rafal73 Posted July 17, 2016 Share Posted July 17, 2016 (edited) Hej, Klima ustawiona na 20stC , na dworze dość ciepło. W samochodzie klima chłodzi i wszystko wygląda ok... ale jak się otworzy mache i popatrzy jak załącza się kompresor klimy to wyglada to ciekawie... załącza się na jakieś 5s potem odpuszcza na jakieś 10s i tak w kółko... czy to nie powinno załączac sie na dłużej i potem dłużej "odpoczywać"? U Was też tak to chodzi? Pozdr. Rafal PS. Auto: Legacy 2.0D, 2009 rocznik Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Edited July 17, 2016 by rafal73 Link to comment Share on other sites More sharing options...
leskod-72 Posted July 18, 2016 Share Posted July 18, 2016 W moim Gacku 0'6 też tak się załącza.Denerwóje tylko "cykanie". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syriusz_Palermo Posted July 18, 2016 Share Posted July 18, 2016 U mnie też się często załącza, czasem nawet przy załączaniu na niższych biegach (1 i 2) potrafi konkretnie autem szarpnąć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
palmall Posted July 18, 2016 Share Posted July 18, 2016 Tak ma być, wszystko masz w porządku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafal73 Posted July 18, 2016 Author Share Posted July 18, 2016 Dzięki - bo juz myślałem ze to jakiś kłopot.... Pozdr. Rafal. Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrzemoST Posted July 18, 2016 Share Posted July 18, 2016 W WRX to samo - normalka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yARO_81 Posted July 19, 2016 Share Posted July 19, 2016 Legacy 2008 2.0 benzyna... Cykanie jak wspomniales - co kilkanascie sekund na kilka sekund Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Wojtalik Posted July 19, 2016 Share Posted July 19, 2016 Legacy 3 - tak samo. Też się dziwiłem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allfex Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 Kompresor nie chodzi w trybie ciągłym inaczej by po chwili zakończył żywota, równocześnie odpalają się wentylatory i dlatego to cykanie elektromagnesów, i wolne obroty mogą na czas pracy kompresora klimatyzacji podskoczyć do ok 1000 obr/min inaczej silnik się "zadusi". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now