Skocz do zawartości

Peknieta chłodnica Legacy IV


Krzyniek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Potrzebuje porady co do chłodnicy w Legacym IV 2.0 Sohc 138KM. Chłodnica pękła na tym plastiku poniżej korka wlewowego i musze ja wymienić. Czy od innych wersji silnikowych będzie pasowała? Mam tu na myśli 2.5 lub 2.0 165KM? Lepiej kupić nowy zamiennik czy używkę? Może ktoś ma pomysł czemu pekla w tym miejscu?

Fantasia Painting.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi w Imprezie pękła w tym samym miejscu. 

 

Też miałem dylemat - kupić nowy zamiennik czy używany oryginał. 

 

Po konsultacji na forum zdecydowałem się na używany oryginał. Zapłaciłem 120zł, była w lepszym stanie niż moja i śmiga do teraz. Tobie też bym tak radził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.10.2017 o 13:26, lojszczyk napisał:

Mnie jak pękła w tym miejscu w foresterze, to wykonali zamiennik z blachy na ul. Cyprysowej w Warszawie. Powiedzieli, że to stała przypadłość i dorobili taką odporną.

Koszt?

Demontaż i montaż we własnym zakresie, czy robią na miejscu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10/25/2017 o 08:06, 555marcin napisał:

Oby 11 letnia chłodnica nie postanowiła Ci zrobić kuku z dala od domu ;-)

Oby :) W poprzednim aucie przejeździłem trzy lata i z tego co wiem dalej działa. O zamiennikach było zbyt dużo niepochlebnych opinii, nawet o tych markowych.

 

Też jestem ciekaw kosztów usługi u fachowców  w warszawie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Odgrzewam temat. 

Legacy IV, 165, EJ204, 4EAT. 

Podczas serwisu innych rzeczy mechanik stwierdził, że moja chłodnica się już kończy. Oryginał, więc ma prawo.

Nie cieknie, ale lamelki powoli opuszczają pokład.

Oczywiście ten sam mechanik zaproponował montaż nowej bo mają na magazynie... ale za samą chłodnicę liczy ponad 1000zł + robota. 

Szybko zerknąłem na Allegro i pełno jest tańszych chłodnic np. Denso, NRF, Mahle. 

Pytanie teraz, czy warto iść w te zamienniki, czy jest jakieś lepsze rozwiązanie. Najlepiej plug&play. 

Czy chłodnica od diesla będzie pasować do mojego silnika? 

Pozdro! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, Orear napisał(a):

Odgrzewam temat. 

Legacy IV, 165, EJ204, 4EAT. 

Podczas serwisu innych rzeczy mechanik stwierdził, że moja chłodnica się już kończy. Oryginał, więc ma prawo.

Nie cieknie, ale lamelki powoli opuszczają pokład.

Oczywiście ten sam mechanik zaproponował montaż nowej bo mają na magazynie... ale za samą chłodnicę liczy ponad 1000zł + robota. 

Szybko zerknąłem na Allegro i pełno jest tańszych chłodnic np. Denso, NRF, Mahle. 

Pytanie teraz, czy warto iść w te zamienniki, czy jest jakieś lepsze rozwiązanie. Najlepiej plug&play. 

Czy chłodnica od diesla będzie pasować do mojego silnika? 

Pozdro! 

 

Idź w zamiennik, przeżyje auto. Ja sobie przez głupotę uszkodziłem w Imprezie GH króciec, założyłem NRF za 320zł i śmigała lata bez problemu. Wymiana, jak masz komplet podstawowych narzędzi, to 2h na totalnym luzie.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...