Jump to content

Syriusz_Palermo

Nowy
  • Posts

    82
  • Joined

  • Last visited

About Syriusz_Palermo

  • Birthday 05/29/1987

Contact Methods

  • Skype
    dariusz.paliwoda

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Görlitz/Gniewoszów
  • Auto
    Forester 2.0D MY09

Recent Profile Visitors

421 profile views

Syriusz_Palermo's Achievements

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

14

Reputation

  1. no właśnie miesiąc wcześniej trzeba już termin klepać, ze dwa lata temu próbowałem się dodzwonić i zrezygnowałem bo mi się przez cały dzień nie udało
  2. Za jakieś 2-3 tys muszę umawiać przegląd to ja bym chciał w Dzierżoniowie
  3. 1 MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł 4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k 5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. 6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje. 7. OBK MY08 255kkm, padł 8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys. 9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło 10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE 11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys 12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000 13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi 14. MY10, 192 tys. km, jeździ 15. MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km. 16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze 17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne 18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan 19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski) 20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj 21. Forester MY2011 - 126 tys jeździ 22. MY08 - padł przy 146 tys. ale go przytarłem 23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w. 24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000 25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm. 26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej. 27 Forester MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm 28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm 29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. 30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 190kkm 31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana 32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-) 33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc. 34. OBK MY11- 246 tkm, po 145 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło, regularny serwis ASO 35.Forester MY2010 ..243tkm jezdzi 36.Mój eks OBK MY08 padł przy 218kkm dziś ponad 270kkm dalej jeździ. 37. Obk MY 11 jeździł ale silnik do wymiany 294 000, 38 .drugi jeździ 270 000 39. Impreza MY09 155kkm, pękł wał, auto kupiłem już z nowym silnikiem zrobionym w ASO moje 40kkm auto bezawaryjne chyba, że sam coś zepsuje40. Forester MY 09 sprzedany przy 120 000 km, zaraz potem padł nowemu właścicielowi...41 . Pierwszy Forester 0,8' jeżdził do sprzedaży bez problemów . Sprzedany przy 150' km . Pierwsza wymiana sprzęgła przy sprzedaży.42. Drugi OBK 13' CVT sprzedałem przy 160'km nic się nie działo (mapa w nieAso od 90; km - jeździł jak talala)43. Aktualny OBK 16' SBD CVT 35' km nic się nie dzieje (mapy zrobić na razie się nie da)44. Forester MY 2012, wystartował na drogi w 2014, przebieg 104 tyś, km, serwisowany w ASO, śmiga aż miło.45. OBK MY12 (produkcja w 2011), manual. Równe 160kkm; żyje - wszystko w oryginale.41. Legacy MY 09 przy 166 000 km, chyba pęknięty wał 47. Forester MY 2010 6bManual 140 tys km działa jeździ oryginalne sprzęgło (końcówka). 4 lata ciągnięta przyczepa w wakacje DMC1350kg wymieniono 2 krotnie rura turbo i EGR 48. OBK MY 08 manual, pierwszy przy 9 000 km, drugi przy 160 000 km. 49. Outback MY14 SBD Lineatronic, sprzedany przy 132 tyś. bez żadnych awarii i śmiga u kolegi dalej. 50. Legaś sedan MY08 ciągle żyje w oryginale 277190km 51. OBK MY09 manual, pierwszy właściciel, auto żyje i ma się dobrze, olej wymieniany co 8 tys., regularny przegląd, aktualny przebieg 254 tyś.sprzęgło wymieniane 2 razy 52. Legacy MY'10 150 kkm, pełen terminowy serwis ASO od urodzin do śmierci - najpiękniejsza wigilia na autostradzie;) 53. OBK MY12 manual 142tyś. ŻYJE, przy 132tyś wymiana sprzęgła i dwumasy 54. OBK MY10 SBD 262 tyś, ale po wymianie w ASO silnika, sprzęgła i dwumasy (obecnie do sprzedania). 55. Forester MY08 - 183 tyśwszystko OK 56.Wymiana silika przy 38kkm. Teraz ma 230kkm i śmiga po dodaniu mocy na 180KM 57. Forester MY10 - 170kkm - nic nie puka nic nie stuka ... najlepszy Diesel jakim jeździłem ! Wyedytowałem swój poprzedni wpis pozycja 30
  4. Aż sam się dziwię ale dobijam powoli do 190 tys i nadal jeździ.
  5. U mnie powyżej 9l palił tylko jak były do wymiany wtryski teraz nawet z zamontowanym koszem bagażowym na dachu który ma aerodynamikę betonowego bloczku pali maksymalnie 8.2
  6. To ja też mam pozytywne doświadczenie tylko przebieg mniejszy ok 180 tys trasa Görlitz (DE) - Gniewoszów (PL) - Zurych (CH) - Isolaccia (IT) - Tirano (IT) - Sankt Moritz (CH) - Zurych (CH) - Gniewoszów (PL) - Görlitz (DE) w sumie prawie 3000 km bez problemów spalanie poniżej 7 litrów do momentu wjechania w okolicy Sankt Moritz ale tam droga pięła się tylko do góry i dodatkowo same zakręty to i samochód trochę po dupsku dostał. Prędkości różne bo i kraje różne Polska - Czechy - Niemcy - Szwajcaria - Włochy (i kawałek Austrii) także pomijając niemieckie autostrady gdzie auto poszło ok 170 km przeważnie prędkość w granicy 120 - 140 autostradami i trochę jazdy po terenie zabudowanym w granicy rozsądku ok 60 km/h Drugie pozytywne doświadczenie to tankowanie Diesla w Valdidentro - strefa wolnocłowa
  7. Ale czym Ty się martwisz przecież wszyscy wkoło piszą że problem był do 2010 -2011 po tym roku już nie występował ja mam auto z 2008 z grudnia robię serwisy w ASO i jeżdżę wtryski już wymieniłem ale nie mam za to żalu do Subaru sprzęgło i dwumasa tez już druga i wiem że pewnie wkrótce będzie 3 sprzęgło ale parę razy żona dała do wiwatu a i ja w kopnym śniegu nie pojechałem tak jak sobie to wyobrażałem a jak silnik klęknie no cóż przestałem się martwić jak klęknie to wtedy dam na tace i może obejmie mnie gest handlowy PS przebieg 165 tys i rośnie od 2 lat żona robi prawie 100 do pracy, do tego sporo jeździmy i uwierz najgorsze co można zrobić to wsłuchiwać się w silnik i oczekiwać wielkiego Kaboom ja tak robiłem i to był koszmar zero frajdy z jazdy totalne 0, nie polecam, tak jak forum dostarcza mnóstwo wiedzy o Subaru tak samo może doprowadzić do konkretnych lęków
  8. Ale wiesz że w razie czego 100% ASO niczego nie gwarantuje, przynajmniej oficjalnie
  9. Wlot do chłodnicy, intercooler a na sam koniec rozpalę ognisko pod miską olejową
  10. O dziękuje za radę a przysłonić czym tak jak kiedyś się to robiło kartonem czy w związku z rozwojem techniki są jakieś lepsze materiały? Bardziej się martwię czy w ogóle uda mu się odpalić
  11. Psotnik Mam 10 tys więcej i niedługo czeka mnie wycieczka we włoskie alpy ciekawe jak SBD będzie hałasował przy -20
  12. O i to jest jedyna sluszna opcja a forumowa statystyka chyba nie jest do końca rzetelna bo pewnie sporo użytkowników SBD zarejestrowało się żeby dowiedzieć się co mu tam tak puka po czym okazało się że pukanie było początkiem końca. Taka tajemnica poliszynela oficjalnie problemu nie ma i nie było nieoficjalnie serwisy mówią że problem był ale się zmył. Trzeba było brać Skodę jakakolwiek ona wjedzie wszędzie nie psuje się i co roku zyskuje na wartości.
  13. A jak jest upał to nic nie stuka i puka tylko szarpie na klimie jak tu nie kochać SBD.
  14. Mam tak samo stuki, puki, zwłaszcza zimą nieważne czy olej świeży czy stary, czy przed wypalaniem DPF-u czy po, czy przed kalibracją wtrysków czy po, na starych wtryskach stukał na nowych też stuka, dzisiaj też sobie tak terkotał na zew. -5 chwilę to potrwało i chyba nawet sporo przed zgaśnięciem kontrolki temp. uspokoił się przestałem zwracać uwagę, tylko delikatnie go traktuje jak jest zimny.
  15. U mnie klima bardzo obciąża samochód szarpie toto skacze - używam tylko w ostateczności. Samego spadku mocy nie czuje, jak jechałem w lato w góry (bagaże, 3 dorosłych i chyba 2 psy) micrą K11 i włączyłem klimę to myślałem że samochód się zepsuł to był dopiero spadek mocy.
×
×
  • Create New...