booz Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Czy znacie kogoś kto wstawiał do hawkeye-a silnik H6! taka operacja jest w ogóle możliwa, co się z tym wiąże? (nie mowie o kosztach, chodź też mnie interesują) piszcie co wiecie na ten temat, jestem bardzo ciekawy!! -- N maja 08, 2011 2:36 am -- coś mam http://www.perrinperformance.com/pages/show/32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Czy znacie kogoś kto wstawiał do hawkeye-a silnik H6! taka operacja jest w ogóle możliwa, co się z tym wiąże? (nie mowie o kosztach, chodź też mnie interesują) piszcie co wiecie na ten temat, jestem bardzo ciekawy!! -- N maja 08, 2011 2:36 am -- coś mam http://www.perrinperformance.com/pages/show/32 Jak widac wszystko sie da, mam tylko pewne obawy jak to auto bedzie sie prowadzić, moim zdaniem fatalnie, balans auta sie zmieni i to na niekorzyść :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 carfit, a seryjna skrzynia z 2.5 N/A zagra z H6, czy trzeba większej rzeźby ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 carfit, a seryjna skrzynia z 2.5 N/A zagra z H6, czy trzeba większej rzeźby ? raczej zagra, H6 był sprzężony albo z A/T albo ze skrzynią STI , wiec myślę że jakby dać koło zamachowe 230mm to powinno zagrać, ale takiego swapu nigdy nie robiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booz Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Czy znacie kogoś kto wstawiał do hawkeye-a silnik H6! taka operacja jest w ogóle możliwa, co się z tym wiąże? (nie mowie o kosztach, chodź też mnie interesują) piszcie co wiecie na ten temat, jestem bardzo ciekawy!! -- N maja 08, 2011 2:36 am -- coś mam http://www.perrinperformance.com/pages/show/32 Jak widac wszystko sie da, mam tylko pewne obawy jak to auto bedzie sie prowadzić, moim zdaniem fatalnie, balans auta sie zmieni i to na niekorzyść :roll: a gdyby wtedy dociążyć tył lekko!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptkrally Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Czy znacie kogoś kto wstawiał do hawkeye-a silnik H6! taka operacja jest w ogóle możliwa, co się z tym wiąże? (nie mowie o kosztach, chodź też mnie interesują) piszcie co wiecie na ten temat, jestem bardzo ciekawy!! -- N maja 08, 2011 2:36 am -- coś mam http://www.perrinperformance.com/pages/show/32 Jak widac wszystko sie da, mam tylko pewne obawy jak to auto bedzie sie prowadzić, moim zdaniem fatalnie, balans auta sie zmieni i to na niekorzyść :roll: a gdyby wtedy dociążyć tył lekko!! Ale co byś tam wstawił do bagażnika to z pod maski jedynie aku możesz wsadzić no chyba że zrobisz tam sobie jakąś wylewkę czy kominek jak chłopaki z TOP GEAR tylko że dodatkowa masa raczej nie jest pożądana a z przodu do tyłu to zbyt wiele nie przeniesiesz.... Ale pomysł ciekawy czekam na rozwój tematu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek76 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Pójdź dalej niż Perrin i zamontuj silnik centralnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Temat raczej trudny, bo nie wiadomo, czy skrzynia z Imprezy N/A, jeżeli będzie pasować, to czy wytrzyma H6. A jeżeli musiałby być swap'owany również napęd, to ja już wolę STI kupić, wyjdzie taniej, a efekt zdecydowanie lepszy :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 No byłby to zacny i ciekawy projekt,koszta pewnie też nie małe.Silnik,wiązka,zrobienie wydechu praktycznie od nowa i jak carfit, pisze balans auta,ale to można by było na wadze wyrównać,w rajdówkach żeby je dociążyć do przepisowej wagi przykręca się ołowiane płytki.A co z zawieszeniem,dało by radę? Taki silnik jest prawie dwa razy cięższy.Strasznie mi to w oczach rośnie,ale nie powiem że się nie da, tylko te koszta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 chyba się jednak da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 http://www.youtube.com/watch?v=wqnuj58l ... re=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=AUVwMzni ... re=related Zaj... gada :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptkrally Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 I pięknie wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 A w komentarzach pisze że toto w miejscu IC to 'RAM air intake' czy ja dobrze rozumiem, że to takie doładowanie jak w motocyklach? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 To jest takie coś co rozdziela powietrze na tę stronę na której jest aktualnie najbardziej potrzebne,czy jakoś tak.Takie samo miałem w oplu omedze V6 która miała silnik chyba z opla lotusa i nazywało się to "double ram". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 mam tylko pewne obawy jak to auto bedzie sie prowadzić jest szansa, że na prostej będzie fajnie szło, ale skręcać może średnio. do tego wypada zadbać o hamulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gforce Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 w oplu omedze V6 która miała silnik chyba z opla lotusa i nazywało się to "double ram". Z tego co wiem, to chyba tylko zmienna dlugość kolektora dolotowego w omedze byla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 gforce, > PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booz Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 czyli nikt w Polsce jeszcze się czegoś takiego nie podjął?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek76 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 To jest takie coś co rozdziela powietrze na tę stronę na której jest aktualnie najbardziej potrzebne,czy jakoś tak.Takie samo miałem w oplu omedze V6 która miała silnik chyba z opla lotusa i nazywało się to "double ram". "Dual Ram" w silniku 2.6 :wink: nie wszyscy od zawsze mieli subaru :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 "Dual Ram" w silniku 2.6 :wink: dokładnie,sorry dawno to było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 widziałem coupete z h6 3,0 zrobiona na 300kM ( panewki, korby , tłoki , głowice +parę innych spraw) , chodzi pięknie reakcja na gaz niewiarygodna , przecinak do 8000 obr/min silnik kompaktowy , lekki , nie ma problemu z prowadzeniem i nadsterownością większą niż przy turbo , a to wiem równiez od osoby która ma H6 na turbinie w coupecie pomagałem również w pewnym rozwiązaniu układu chłodzenia do Tribeci H6 3,0 na kompresorze h6 +kompresor do Coupety? lubi mi się silniki h6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 To pozostaje po takim wpisie czekać tylko na relację z postępów w realizacji projektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Odgrzewamy kotleta:P Odnośnie wagi, to ponoć różnica między 2.5 a 3.3 to 22kg więc raczej bez tragedii. Balans wagi w aucie tak samo zaburza wsadzenie walizki do bagażnika znalazłem takie video, gość zrobił po kosztach mocno (silnik $200): Ciekawe ile by taki swap wyszedł u Nas o ile ktoś by się podjął, sama H6 z 4k zł, do tego reszta gratów i pewnie wyjdzie równoartość auta. Nie mniej jednak finalny produkt może być coś ciekawy i niezawodny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 @@Tinuviel, najwięcej rzeźby jest z wiązką elektryczną. Reszta jest jak LEGO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 amerykańce czesto kombinują z H6, generalnie ciekawy temat ,niestety tylko u nich (dostepność) ale ja go wole pod względem bardzo ekstremalnym, tzn. H6+TT+FMIC, do tego (niestety) chłodzenie w bagazniku.idelany układ, rury turbo są krociótkie, wszystko wzdłużenie, wszystko symetryczne, super sie na to patrzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się