Jump to content

Subaru Impreza H6 ?


Raivex
 Share

Recommended Posts

Swapowania do imprezy nie przerabiałem, ale doładowanie owszem, tyle że kompresorem Rotrexa. A silnik spokojnie przyjmuje 400KM.

Edited by skwaro
Link to comment
Share on other sites

W Polsce to nie wiem, ale widziałem na kanale pewnych Australijczyków jak uturbiali EZ36 z Tribeci. Z tego co pamiętam to wyszło im jakieś 380 -390 KM. I upchnęli to do Legacy. 

Link to comment
Share on other sites

W Polsce już zdarzały się swapy H6 do Imprezy GC8 w wersji N/A,są też udane próby uturbiania H6 z SVX-a.

O szczegóły trzeba popytać forumowiczów Przemekka i Pegiego.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Taka kotwica nie wpłynie korzystanie na prowadzenie.

Podobny wątek przewijał się niedawno, o ile pamiętam, 3.0 jest niewiele cięższa od 2.5

Link to comment
Share on other sites

Ale jak ten silnik jest wysunięty do przodu. Nie musi być dużo cięższy choć to zawsze 2 dodatkowe cylindry ,które swoje ważą. Oglądałem filmy jak jeżdżą takie cuda i widać że jest coś nie tak w zakrętach.

Edited by ursusraketa
Link to comment
Share on other sites

 

Oglądałem filmy jak jeżdżą takie cuda i widać że jest coś nie tak w zakrętach.

Możesz linki zapodać?  Chętnie pooglądam  ;)

 

 

Na przykład tak :)

 

na ich kanale jest cała relacja z budowy :thumbup:

Edited by adamski
Link to comment
Share on other sites

 

 

Oglądałem filmy jak jeżdżą takie cuda i widać że jest coś nie tak w zakrętach.

Możesz linki zapodać?  Chętnie pooglądam  ;)

 

 

Na przykład tak :)

 

na ich kanale jest cała relacja z budowy :thumbup:

 

Budowę znam, bo H6 turbo mam  :P  ;)  

Chciałem zobaczyć co nie tak na tych zakrętach jest, a na tym filmiku zakrętów nie ma  ;)

Link to comment
Share on other sites

Nie zauważyłem, żeby moja (była już) Impreza H6 była bardzo podsterowna, a przynajmniej bardziej niż czterocylindrowe. ;)

Link to comment
Share on other sites

https://www.youtube.com/watch?v=https://www.youtube.com/watch?v=7Uc2elEv4jo

Nie chodziło mi dokładnie o te filmy bo tamtych nie mogę znaleźć 

I to nie jest tak że mam coś przeciwko takiemu swapowi ,wręcz przeciwnie sam mi się taki marzy, co nie zmienia faktu o zmianie rozłożenia masy w samochodzie .

Można znaleźć dożo informacji na zagranicznych stronach ,kiedyś bardzo interesował mnie ten temat

 

A tutaj coś z naszego forum

http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/43221-swap-silnika-h6-do-imprezy/

Edited by ursusraketa
Link to comment
Share on other sites

Akurat auto Krzyśka Czocha znam. Nie będę się rozpisywać, ale problemy z jego prowadzeniem, to nie jest wina rozkładu masy  B)  Inna rzecz, że gietek ma to do siebie, że pluje przodem, nawet z dwulitrówką pod maską. 

Poza tym wystarczy odelżyć komorę silnika (np. wywalić do bagażnika akumulator) i wychodzi prawie na zero  ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...