Raivex Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Witam jak w temacie czy ktoś w Polsce podejmował się już próby swapowania i uturbiania silnika H6 do imprez ? Jakie moce przyjmie piec bez kucia pewnie nie więcej niż te 300 Km no ale warto zapytać . ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 (edytowane) Swapowania do imprezy nie przerabiałem, ale doładowanie owszem, tyle że kompresorem Rotrexa. A silnik spokojnie przyjmuje 400KM. Edytowane 19 Lipca 2016 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiedro Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 W Polsce to nie wiem, ale widziałem na kanale pewnych Australijczyków jak uturbiali EZ36 z Tribeci. Z tego co pamiętam to wyszło im jakieś 380 -390 KM. I upchnęli to do Legacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 W Polsce już zdarzały się swapy H6 do Imprezy GC8 w wersji N/A,są też udane próby uturbiania H6 z SVX-a. O szczegóły trzeba popytać forumowiczów Przemekka i Pegiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 ... jak byś miał wsadzać silnik z SVX to chętnie resztę co Ci zostanie (buda) odkupię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Taka kotwica nie wpłynie korzystanie na prowadzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Taka kotwica nie wpłynie korzystanie na prowadzenie. Podobny wątek przewijał się niedawno, o ile pamiętam, 3.0 jest niewiele cięższa od 2.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 (edytowane) Ale jak ten silnik jest wysunięty do przodu. Nie musi być dużo cięższy choć to zawsze 2 dodatkowe cylindry ,które swoje ważą. Oglądałem filmy jak jeżdżą takie cuda i widać że jest coś nie tak w zakrętach. Edytowane 19 Lipca 2016 przez ursusraketa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Oglądałem filmy jak jeżdżą takie cuda i widać że jest coś nie tak w zakrętach. Możesz linki zapodać? Chętnie pooglądam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 (edytowane) Oglądałem filmy jak jeżdżą takie cuda i widać że jest coś nie tak w zakrętach. Możesz linki zapodać? Chętnie pooglądam Na przykład tak na ich kanale jest cała relacja z budowy Edytowane 19 Lipca 2016 przez adamski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Oglądałem filmy jak jeżdżą takie cuda i widać że jest coś nie tak w zakrętach. Możesz linki zapodać? Chętnie pooglądam Na przykład tak na ich kanale jest cała relacja z budowy Budowę znam, bo H6 turbo mam Chciałem zobaczyć co nie tak na tych zakrętach jest, a na tym filmiku zakrętów nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Nie zauważyłem, żeby moja (była już) Impreza H6 była bardzo podsterowna, a przynajmniej bardziej niż czterocylindrowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 (edytowane) https://www.youtube.com/watch?v=https://www.youtube.com/watch?v=7Uc2elEv4jo Nie chodziło mi dokładnie o te filmy bo tamtych nie mogę znaleźć I to nie jest tak że mam coś przeciwko takiemu swapowi ,wręcz przeciwnie sam mi się taki marzy, co nie zmienia faktu o zmianie rozłożenia masy w samochodzie . Można znaleźć dożo informacji na zagranicznych stronach ,kiedyś bardzo interesował mnie ten temat A tutaj coś z naszego forum http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/43221-swap-silnika-h6-do-imprezy/ Edytowane 19 Lipca 2016 przez ursusraketa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Akurat auto Krzyśka Czocha znam. Nie będę się rozpisywać, ale problemy z jego prowadzeniem, to nie jest wina rozkładu masy Inna rzecz, że gietek ma to do siebie, że pluje przodem, nawet z dwulitrówką pod maską. Poza tym wystarczy odelżyć komorę silnika (np. wywalić do bagażnika akumulator) i wychodzi prawie na zero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raivex Opublikowano 20 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 @pegi stosuje się również płytki ołowiane co prawda dodaje to do masy ale rozkład się zmienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się