Skocz do zawartości

RageXT

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia RageXT

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Ciekawe porównanie i myślałem zupełnie jak Wy...ale że o mechanice pojęcia nie mam żadnego a mechanik kazał najpierw "pojeździć" to podziękowałem i pojechałem....muszę znaleźć kogoś bardziej konkretnego.
  2. Byłem u mechanika, pomimo tego że nigdy przy boxerze nie pracował podjął się wyzwania i wyregulował 1 i 3 zawór....póki co jest wyśmienicie i tu mam pytanie czy jeśli z pozostałymi zaworami nie miałem i nie mam problemów to też należy je "wyregulować"? Dzięki za podpowiedzi wszystkim
  3. Nooo ten mechanik stchórzył zanim spróbował.....reszta w mojej okolicy jest zajęta do następnego tygodnia....
  4. Och...nie było mnie przy tym ale najprawdopodobniej zaraz po moim przyjeździe do mechanika, a mam do niego prawie 30km więc całkiem ciepły...wybacz za brak fachowego nazewnictwa ale kompletnie zielony jestem w tych sprawach
  5. Byłem u mechanika i....nie sprawdził tych luzów gdyż miał jakąś sytuację awaryjną, zdążył jednak sprawdzić ciśnienie i wszystko gra we wszystkich cylindrach w granicach 13,5 czegoś tam :D, chwile z nim porozmawiałem powiedział że wątpi aby luzy na zaworach istniały przy takiej kompresji i zasugerował wymianę oringów na wtryskiwaczach. Mimo to mam się umówić na regulację tych luzów na zaworach? Co radzicie?
  6. Umówiłem się na czwartek, dam znać co i jak, DZIĘKI!
  7. Witam, z góry przepraszam jeśli piszę w nieodpowiednim miejscu...nigdy nie korzystałem z forum, niestety niekompetencja mechaników zmusiła mnie do takowego czynu Do rzeczy, posiadam Subaru Forester II z 2005r. 200.000km przejechanych, na początku wypadały mu zapłony na cylindrze 1 (zawsze) i czasem na 3 , po paru wizytach u mechaników i wymianie: świec, cewki i przewodów zapłonowych i pomiarze ciśnienia (ciśnienie jest OK) problem pozostał (ważne jest też że owe zapłony wypadały podczas jazdy i postoju co objawiało się nieznośnym szarpaniem a raz nawet zgaśnięciem silnika podczas jazdy), na ostatniej wizycie chciałem sprawdzić czy to wina wtryskiwaczy dlatego kazałem pozamieniać je miejscami żeby sprawdzić czy błąd się przeniesie na inne cylindry....błąd pozostał ale ma troszkę inny charakter na cylindrze 1 nie wypada już w ogóle (niedopięta wtyczka?) natomiast na 3 wypada nadal ale tylko podczas postoju, podczas jazdy auto jedzie normalnie, problem pojawia się i na gazie i na benzynie. Z góry dziękuję za wszelką pomoc, i jeszcze raz przepraszam jeśli zrobiłem coś wbrew regulaminowi forum etc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...