Subirider Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Kończą mi sie hamulce z tylu w GC8, łącznie z tarczami kotwicznymi bo juz przegniły. Pytanie brzmi, czy ktoś kiedyś robił przekładkę całych BEBECHÓW z tylnych hamulców bębnowych na tarczowe? Czego szukać i czy to sie opłaca? Będę wdzięczny za podpowiedzi bo jestem Swiezynka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Można to zrobić. Potrzebujesz jednak całego kompletu na tył, włącznie z linką ręcznego z tego co pamiętam. Przede wszystkim musisz zadać sobie pytanie - po co? Różnica w hamowaniu między bębnem a tarczą z tyłu jest w praktyce niezauważalna, a koszty użytkowania bębna niższe (aż dziw że Ci się zużyły, u mnie dalej jest chyba oryginał albo pierwszy komplet). Tył w Imprezie NA hamuje na tyle słabo, że u niektórych tylne tarcze zachodzą rdzawym nalotem Co więcej, bębny z tyłu zapewniają lepsze działanie ręcznego, więc zimą jest ciut więcej frajdy Główna przewaga tarcz z tyłu nad hamulcami marki Bembno to wygląd, w sumie niewiele więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HoQ Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Bembno xDD Też to rozkminiałem - szkoda kasy, oprócz estetyki nie zyskujesz nic, a wręcz tracisz jak BelegUS słusznie zauważył. Lepiej odłożyć na dwutłok do przodu a tył zregenerować po taniości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 O, o tym zapomniałem - dwutłoczek 277 z GC GT / GD NA, dobra tarcza, klocek i auto staje dęba. Z nowymi tarczami i klockami zmieścisz się w kilku stówach. Świetna modyfikacja, znacznie poprawia hamowanie - jedyne wymaganie to felgi minimum 15 cali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter4127 Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Równiez polecam swapa na dwutłoczek pod tarczę 277mm, sam mam taki zestaw od roku, ale powoli kusi swap na duży dwutłok z Forka XT pod tarczę bodajże 294mm, tylko boli zmiana felg. Jak koledzy zauważyli seria z tyłu w zupełności wystarcza, a i ręczny lepiej podcina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hienu Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Tył w Imprezie NA hamuje na tyle słabo, że u niektórych tylne tarcze zachodzą rdzawym nalotem Co więcej, bębny z tyłu zapewniają lepsze działanie ręcznego, więc zimą jest ciut więcej frajdy Jak tarcza rdzewieje to znaczy że cos nie działa.A ręczny przy tarczy też jest w bębnie:p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 (edytowane) Tył w Imprezie NA hamuje na tyle słabo, że u niektórych tylne tarcze zachodzą rdzawym nalotem Co więcej, bębny z tyłu zapewniają lepsze działanie ręcznego, więc zimą jest ciut więcej frajdy Jak tarcza rdzewieje to znaczy że cos nie działa.A ręczny przy tarczy też jest w bębnie:p prawde mowisz aczkolwiek srednica tego bebna jest duzo mniejsza co sprawia ze skutecznosc recznego jest mniejsza Sam takze polecam upgrade na 2 tloczka z tarcza 277 roznica jest naprawde duza, szczegolnie jak sie zregeneruje zaciski i zarzuci nowe tarcze i klocki jak BelgUS powiedzial auto staje deba . A juz mialem sytuacje ze na starych chamulcach napewno bym niewychamowal ( nagle lania sobie postanowila z lasku wyskoczyc ) Edytowane 27 Września 2016 przez Czlapus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojto79 Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Sam tez przeszedłem na dwutłoczek i różnica jest spora. Jak by co to mam zaciski dwutłoczkowe pod tarczę 277 na sprzedaż. (jak by co pisz PW). Pozdrawiam. Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Tez polecam Upgrade na dwutloczek. Od niedzieli jeżdżę na takim zestawie i auto dużo szybciej hamuje i staje się pewniejsze w hamowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subirider Opublikowano 4 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 No i mnie przekonaliście. Idę w swapa na przód. Dzięki wielkie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się