RageXT Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Witam, z góry przepraszam jeśli piszę w nieodpowiednim miejscu...nigdy nie korzystałem z forum, niestety niekompetencja mechaników zmusiła mnie do takowego czynu Do rzeczy, posiadam Subaru Forester II z 2005r. 200.000km przejechanych, na początku wypadały mu zapłony na cylindrze 1 (zawsze) i czasem na 3 , po paru wizytach u mechaników i wymianie: świec, cewki i przewodów zapłonowych i pomiarze ciśnienia (ciśnienie jest OK) problem pozostał (ważne jest też że owe zapłony wypadały podczas jazdy i postoju co objawiało się nieznośnym szarpaniem a raz nawet zgaśnięciem silnika podczas jazdy), na ostatniej wizycie chciałem sprawdzić czy to wina wtryskiwaczy dlatego kazałem pozamieniać je miejscami żeby sprawdzić czy błąd się przeniesie na inne cylindry....błąd pozostał ale ma troszkę inny charakter na cylindrze 1 nie wypada już w ogóle (niedopięta wtyczka?) natomiast na 3 wypada nadal ale tylko podczas postoju, podczas jazdy auto jedzie normalnie, problem pojawia się i na gazie i na benzynie. Z góry dziękuję za wszelką pomoc, i jeszcze raz przepraszam jeśli zrobiłem coś wbrew regulaminowi forum etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Przenoszę wątek do podforum dotyczącego kwestii technicznych. A czy luzy zaworowe były kiedykolwiek sprawdzane, regulowane? A wbrew regulaminowi (etc) proponuję nic nie robić, jednak ten pierwszy raz wybaczam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obione89 Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Objawy wskazują na luz zaworowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 15 godzin temu, RageXT napisał: Subaru Forester II z 2005r. 200.000km przejechanych, Objawy i przebieg wskazują (tak jak koledzy powyżej napisali)na luzy zaworowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obione89 Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Im szybciej wyregulujesz zawory tym mniejsze mogą okazać się koszty. Jeżeli zawory są podparte może być potrzeba szlifu zaworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RageXT Opublikowano 25 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Umówiłem się na czwartek, dam znać co i jak, DZIĘKI! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RageXT Opublikowano 29 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 Byłem u mechanika i....nie sprawdził tych luzów gdyż miał jakąś sytuację awaryjną, zdążył jednak sprawdzić ciśnienie i wszystko gra we wszystkich cylindrach w granicach 13,5 czegoś tam :D, chwile z nim porozmawiałem powiedział że wątpi aby luzy na zaworach istniały przy takiej kompresji i zasugerował wymianę oringów na wtryskiwaczach. Mimo to mam się umówić na regulację tych luzów na zaworach? Co radzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obione89 Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 Przy jakiej temperaturze silnika była mierzona kompresja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RageXT Opublikowano 30 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 Och...nie było mnie przy tym ale najprawdopodobniej zaraz po moim przyjeździe do mechanika, a mam do niego prawie 30km więc całkiem ciepły...wybacz za brak fachowego nazewnictwa ale kompletnie zielony jestem w tych sprawach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 Na 100% luzy zaworowe. Niech mechanik nie gdyba i domniema tylko zdejmować pokrywy i do roboty. Edit: jaki masz tam dokładne silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RageXT Opublikowano 30 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 2.0 125 koni, bez turba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 Czyli silnika wyjmować nie trzeba, to dobrze. Nawet nieSubarowy mechanik to ogarnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RageXT Opublikowano 2 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Nooo ten mechanik stchórzył zanim spróbował.....reszta w mojej okolicy jest zajęta do następnego tygodnia.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RageXT Opublikowano 7 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Byłem u mechanika, pomimo tego że nigdy przy boxerze nie pracował podjął się wyzwania i wyregulował 1 i 3 zawór....póki co jest wyśmienicie i tu mam pytanie czy jeśli z pozostałymi zaworami nie miałem i nie mam problemów to też należy je "wyregulować"? Dzięki za podpowiedzi wszystkim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcd84 Opublikowano 7 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Skoro miałeś zawory na wierzchu to trzeba było sprawdzić wszystkie. Parametry ustawienia zaworów masz na naklejce pod maską. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 7 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 O matko. A jak idziesz do wanny to myjesz się cały czy tylko jedną nogę i jedną rękę bo są najbrudniejsze?? Sprawdza i reguluje się wszystkie zawory! Skoro dwa wymagały korekty to nie uwierzę, że pozostałe są ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RageXT Opublikowano 7 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Ciekawe porównanie i myślałem zupełnie jak Wy...ale że o mechanice pojęcia nie mam żadnego a mechanik kazał najpierw "pojeździć" to podziękowałem i pojechałem....muszę znaleźć kogoś bardziej konkretnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się