Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, artaa napisał:

Pamiętaj tylko że to rdzawy zgnilak jest

jestem twardym cehOjem w tej kwestii. Sprzedałem święty spokój w postaci Avensis T25, szukam problemów ;) 

Edytowane przez czort
  • Haha 1
  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, artaa napisał:

nawet jak lubisz problemy to z rudą nie wygrasz...

uwierzysz że w Krasnymstawie mam SG z kielichami jak dzwon? Gość przy mnie na mega wku..ie zdarł te gąbki z kielicha. Zero. 

 

W obwodzie czeka XC70 na turbo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjątek potwierdzający regułę
 
Ale i tak bym szukał SH, bardziej cywilizowany...

a jezdziles? prowadziles?
bo ja mialem sg, mialem sh i 2.5xt mt i 2.0 at i... sh w prowadzeniu, czuciu auta, bujaniu w zakretach, to zdecydowany krok w tyl w porownaniu do sg :)
dlatego rowna dekade po tym jak mialem sg 2.5t przedlifta, sprawilem sobie... sg 2.5t przedlifta :) i jest usmiech na twarzy! :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, artaa napisał:

Ale i tak bym szukał SH, bardziej cywilizowany...

budżet. Mam max 22 koła

 

Godzinę temu, artaa napisał:

Ale i tak bym szukał SH, bardziej cywilizowany...

Po SF nie szukam cywilizacji. W sumie mam nawet ochotę na SF w turbo. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, czort napisał:

Chłopaki, czysto silnikowo, który? 

*SG 2.0 besturba - będzie jeździł długo. Konieczne podstawowe czynności serwisowe. 125KM / 158KM. Jak dla mnie - co do zasady - bez różnicy. 

 

*SG 2.0XT 177KM- też pancerny, ale nie wiesz jak o niego dbano, bo ma co najmniej 17 lat. Może miał cegłę na gazie przez cały przebieg?

Prześwietlić - bo, żeby zobrazować - przy 300-400 tys. km. takie np. panewki potrafią być na etapie tylko/dopiero 45% zużycia. Jest na forum kolega, któremu (jak się okazało :)) sprowadziłem SG XT 177KM z 280tys km - i wygląda na to, że ten samochód jeszcze ma dużo km przed sobą... Etc etc. 

@Haczy :)

 

*2.5 besturba - US i CH. Fajne ale właściwie - patrz wyżej do 2.0 i niżej, uwagi podobne :upside-down-face_1f643-small:

 

*2.5XT to se osoba znajdzie opinie, pełno tego na forum i poza. Ale też bym nie dyskwalifikował, tylko sporo ostrożniej. Bo 211 czy 230KM w lodówce na kółkach to nie każdy ma :biglol:

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Fala napisał:

Może miał cegłę na gazie przez cały przebieg?

Ale każdy inny też mógł ją mieć. Dał by se radę? Bo nie ukrywam, że ku takiemu się skłaniam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, czort napisał:

Ale każdy inny też mógł ją mieć. Dał by se radę? Bo nie ukrywam, że ku takiemu się skłaniam 

Nie całkiem rozumiem, o co pytasz - więc dla wyjaśnienia: w tym cytacie miałem na myśli, że być może od nowości do chwili, w której się zainteresowałeś - samochód był "nadużywany". Pedal to the metal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czort nie wiem, jaki jest Twój budżet i przekonanie/upór ;) - jeśli chcesz - zapraszam do swoich dwóch grup na FB (ale oczywiście przede wszystkim do drugiej). Może uda się znaleźć.
 

1/. Youngtimer i Freshtimer ze Szwajcarii

2/. *S*U*B*A*R*U* ze Szwajcarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, czort napisał:

który agregat jest bardziej polecany

Zasadniczo - odpowiedzi wyżej.
Hedonistycznie - 2.5XT :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, czort napisał:

weź mnie nie kuś ;) Żona mówi, że szukam problemów ale  aż tak 

To macie 2 etapy - yo! :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, czort napisał:

Chłopaki, czysto silnikowo, który? 

EJ204 w serwisie kosztowo wychodzi jak EJ205, a jedzie jak EJ201:mrgreen:

 

Dlatego EJ205, tylko pamiętaj, że w Subaru dzielimy silniki na bezawaryjne i te z wiatrakiem:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, czort napisał:

Chłopaki, czysto silnikowo, który? 

Wszystkie te rozważania, które są powyżej, są trochę, jakby ktoś siedział w salonie i decydował przy zakupie nowego auta. tu z racji gen I - SF i gen II - SG, mówimy o autach ,które są już prawie lub pelnoletnie. trzeba zdrowo rozsądkowo podejść, ze silnik i tak będzie już elementem wymiennym, natomiast... :D buda już nie :D - i to musi być pierwsze (gra słów) sito wyboru ;)

ileś już tych szuwarów przerobiłem i proste czynności serwisowe, typu rozrząd, sprzęgło, etc kosztują przecież podobnie w ssaku i turboburbo. Nawet takie uszczelki pod głowicami, to podobny zakres części i czasu na robociznę...

 

Jak już słusznie zostało napisane, nie wiemy jak na przestrzeni tych prawie 2 dekad samochód był traktowany. Co po pięknie wypełnionej książce serwisowej - papier przyjmie wszystko ;)

 

Przejechać się każdym wariantem, obserwować swoją facjatę w lusterku wstecznym i wybrać tego, który powoduje największy uśmiech na twarzy :)

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...