Skocz do zawartości

Outback - wrazenia po miesiacu jazdy


Rio

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie cudak tylko outback :wink:

Ale faktycznie trochę taka hybryda :wink: Generalnie nic mu nie brakuje, tylko jak już wspomniałem będę musiał ingerować w zawias (sprężyny)- trochę go obniżę i utwardzę. Macie pomysł, kto w Wawce mógłby mi w tym pomóc?

 

zamiast kombinować z zawieszeniem wcześniej zmień koła i opony na niższy profil np. 215/55/17. różnica znaczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aflinta, porównywałem swojego OBK z kilkuletnim Legacy i tam jest duuuuuuuużo więcej miejsca nad głową, wiec stąd moje podejrzenia. Jeśli zakładać, że OBK MY07 ma podwyższany dach, to tylko współczuć posiadaczom wersji bez podwyższenia. Mam 182cm, fotel opuszczony na minimum (co prawda oparcie prawie pionowo) i na wybojach zdarza mi się walnąć o podsufitkę.

 

No właśnie, rozpisywałem się o tym 30 maja w tym wątku :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie to one wśrodku są dokładnie takie same, mam 183 i w swoim Legasy nie zdarza mi sie zagłówkować - jakby był niższy niż kolegi to przy takich samych parametrach powinienem głową dotykać sufitu non stop - bo jeżdrzę jednak dość spionowany

Mam szyber dach - więc winno być jeszcze gorzej - zwłaszcza przy zamkniętym :twisted:

A tak poważnie to jak jeździłem OBK nie widziałem żadnej różnicy na wysokośc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie to one wśrodku są dokładnie takie same, mam 183 i w swoim Legasy nie zdarza mi sie zagłówkować -....

Moim zdaniem też - nie sprawdzałem, ale mam takie wrażenie ....

Mam 182, siedzenie ustawione wysoko i nie mam problemów z główkowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie cudak tylko outback :wink:

Ale faktycznie trochę taka hybryda :wink: Generalnie nic mu nie brakuje, tylko jak już wspomniałem będę musiał ingerować w zawias (sprężyny)- trochę go obniżę i utwardzę. Macie pomysł, kto w Wawce mógłby mi w tym pomóc?

 

zamiast kombinować z zawieszeniem wcześniej zmień koła i opony na niższy profil np. 215/55/17. różnica znaczna.

No wiesz.... mam fabrycznie założone 225/55/17 Bridgestony. Takie mu przysługiwały :wink:

 

Btw. w weekend zrobiłem traskę na wybrzeże i spowrotem. W jedną stronę "grzałem" szybko, spalił 11,8. W drugą trochę wolniej i mniej przyspieszeń - wyszło 10,9. Nie jest więc tak strasznie źle, spodziewałem się gorszego wyniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie to one wśrodku są dokładnie takie same, mam 183 i w swoim Legasy nie zdarza mi sie zagłówkować -....

Moim zdaniem też - nie sprawdzałem, ale mam takie wrażenie ....

Mam 182, siedzenie ustawione wysoko i nie mam problemów z główkowaniem.

 

No to mi jakiś oszukany sprzedali :evil: :wink:

 

Ale fakty są takie, że

1. Zdarza mi się przytrzeć o podsufitkę.

2. W starym Legacy golden_arts jest dużo więcej miejsca nad głową i na nogi

3. Moim drugim autem jest Avensis i tam również jest nieporównywalnie więcej miejsca.

 

Jedyne co mi przychodzi do głowy, to może fakt, że fotele z elektryczną regulacją mają wyżej siedzisko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej 215/55/17 w MY04-06. Od MY07 wszystkie OBK mają 215/55/17. Fabrycznie nie występują 225/55/17. Mówimy o spec UE.
Aż poszedłem sprawdzić do garażu i........... jak byk stoi napisane 225/55/17 Bridgestone Potenza. Zresztą w mojej książce serwisowej Legacy/Outback US spec. jest też wpisany ten sam rozmiar. Mój OBK jest MY-06, chociaż produkcja 05.

No dobra, ale co robić z tymi sprężynami? :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej 215/55/17 w MY04-06. Od MY07 wszystkie OBK mają 215/55/17. Fabrycznie nie występują 225/55/17. Mówimy o spec UE.
Aż poszedłem sprawdzić do garażu i........... jak byk stoi napisane 225/55/17 Bridgestone Potenza. Zresztą w mojej książce serwisowej Legacy/Outback US spec. jest też wpisany ten sam rozmiar. Mój OBK jest MY-06, chociaż produkcja 05.

No dobra, ale co robić z tymi sprężynami? :???:

 

W takim razie w stanach dają lepsze opony :grin: W EU dostaniesz tylko Yokohama Geolander coś tam a przeróbkę zawieszenia powierzyłbym fachowcom.

Dużo kombinacji jest przy tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie (i Panie),

 

spedzilem pare godzin przegladajac i szukajke i recznie wszystko co zostalo powiedziane nt. US spec outbacka - w tym watku chyba w sumie najwiecej.

 

Zastanawiam sie czy nie kupic takiego, US 2005/2006 2.5 XT. Alternatywa jest kupienie nowego Forresterka 2.5XT z salonu.

 

Nowy outback odpada bo musi byc XT i dodatkowo manual. Dodam ze mialem WRX przez rok podczas pobytu w Australii (fota w zalaczeniu), i nie kupuje bez turbinki ;) Bylbym sprowadzil mojego Australijskiego gdyby kierownica byla po wlasciwej stronie a australia troche blizej ;)

 

Pare pytan:

1. Obok silnika jakie sa naprawde ostatenie minusy US spec:

rozumiem ze:

- wieksza miekkosc

- potencjalnie slabsze zawieszenie

- cos jeszcze co pominalem?

- slyszalem cos o "braku chlodzenia napedu i potencjalnym przegrzewaniu sie napedu?" (cytuje bo sie nie znam)

 

2. Czy jest problem z czesciami tzn. czy sa duze roznice i koniecznosc sprowadzania kazdej pierdoly zza wielkiej wody?

 

3. Czy zza wielkiej wody naprawde jak ktos twierdzi ze niebity to raczej sciemnia?

 

4. Kto z forum moze stwierdzic ze sie zna na tyle ze by za dobre wino, whisky albo inne takie obejzec samochody ktore chce kupic? Ew. czy mozecie kogos polecic komu mozna zaufac w obejrzeniu autka?

 

5. Czy ktos zna te produkty?

 

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2992811

 

http://www.autotax.auto.com.pl/index.ph ... ecf1&all=1

 

6. Czy mialoby sens sprowadzac np. ze Szwajcarii i czy jest ktos godny polecenia kto moglby sie tym zajac "na zlecenie"?

 

Bede wdzieczny za info i pozdrawiam

 

Lukasz

PS. Poki co i juz niedlugo posiadacz Alfy 156, ktora wlasnie po raz kolejny stoi w serwisie ("Dlaczego dwoch kierowcow alfy nie mowi sobie dzien dobry???

....

....

...

"Bo sie widzieli rano w serwisie")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6. Czy mialoby sens sprowadzac np. ze Szwajcarii i czy jest ktos godny polecenia kto moglby sie tym zajac "na zlecenie"?

 

Piter35 ściąga Subaraki z CH i D, kilka osób na forum skorzystałoi są chyba zadowoleni ;-)

 

2. Czy jest problem z czesciami tzn. czy sa duze roznice i koniecznosc sprowadzania kazdej pierdoly zza wielkiej wody?

 

Z tego co wiem to nie ma takiej potrzeby.

 

3. Czy zza wielkiej wody naprawde jak ktos twierdzi ze niebity to raczej sciemnia?

 

Reguły nie ma, ludzie są różni.

 

 

Odnośnie eksploatacji proponuję zagadać do yorey'a albo tombog'a bo oni posiadają takie właśnie Outbacki 2.5T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie za wskazowki WrC.

 

 

Wlasnie wrocilismy z zona z test drivu jednym z tych 2.5 dostepnych w wawie.

Wrazenia bardzo pozytywne... Power jest, bardzo plynnie jedzie, biegi wchodza elegancko, ogolie ok... Oczywiscie nie mielismy okazji za bardzo poszalec, ale dobra bryka chyba.

 

troche tylko drogo mi sie wydaje - 102-109K za 2005? Jakies komentarze co do ceny? Czy wie ktos jaki jest "pelny koszt" sprowadzenia z CH w stosunku do ceny prezentowanej na szwajcarskich stronach?

 

Czy moze wlasciciel ktoregos z nich jest na forum?

Jesli tak to prosze o kontakt.

 

 

Lukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj usłyszałem tekst, że fury zza wielkiej wody są raczej robione pod amerykanów. Ponoć gorzej. Ktoś ściągnął Tribekę, założył hak, dopiął przyczepę i wystąpily problemy ze skrzynią. Zagotowało się. Reszta elementów typu zawias, hamulec także w jakości Prakticera. Podkreślam słowo podobno. Na własnej skórze nie przerabiałem. Powielam slowa zasłyszane, choć z pierwszej ręki.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj usłyszałem tekst, że fury zza wielkiej wody są raczej robione pod amerykanów. Ponoć gorzej. Ktoś ściągnął Tribekę, założył hak, dopiął przyczepę i wystąpily problemy ze skrzynią. Zagotowało się. Reszta elementów typu zawias, hamulec także w jakości Prakticera. Podkreślam słowo podobno. Na własnej skórze nie przerabiałem. Powielam slowa zasłyszane, choć z pierwszej ręki.....

 

 

Tribeca jest robiona tylko w Stanach.

O jakości podzespołów to trudno się wypowiadać ale na 100% są inne. Np. tarcze i klocki.

Różnice są również w materiałach wykończeniowych wnętrza i inne detale.

 

Odnośnie ceny to w nowy XT w UE kosztowałaby pewnie w okolicach 160k lub trochę ponad. . Mówię o SIP. Także 105k za 2 letnie auto to chyba jest OK. Kwestia w jakim jest stanie i jaką ma przeszłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...