Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, jako napisał(a):

Przecież to Sturbo 2001. Zepsuty, zablokowany?

Wszystko z nim jak najbardziej ok. Aktualnie ma 238hp, chcialbym go delikatnie wystroic na ok 250-260hp, poprawic dol, turbo 0,8-0,9 bara. Teraz ma ok 0,7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, michal666 napisał(a):

Wszystko z nim jak najbardziej ok. Aktualnie ma 238hp, chcialbym go delikatnie wystroic na ok 250-260hp, poprawic dol, turbo 0,8-0,9 bara. Teraz ma ok 0,7.

Jaka turbina? 

Edytowane przez jako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, jako napisał(a):

Jak mówią papier wszystko przyjmie. Albo coś pomyliłeś albo hamownia dostrojona.

Tego tuningowca z Pelagii bym o to nie podejrzewał , tak uczciwego mechanika dawno nie widziałem.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Henryk82 napisał(a):

Tego tuningowca z Pelagii bym o to nie podejrzewał , tak uczciwego mechanika dawno nie widziałem.

Nikogo nie podejżewam. Wskazuję brak logiki w przekazywanych danych, wynikach i oczekiwaniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Gabin napisał(a):

Cześć, 

Czujnik ciśnienia od klimatyzacji - da się wymienić bez spuszczania czynnika czy trzeba spuszczać?

 

Forester SG 2005r 2.0 wolnossący z automatyczną klimą

Trzeba spuszczać.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ostatnio zaczęła mi się cały czas świecić kontrolka hill holder. Przy okazji sprawdziłem, że nie działają światła cofania. Jakiś tydzień przed tą usterką wyjąłem przednie światła przeciwmgielne bo oddałem je do regeneracji. Czy może to mieć jakiś związek jazda bez tych świateł a świecąca się kontrolka?  Jeżeli nie to co sprawdzić? Dzięki za pomoc. Błędów żadnych nie pokazuje w obd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, z racji, że w moim forku nie ma przycisku od kontroli trakcji, w zime na jakiś pustych placykach, wyjmowałem sobie bezpiecznik od kontroli trakcji i abs i auto latało jak marzenie. Wpadłem jednak na pomysł, żeby zamontować sobie w środku przycisk, który bym podłączył do kabli od bezpiecznika i zdalnie, przerywał obwód, czyli tak jakbym wyjmował bezpiecznik. Wszystko fajnie, ale czy na włączonym samochodzie można wyjmować bezpieczniki? Może się coś stać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej! Jestem mocno zielony w temacie samochodów, więc zapewne dla wielu z was pytanie będzie komiczne, ale i tak je zadam! :D Czemu w Subaru Forester, diesel 2.0, rocznik 2011, blokują się obroty na 3 tys. po około 20 minutach jazdy, gdy świeci się kontrolka DPF? Wystarczy wtedy, że auto zostanie zatrzymane na 5min i znowu obroty są odblokowane, aż minie kolejne około 20min jazdy i znowu się blokują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...