Skocz do zawartości

Od kiedy poprawiono 2.5t w sti?


waka

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

Planuje niedlugo powrocic do Subaru i mysle o imprezie sti 2011-2012.

Wczesniejsze modele mialy problemy z tym silnikiem. Czy w tych latach juz jest ok, czy to nadal tykajaca bomba?

 

Pozdrawiam

 

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co zmieniać coś co w 2006 roku uzyskało tytuł "engine of the year" rzeczy perfekcyjne można tylko kopiować i podziwiać. :) 

 

Best 2.0 litre to 2.5 litre Engine

Subaru knocks last year’s winner, the 2.2 litre i-CTDi turbodiesel from Honda off it’s throne for the best 2-2.5 litre engine award this year. Subaru’s 2.5 litre 4-cylinder boxer is found in the new Subaru Impreza and Subaru Forester. It comes in either 227hp or 277hp form, and 320Nm of torque at 3600rpm. And as a boxer, it sounds great too. This category has 7 winners, with two tied in at the 6th place.

1. Subaru 2.5-litre flat four Turbo (Forester, Impreza, Saab 9-2X) 155
2. BMW 2.5-litre (325, 525, Z4) 153
3. Honda i-CTDi Diesel 2.2-litre (Civic, Accord (Europe), CR-V, FR-V)) 145
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, BartZ napisał:

Z dwojga złego wolałbym UPG niż panewkę ;)

albo pompę dyfrów... a nie, to w ciemnej stronie mocy :D

 

poza tym nawet jak dopadnie Cię UPG to przynajmniej będzie okazja do zakucia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, BartZ napisał:

I pęknięty tłok lub tuleja...

Zrobić bezpieczną mapę na 300-320 koni i cieszyć się fajnym autem i fajnym motorem :)

 

bylem o krok od tego... tj. od zakupu hawka STI... piekny byl... ale jednak nie dalem rady psychicznie...

subaru-impreza-wrx-2-5-l-sedanas-2007-benzinas.jpg

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, eddie_gt4 napisał:

 

bylem o krok od tego... tj. od zakupu hawka STI... piekny byl... ale jednak nie dalem rady psychicznie...

błąd, albowiem:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nawet przyslowiowy "worek kasy" nie gwarantuje bezawaryjnosci i spokoju psychicznego - ile juz takich historii forumowych naczytalem sie... wiec dziekuje, ale nie :hi:

 

 

p.s. moj ulubiony watek w nielegalu:

 

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, elmo napisał:

Żeby mieć fantazję (czyt. 2.5T), to trzeba mieć pieniądze ;)

oj tam, raczej po prostu należy liczyć się z tym, że silnik może zrobić ka-boom i tyle, czyli, w sumie, to trzeba mieć pieniądze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sluf napisał:

oj tam, raczej po prostu należy liczyć się z tym, że silnik może zrobić ka-boom i tyle, czyli, w sumie, to trzeba mieć pieniądze ;)

Dokładnie, mój zrobił kabum, naprawiłem, podkrecilem do tych w miarę bezpiecznych 320KM i tak już jeżdżę że 4 lata... 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2017-07-21 o 02:01, faza20 napisał:

Przerabiałem kumulację u siebie, zrobiłem porządnie i od 16kkm cieszę się jazdą :-) oby tak dalej.

 

kolejna forumowa "kumulacja" - 2.5 turbo po uszczelkach, panewkach, wale korbowym etc (wymiany)

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam się naczytałem jakie to złe i niedobre silniki są , a i tak kupiłem :) Parę rzeczy po kupnie się porobiło i jeżdżę bez jakiegoś tam stresu już 2 lata. ( w tym czasie Moich znajomych  2 gt-ki i jeden s-turbo poległy przez pęknięcie tłoka, więc nie tylko 2.5).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...