Krzyniek Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Witam wszystkich. Potrzebuje porady co do chłodnicy w Legacym IV 2.0 Sohc 138KM. Chłodnica pękła na tym plastiku poniżej korka wlewowego i musze ja wymienić. Czy od innych wersji silnikowych będzie pasowała? Mam tu na myśli 2.5 lub 2.0 165KM? Lepiej kupić nowy zamiennik czy używkę? Może ktoś ma pomysł czemu pekla w tym miejscu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Nowy zamiennik. Pękła, bo swoje lata już ma, znana przypadłość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Mi w Imprezie pękła w tym samym miejscu. Też miałem dylemat - kupić nowy zamiennik czy używany oryginał. Po konsultacji na forum zdecydowałem się na używany oryginał. Zapłaciłem 120zł, była w lepszym stanie niż moja i śmiga do teraz. Tobie też bym tak radził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Mnie jak pękła w tym miejscu w foresterze, to wykonali zamiennik z blachy na ul. Cyprysowej w Warszawie. Powiedzieli, że to stała przypadłość i dorobili taką odporną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyniek Opublikowano 25 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 Dzięki za wyjaśnienie i porady. Zamówiłem używany oryginał niby z 2006r, zobaczę co z tego wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 Oby 11 letnia chłodnica nie postanowiła Ci zrobić kuku z dala od domu ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 26 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 W dniu 23.10.2017 o 13:26, lojszczyk napisał: Mnie jak pękła w tym miejscu w foresterze, to wykonali zamiennik z blachy na ul. Cyprysowej w Warszawie. Powiedzieli, że to stała przypadłość i dorobili taką odporną. Koszt? Demontaż i montaż we własnym zakresie, czy robią na miejscu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyniek Opublikowano 27 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 W dniu 10/25/2017 o 08:06, 555marcin napisał: Oby 11 letnia chłodnica nie postanowiła Ci zrobić kuku z dala od domu ;-) Oby W poprzednim aucie przejeździłem trzy lata i z tego co wiem dalej działa. O zamiennikach było zbyt dużo niepochlebnych opinii, nawet o tych markowych. Też jestem ciekaw kosztów usługi u fachowców w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 W dniu 26.10.2017 o 04:49, WOJO napisał: Koszt? Demontaż i montaż we własnym zakresie, czy robią na miejscu? Robią na miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 28 Lutego Udostępnij Opublikowano 28 Lutego Odgrzewam temat. Legacy IV, 165, EJ204, 4EAT. Podczas serwisu innych rzeczy mechanik stwierdził, że moja chłodnica się już kończy. Oryginał, więc ma prawo. Nie cieknie, ale lamelki powoli opuszczają pokład. Oczywiście ten sam mechanik zaproponował montaż nowej bo mają na magazynie... ale za samą chłodnicę liczy ponad 1000zł + robota. Szybko zerknąłem na Allegro i pełno jest tańszych chłodnic np. Denso, NRF, Mahle. Pytanie teraz, czy warto iść w te zamienniki, czy jest jakieś lepsze rozwiązanie. Najlepiej plug&play. Czy chłodnica od diesla będzie pasować do mojego silnika? Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 28 Lutego Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 59 minut temu, Orear napisał(a): Odgrzewam temat. Legacy IV, 165, EJ204, 4EAT. Podczas serwisu innych rzeczy mechanik stwierdził, że moja chłodnica się już kończy. Oryginał, więc ma prawo. Nie cieknie, ale lamelki powoli opuszczają pokład. Oczywiście ten sam mechanik zaproponował montaż nowej bo mają na magazynie... ale za samą chłodnicę liczy ponad 1000zł + robota. Szybko zerknąłem na Allegro i pełno jest tańszych chłodnic np. Denso, NRF, Mahle. Pytanie teraz, czy warto iść w te zamienniki, czy jest jakieś lepsze rozwiązanie. Najlepiej plug&play. Czy chłodnica od diesla będzie pasować do mojego silnika? Pozdro! Idź w zamiennik, przeżyje auto. Ja sobie przez głupotę uszkodziłem w Imprezie GH króciec, założyłem NRF za 320zł i śmigała lata bez problemu. Wymiana, jak masz komplet podstawowych narzędzi, to 2h na totalnym luzie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się