Jump to content

Krzyniek

Nowy
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralny

About Krzyniek

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Mińsk Mazowiecki
  • Auto
    Subaru Legacy Kombi 2.0 SOHC MT

Recent Profile Visitors

310 profile views
  1. W moim Legacy, również 2.0 SOHC, wywaliło świece na cylindrze najbliżej kierowcy. Zaprowadziłem do mechanika który zamontował tulejkę i nowy komplet świec. Od tamtej pory przejechałem już około 60 tysięcy i odpukać nic się nie dzieję. Jeżeli kompresja w porządku to myślę, że nie ma co panikować.
  2. Z kostki opisanej na schemacie wyżej jako A wychodziły kabelki zakończone gnazdem mono jack. Do gniazda podpiąłem dołączony do zestawu mikrofon i działało
  3. Ja mam u siebie bardzo podobne, o ile nie identyczne, z wyglądu radio i miałem w zestawie mikrofon. Po podpięciu i sparowaniu radia z telefonem odbieranie połączeń i rozmowa przez ten mikrofon nie stanowi problemu.
  4. Potwierdzam. Sam zamawiałem z 2gb ramu ale chińczyk przysłał wersję z 1gb. Co prawda zwrócili część pieniedzy ale średnio co 8-10 miesiecy musze przywracac radio do ustawien fabrycznych żeby dało sie go sensownie używać.
  5. Panowie, dzisiaj odebrałem auto od mechanika po wymianie sprzęgła. Mechanik po rozebraniu stwierdził, że zamontowany był jednomas i takie też sprzęgło zmienił. Upierał się przy tym, że taki zestaw miałem zamontowany od nowości, brak było śladów rozbierania, wszystko oryginał subaru. Nie wiem co mam o tym myśleć, bo byłem przekonany, że we wszystkich legacy IV były dwumasy. Co wy na to?
  6. Jeżeli przeróbka miała by tyczyć tych dwóch funkcji to najrozsądniejszym wyjściem jest zakupienie emulatora zmieniarki z bluetooth. Wtedy masz możliwość puszczania muzyki z usb, z telefonu i rozmów przez telefon.
  7. Krzyniek

    Hak

    Marki nie pamiętam. Pasował prawie idealnie. Podłączałem się pod oryginalną kostkę w lewym słupku. Podłączenie wykonywałem sam, ponieważ gniazdo dołączone do haka nie miało żadnej kostki, tylko gołe kable. Z mulimetrem nie było żadnego problemu z podłączeniem.
  8. Krzyniek

    Hak

    Ja montowałem na płaszczyźnie. Poszło bez problemu
  9. Przycisk "bright" przy panelu zegarka zmienia tryb podświetlania.
  10. Kupiłem na allegro przejściówkę z kostki subaru na iso. Jednak gdy rozpakowałem radio okazało się, że ma swoja kostkę z której wychodzą pojedyńcze kable więc rozciąłem przejściówkę i musiałem bawić się w lutowanie. Musiałem też rozdzielić kable zasilające i podłączyć je spowrotem do oryginalnego radia, inaaczej nie działał panel klimatyzacji.
  11. Ja w poprzednim aucie (galant) miałem opcję b i uważam ją za dużo lepszą. W legacym jest wersja a i jest to mniej wygodne.
  12. Żadna z klem nie miała luzu? U mnie w poprzednim aucie to właśnie luz na jednej z klem powodował takie objawy.
  13. Ot taki urok. Jak ze światłami postojowymi
  14. @Tinuviel Z tego co widzę chcesz sterować nieoryginalnym radiem? U mnie nie było tych przewodów w kostce przy kierownicy, więc po prostu poprowadziłem dwa nowe przewody do sterowania radiem na andku. Najłatwiej zlokalizować je omomierzem. Wszystko śmiga aż miło.
  15. Właśnie dzisiaj dokonywałem figur akrobatycznych pod kolumną kierownicy i nie udało mi się nic tam znaleźć. Podążanie za kablami od czujnika też nie pomogło. Co prawda liczyłem bardziej na jakieś zdjęcie ale jutro spróbuje poszukać jeszcze raz. Dzięki
×
×
  • Create New...