kubanow Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 (edytowane) Pomocy, co się mogło popsuć Forester 2007, 2.0 benzyna, 158KM, przebieg 150kkm (auto mam od nowości)Podczas dłuższej jazdy autostradą przy prędkości ~170km/h delikatnie szarpnęło autem i tak jakby samochód stracił trochę mocy ale auto dalej jechało Po chwili pojawiła się delikatna mgiełka na tylnej szybie jak się później okazało z oleju Po zjechaniu na parking okazało się że spadł wąż z którego żygało olejem na skrzynie - pierwsza fota (i z niego chyba ta mgiełka za autem)Po założeniu węża silnik nie pracuje równo, mocno nim telepieOlej zszedł poniżej minimum ale chyba niewiele, dodałem około litra i poziom w połowie W płynie chłodniczym nie widać oleju, z pod korka od oleju nie dymiło, wydech czarny suchy Zapalił się checkAuto regularnie serwisowane u Carfit'a (~1000km temu przegląd z pełną wymiana olejów silnik/skrzynia/dyfry + wymiana sprzęgła) Auto teraz stoi w Tarnowie, w poniedziałek będę je chciał jakoś dotyczyć do Sącza Pytanie co się mogło zrypać film z pracy silnika https://drive.google.com/open?id=0B8jzTFxrTdlxU1FSNjRLRjNXa0U Edytowane 11 Września 2016 przez kubanow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Jakbym miał wróżyć z fusów - wywala olej odmą wskutek uszkodzenia tłoka/pierścieni. Jeśli tak jest, przyczyną jest za uboga mieszanka - przyczyną może być wadliwa pompa paliwa, przepływomierz lub sonda lambda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 11 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Dzięki, ile w wariancie pesymistycznym może mnie taka naprawa kosztować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrezesKrecina Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 (edytowane) kurcze trochę niefajnie, że w serwisowanym aucie przy 150 kkm dzieją się takie rzeczy, sam mam takie samo auto jak twoje tyle, że automat i czytam twoją historię z przerażeniem, a niby 2.0 bez turbo to pancerny i bardzo trwały silnik btw życzę żeby naprawa okazała się mało kosztowna Edytowane 11 Września 2016 przez PrezesKrecina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrezesKrecina Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 2.0 są "pancerne" jak na standardy Subaru niestety, H6 wypada już gorzej, 2.5 wiadomo a o SBD nawet lepiej nie wspominajmy. standardy subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Moja wersja z przymrożeniem oka, choć temat niestety nie jest śmieszny: 2.0 ~ 200-300kkm , H6 ~200kkm, 2.5 100-150kkm (ale mój się jeszcze nie poddaje), SBD <150kkm, tylko diesel kończy wtedy swój żywot o ile nie jest na gwarancji albo Subaru ufunduje nowy blok/silnik. rozpowszechnia pan nieprawdziwe informacje..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 12 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 wczoraj udało mi się chwilkę porozmawiać z Carfitem nie dość że jest on na urlopie to jeszcze warsztat mocno zawalony robotą auto będę prawdopodobnie jutro czyli we wtorek chciał zawieść do niego ale w związku z takim zawaleniem robotą, nie wiem na kiedy uda się im coś konkretniejszego powiedzieć na temat awarii, bo żeby coś powiedzieć konkretniejszego muszą otworzyć silnik ponawiam pytanko, ile w wariancie pesymistycznym może kosztować naprawa / wymiana silnika, no i czy warto wchodzić w używki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markus22100 Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Używany silnik od 4 do 5 tysięcy plus robota około 2 do 3 tysięcy. Remont takiego silnika to zależy co i u kogo ale wychodzi od 6 do 10 tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 12 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Dzięki za info, jakiś pogląd już mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Inaczej przebieg do UPG/wyjścia korbowodu bokiem. Moja wersja z przymrożeniem oka, choć temat niestety nie jest śmieszny: 2.0 ~ 200-300kkm , H6 ~200kkm, 2.5 100-150kkm (ale mój się jeszcze nie poddaje), SBD <150kkm, tylko diesel kończy wtedy swój żywot o ile nie jest na gwarancji albo Subaru ufunduje nowy blok/silnik. 2.5n/a przrbieg ponad 200kkm z czego blisko 190kkm na lpg Upg nie ruszane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 12 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 jestem już wstępnie umówiony na piątek do Carfita, więc będzie coś tam widać więcej ale u szczególnie po tym jak poczułem szarpnięcie (~170km/h), przejechałem jeszcze z jakieś ~10 kilometrów zanim zjechałem na parking przy autostradzie (ale wiadomo że wolniej) tam dolałem olej, silnik już wtedy nie pracował prawidłowo później pojechałem dalej około 14km (do zjechania z autostrady), silnik nie pracował równo, nie miał normalnej mocy, ale na obroty wkręcał się normalnie bez szarpań itp, oleju już nie wyrzucał (jechałem z prędkością max 120) do tego momentu wąż od tej odmy (czy co to jest) był cały czas nie podpięty bo nie zauważyłem tego więc z niepodpiętym wężem jechałem jakieś ~25km z czego pierwsze km dość szybko i wtedy wywalało olej na skrzynię biegów, później jak jechałem wolniej to oleju nie wywalało temperatura płynu chłodniczego była w normie przez cały czas dopiero po tych ~25km, zobaczyłem że wąż jest nie podpięty więc go podpiąłem i odpaliłem silnik - dopiero tutaj wyskoczył check, film z pracy silnika jest własnie z tego postoju (dalej już nic nie kombinowałem, auto stoi w Tarnowie na parkingu) wiem że najlepiej by było gdybym się od razu zatrzymał i wezwał lawetę, ale niestety z pewnych względów nie mogłem, a wręcz musiałem kontynuować jazdę po zatrzymaniu się na autostradowym parkingu (ze świadomością tego że mogę zaszkodzić) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markus22100 Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) za 5-6 tysięcy to można dostać już silnik 2.5 turbo z osprzętem, myślę ze będzie bliżej 3-4. To bardzo popularna jednostka. Ja też tak myślałem , że popularna jednostka ale ceny nie da się oszukać i zaczynają się raczej od 4 tyś w górę. Edytowane 12 Września 2016 przez markus22100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Wstępna diagnoza - panewka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek444 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Sprawdzałeś regularnie olej? Ile go średnio brał na 1 000 km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 17 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 problem w tym że oleju nie brał nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrezesKrecina Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 A masz juz diagnozę co sie właściwie stało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slim2102 Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 (edytowane) Podbijam bo sam jestem ciekaw, jakieś wieści? Edytowane 29 Września 2016 przez slim2102 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 1 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 poleciał 3 tłok nie wiadomo z jakiego powodu wg serwisu dopiero jak wrzuci się sprawny silnik to będzie można szukać co było przyczyną usterki na ten moment podejrzenia idą w kierunku wtrysku(ów) / pompy paliwa / przepływomierza ja już nie będę tego naprawiał, autko sprzedane tak na marginesie na ten moment koniec z Subaru, trochę się rozczarowałem że taka usterka może polecieć w podobno tak niezawodnym i pancernym silniku i tak niezawodnej marce przy takim przebiegu (tym bardziej że bardzo mocno dbałem o nie od strony technicznej) jak już wspomniałem autko było ze mną od nowości, czyli 9 lat i przez ten okres byłem z niego mega zadowolony choć ma sporo minusów, ale frajda z jazdy nadrabiała je z nawiązką w obecnej ofercie Subaru ciężko mi coś znaleźć dla siebie nowy Forek strasznie urósł co mi mocno nie pasuje, jedyny słuszny wybór to xt platinium, ale cena jest lekko słaba jedynie Outback jakoś w miarę mi podchodzi, ale raczej nie ten silnik, jakby był 2.0 turbo to kto wie, choć i tutaj cena też jest w obecnej chwili lekko z kosmosu XV też jakoś mi się nie widzi, choć podobnie jak z outbackiem silnik od XT i kto wie (w grę wchodzą tylko benzyniaki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się