Jump to content

Peknieta chłodnica Legacy IV


Krzyniek

Recommended Posts

Witam wszystkich. Potrzebuje porady co do chłodnicy w Legacym IV 2.0 Sohc 138KM. Chłodnica pękła na tym plastiku poniżej korka wlewowego i musze ja wymienić. Czy od innych wersji silnikowych będzie pasowała? Mam tu na myśli 2.5 lub 2.0 165KM? Lepiej kupić nowy zamiennik czy używkę? Może ktoś ma pomysł czemu pekla w tym miejscu?

Fantasia Painting.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mi w Imprezie pękła w tym samym miejscu. 

 

Też miałem dylemat - kupić nowy zamiennik czy używany oryginał. 

 

Po konsultacji na forum zdecydowałem się na używany oryginał. Zapłaciłem 120zł, była w lepszym stanie niż moja i śmiga do teraz. Tobie też bym tak radził.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 23.10.2017 o 13:26, lojszczyk napisał:

Mnie jak pękła w tym miejscu w foresterze, to wykonali zamiennik z blachy na ul. Cyprysowej w Warszawie. Powiedzieli, że to stała przypadłość i dorobili taką odporną.

Koszt?

Demontaż i montaż we własnym zakresie, czy robią na miejscu?

Link to comment
Share on other sites

W dniu 10/25/2017 o 08:06, 555marcin napisał:

Oby 11 letnia chłodnica nie postanowiła Ci zrobić kuku z dala od domu ;-)

Oby :) W poprzednim aucie przejeździłem trzy lata i z tego co wiem dalej działa. O zamiennikach było zbyt dużo niepochlebnych opinii, nawet o tych markowych.

 

Też jestem ciekaw kosztów usługi u fachowców  w warszawie ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Odgrzewam temat. 

Legacy IV, 165, EJ204, 4EAT. 

Podczas serwisu innych rzeczy mechanik stwierdził, że moja chłodnica się już kończy. Oryginał, więc ma prawo.

Nie cieknie, ale lamelki powoli opuszczają pokład.

Oczywiście ten sam mechanik zaproponował montaż nowej bo mają na magazynie... ale za samą chłodnicę liczy ponad 1000zł + robota. 

Szybko zerknąłem na Allegro i pełno jest tańszych chłodnic np. Denso, NRF, Mahle. 

Pytanie teraz, czy warto iść w te zamienniki, czy jest jakieś lepsze rozwiązanie. Najlepiej plug&play. 

Czy chłodnica od diesla będzie pasować do mojego silnika? 

Pozdro! 

Link to comment
Share on other sites

59 minut temu, Orear napisał(a):

Odgrzewam temat. 

Legacy IV, 165, EJ204, 4EAT. 

Podczas serwisu innych rzeczy mechanik stwierdził, że moja chłodnica się już kończy. Oryginał, więc ma prawo.

Nie cieknie, ale lamelki powoli opuszczają pokład.

Oczywiście ten sam mechanik zaproponował montaż nowej bo mają na magazynie... ale za samą chłodnicę liczy ponad 1000zł + robota. 

Szybko zerknąłem na Allegro i pełno jest tańszych chłodnic np. Denso, NRF, Mahle. 

Pytanie teraz, czy warto iść w te zamienniki, czy jest jakieś lepsze rozwiązanie. Najlepiej plug&play. 

Czy chłodnica od diesla będzie pasować do mojego silnika? 

Pozdro! 

 

Idź w zamiennik, przeżyje auto. Ja sobie przez głupotę uszkodziłem w Imprezie GH króciec, założyłem NRF za 320zł i śmigała lata bez problemu. Wymiana, jak masz komplet podstawowych narzędzi, to 2h na totalnym luzie.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...