbo. A czemu nie Impreza albo Evo? A co do podsterowności, to w zakrętach pozbywamy się jej dociążając przód (hamowanie lewą nogą). ABS (dziś standard we wszystkich autach), wspomaganie (dziś również standard we wszystkich autach), brak możliwości dodania gazu, gdy jest wciśnięty hamulec (w niektórych autach). Nie wiem, czy to operowanie gazem prawą i hamowanie lewą stopą Ci tak wyjdzie w nowych, seryjnych autach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Ninja - jak na torze przesadzisz z prędkościa w FWD to poleci przodem z zakrętu nieprawdaż? Dodasz gazu, albo nawet wciśniesz sprzegło i już nie wylatujesz przodem. A gdy wystapi nadsterownosc, to puszczasz gaz? :> Yhhh... Tyle lat jezdze oska i jakos nie wpadlem na to:/ Edit: hamowanie lewą nogą W samochodzie z serwo? Wielka lipa:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 brak możliwości dodania gazu, gdy jest wciśnięty hamulec (w niektórych autach). Nie nie wiem, czy to operowanie gazem prawą i hamowanie lewą stopą Ci tak wyjdzie w nowych, seryjnych autach. w autach koncernu VAG owszem. do zlikwidowania z resztą przez przecięcie jednego kabelka. W samochodzie z serwo? Wielka lipa:/ kwestia wprawy. da się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Moze cos takiego jak Mitsubishi Eclipse 2000 16V GSi klima, 150 KM, rocznik 92, 176 tkm, alu... za 599 EUR http://www.mobile.de/SIDFiv7x9WEBGf8eiR ... 245199633& Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Samochody AWD wypadaja dosyc drogo w sporcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 twożywa tworzywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Kup sobie nissana 100NX 2.0 GTi (albo Sunny GTI) super auto, zawieszenie, skrzynia bardzo wytrzymale, silnik nie do zajechania w serii kreci sie do 7600 mialem dwa takie i dlatego polecam (org stare japonczyki). Moj znajomy z Wawy ma chyba takiego do sprzedania dlubnietego troche (walki,SMT6, wydech, sprezyny - 30) jedyny minus tego auta to spalanie ale to pewnie wynikalo u mnie z ustawicznego krecenia do czerwonej kreski. Do tego extra masz dach targa - nie przecieka, a daje poczucie jazdy kabrioletem. Nie musisz dokladac turbo auto jest lekkie i naprawde fajnie jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Moze cos takiego jak Mitsubishi Eclipse 2000 16V GSi klima, 150 KM, rocznik 92, 176 tkm, alu... za 599 EUR http://www.mobile.de/SIDFiv7x9WEBGf8eiR ... 245199633& Eclipsy sa tragiczne tylko do jazdy na wprost sie nadaja do tego maja ochydne wnetrza. Mialem GSX MY95 i porazka na calej linii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chloru Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 hamowanie lewą nogą W samochodzie z serwo? Wielka lipa:/ Bzdura... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Bzdura... Na kółkach 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Bzdura... Na kółkach 8). czterech :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 hamowanie lewą nogą W samochodzie z serwo? Wielka lipa:/ Bzdura... A to ciekawe, moze cos wiecej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 A to ciekawe, moze cos wiecej? wierutna bzdura? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SR Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 w autach koncernu VAG owszem. do zlikwidowania z resztą przez przecięcie jednego kabelka. A ASO jednym "przecięciem" odetnie Cię od gwarancji Jednym przecięciem można też odłączyć ABS, TC i inne "wspomagacze" :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 A to ciekawe, moze cos wiecej? wierutna bzdura? No dobra... Powiedzmy co kto lubi. Dla mnie LFB z serwo jest zupelnym bezsensem. Moze tez i mialem tylko do czynienia z takim samochodami, ktore mialy tak nieliniowa charakterystyke, ze nie dawalo to zadnego zysku. Na szutrach/sniegu/lodzie to jeszcze dawalo sie tym bawic (ale i tylko bawic), ale zeby przy duzych predkosciach? A nigdy w zyciu. Zreszta Juha wcale nie uzywal LFB i wolno nie jedzil, innymi slowy - przereklamowane! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 No dobra... Powiedzmy co kto lubi. Dla mnie LFB z serwo jest zupelnym bezsensem. Moze tez i mialem tylko do czynienia z takim samochodami, ktore mialy tak nieliniowa charakterystyke, ze nie dawalo to zadnego zysku. Na szutrach/sniegu/lodzie to jeszcze dawalo sie tym bawic (ale i tylko bawic), ale zeby przy duzych predkosciach? A nigdy w zyciu. Zreszta Juha wcale nie uzywal LFB i wolno nie jedzil, innymi slowy - przereklamowane! A jak dla mnie to jedynie kwestia wyczucia a nie bezsens. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 nieliniowa charakterystyke A jak dla mnie to jedynie kwestia wyczucia a nie bezsens. :cool: Kwestia wyczucia? btw. Jak wasze skrzynie biegow znosza nieuzywanie sprzegla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 w autach koncernu VAG owszem. do zlikwidowania z resztą przez przecięcie jednego kabelka. A ASO jednym "przecięciem" odetnie Cię od gwarancji Jednym przecięciem można też odłączyć ABS, TC i inne "wspomagacze" :wink: to weź się w końcu zdecyduj czego oczekujesz od auta. chciałeś rajdówkę za mały pieniądz i masz zamiar jeździć nim do ASO? pół rocznego auta Ci szkoda do katowania, to do zabawy kupisz takie które jeszcze ma gwarancje? nic ja już nie rozumiem z Twojej koncepcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 btw. Jak wasze skrzynie biegow znosza nieuzywanie sprzegla? Nawet dość. Ale nie za często sprawdzam, bo po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chloru Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 A to ciekawe, moze cos wiecej? Wiecej bylo w skeczu kabaretu Ani Mru-Mru. Byyyzzzyyyduuuurrrraaaaa ... :-P Zarowno na sniegu, lodzie jak i asfalcie LFB pomaga na wypluwanie przodem. Oczywiscie wszystko zalezy od a) predkosci przyczepnosci c) cojones. ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 No dobra... Powiedzmy co kto lubi. Dla mnie LFB z serwo jest zupelnym bezsensem. Moze tez i mialem tylko do czynienia z takim samochodami, ktore mialy tak nieliniowa charakterystyke, ze nie dawalo to zadnego zysku. Dobrze że auta którymi jeżdżę o tym nie wiedzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Dobrze że auta którymi jeżdżę o tym nie wiedzą. bo nie rozmawiasz z nimi. P.S. zofftopiczmy ten temat w offtopicu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Zarowno na sniegu, lodzie jak i asfalcie LFB pomaga na wypluwanie przodem. Oczywiscie wszystko zalezy od a) predkosci przyczepnosci c) cojones. ;> Czy ja gdzies napisalem, ze nie pomaga na wypluwanie przodem? Nawet dość. Ale nie za często sprawdzam, bo po co? Nooo do LFB. Dobrze że auta którymi jeżdżę o tym nie wiedzą. Ze nimi jezdzisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chloru Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Zarowno na sniegu, lodzie jak i asfalcie LFB pomaga na wypluwanie przodem. Oczywiscie wszystko zalezy od a) predkosci przyczepnosci c) cojones. ;> Czy ja gdzies napisalem, ze nie pomaga na wypluwanie przodem? Napisales, ze to bezsens. Powiedz wiec w takim razie do czego uzywasz LFB skoro nie do likwidacji podsterownosci... mozna jej zlikwidowac tak duzo, az dostaniesz nadsterownosc ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się