Jump to content

Krzyniek

Nowy
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralny

About Krzyniek

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Mrozy
  • Auto
    Subaru Legacy Kombi 2.0 SOHC MT

Recent Profile Visitors

248 profile views
  1. Panowie, dzisiaj odebrałem auto od mechanika po wymianie sprzęgła. Mechanik po rozebraniu stwierdził, że zamontowany był jednomas i takie też sprzęgło zmienił. Upierał się przy tym, że taki zestaw miałem zamontowany od nowości, brak było śladów rozbierania, wszystko oryginał subaru. Nie wiem co mam o tym myśleć, bo byłem przekonany, że we wszystkich legacy IV były dwumasy. Co wy na to?
  2. Jeżeli przeróbka miała by tyczyć tych dwóch funkcji to najrozsądniejszym wyjściem jest zakupienie emulatora zmieniarki z bluetooth. Wtedy masz możliwość puszczania muzyki z usb, z telefonu i rozmów przez telefon.
  3. Krzyniek

    Hak

    Marki nie pamiętam. Pasował prawie idealnie. Podłączałem się pod oryginalną kostkę w lewym słupku. Podłączenie wykonywałem sam, ponieważ gniazdo dołączone do haka nie miało żadnej kostki, tylko gołe kable. Z mulimetrem nie było żadnego problemu z podłączeniem.
  4. Krzyniek

    Hak

    Ja montowałem na płaszczyźnie. Poszło bez problemu
  5. Przycisk "bright" przy panelu zegarka zmienia tryb podświetlania.
  6. Kupiłem na allegro przejściówkę z kostki subaru na iso. Jednak gdy rozpakowałem radio okazało się, że ma swoja kostkę z której wychodzą pojedyńcze kable więc rozciąłem przejściówkę i musiałem bawić się w lutowanie. Musiałem też rozdzielić kable zasilające i podłączyć je spowrotem do oryginalnego radia, inaaczej nie działał panel klimatyzacji.
  7. Ja w poprzednim aucie (galant) miałem opcję b i uważam ją za dużo lepszą. W legacym jest wersja a i jest to mniej wygodne.
  8. Krzyniek

    Zasilanie umarło.

    Żadna z klem nie miała luzu? U mnie w poprzednim aucie to właśnie luz na jednej z klem powodował takie objawy.
  9. Ot taki urok. Jak ze światłami postojowymi
  10. @Tinuviel Z tego co widzę chcesz sterować nieoryginalnym radiem? U mnie nie było tych przewodów w kostce przy kierownicy, więc po prostu poprowadziłem dwa nowe przewody do sterowania radiem na andku. Najłatwiej zlokalizować je omomierzem. Wszystko śmiga aż miło.
  11. Właśnie dzisiaj dokonywałem figur akrobatycznych pod kolumną kierownicy i nie udało mi się nic tam znaleźć. Podążanie za kablami od czujnika też nie pomogło. Co prawda liczyłem bardziej na jakieś zdjęcie ale jutro spróbuje poszukać jeszcze raz. Dzięki
  12. Przeczytałem wątek, kupiłem i zamontowałem kierownicę ze sterowaniem radiem i tempomatem. Sterowanie radia podłączyłem i działa. Potrzebuję natomiast pomocy z uruchomieniem tempomatu. Niemogę nigdzie namierzyć ten czteropinowej kostki przy pedale hamulca. Jedyne wolne kostki jakie znalazłem to jakaś podłużna z trzema pinami, oraz taka spora z bardzo dużą ilościa pinów. Mógł by mi ktoś prosto i łopatologicznie wytłumaczyć lub pokazać gdzie szukać tej kostki?
  13. Też zastanawiałem sie nad takim rozwiązaniem, nawet w tym wątku wrzucałem filmiki poglądowe. Faktycznie nawet nieźle to wygląda u Ciebie, szkoda tylko że na windowsie...
  14. W radiu seryjnym zostawiłem podłączoną antenę i używam go do słuchania radia, czyli rzadko. Ewentualnie płyt ale to jeszcze rzadziej. Radio na androidzie pełni tu nie tylko funkcje miksera ale przede wszystkim głównego odtwarzacza i ekranu do kamery cofania. Wiem, że na upartego mogłem seryjne radio całkowicie odpiąć, wtyczkę anteny przerobić i podpiąć do nowego, ale wtedy straszył by trupek z konsoli środkowej co wyglądało by kiepsko. Uważam, że zachowanie jego pełnej funkcjonalności było najlepszym wyjściem. Minusem mojego radia na androidzie jest brak fizycznych przycisków od obsługi odtwarzacza i przyciski zamiast gałki od sterowania głośnością, ale te niedogodności wyeliminuje montując kierownice że sterowaniem. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  15. @recki Dzięki za wyjaśnienie, teraz bedzie dużo łatwiej. Twój wątek prześledziłęm na samym początku, kawał dobrej roboty. Nawet polecałem go ostatnio na facebookowym forum. Mam świadomość straty jakości na tym urządzonku ale użyłem go z obawy, żeby nie spalić wejscia aux w radiu. Nigdzie nie znalazłem informacji czy mogę się podpiąć bezpośrednio więc wolałem nie ryzykować. Może źle szukałem, nie wiem Natomiast upierałem się przy tym rozwiązaniu gdyż nie chciałem by seryjne radio było martwe i straszyło. Teraz wszystko działa
×
×
  • Create New...