qfl Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Cześć, po tym jak udało mi się ogarnąć amortyzatory na tył, myślałem że moja przygoda się zakończy. Po odebraniu z serwisu auto wygląda jak na zdjęciu, przód sprężyny oryginalne subaru + amory Kayaba. Ktoś ma jakiś pomysł jak na to zaradzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Cześć, po tym jak udało mi się ogarnąć amortyzatory na tył, myślałem że moja przygoda się zakończy. Po odebraniu z serwisu auto wygląda jak na zdjęciu, przód sprężyny oryginalne subaru + amory Kayaba. Ktoś ma jakiś pomysł jak na to zaradzić? Uciąć zwój sprężyny. A tak bez żartów - serwis nie widział problemu przy odbieraniu auta? Skręć kierownicę i sprawdź, czy sprężyny są dobrze osadzone w kielichach amortyzatorów, bo wygląda to dość kontrowersyjnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qfl Opublikowano 24 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Widział, ale powiedzieli, że założyli orygnalne sprężyny, tak to wygląda a oni nie wiedzą czemu... może przez amortyzatory usłyszałem. Na mój komentarz, że to raczej spręzyny odpowiadają za wysokość auta nie usłyszałem odpowiedzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 A ja mam wrażenie że Ci w serwisie założyli sprężyny z Legacy Outback, autka wyglądają tak samo, ale Outback jest wyższy. Sprawdź sobie różnice wysokości w sprężynach pomiędzy Outbackiem a zwykłym Legacy. Chyba jest różnicy ok. 4-5cm. (mogę się mylić). Obstawiam na 99%, że serwis pomylił modele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikeZorro Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Ja kilka dni temu również musiałem wymienić amortyzatory z przodu ale w OBK. Przód też się trochę podniósł, no ale stare amortyzatory OE miały już 170 tyś, pewnie troszkę siadły przez ten czas... Jednak u Ciebie to faktycznie wygląda na jakiś błąd w montażu lub doborze amortyzatorów czy sprężyn. Tylko w jaki sposób mechanik mógł pomylić sprężyny od Legacy z OBK? Chyba że miał w warsztacie jednocześnie dwa takie auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Tylko w jaki sposób mechanik mógł pomylić sprężyny od Legacy z OBK? Chyba że miał w warsztacie jednocześnie dwa takie auta. Może zamówił złe, bo nie robił zamówienia na podstawie nr VIN. Mi tak ostatnio części do Legacy OBK zamówili, bo Pan w sklepie się pomylił.A co do wysokości zawieszenia to teraz jestem pewien na 100%, że to wina sprężyn. Sugeruję sprawdzić jeszcze ile się prześwitu zrobiło, jeżeli przód będzie miał blisko +- 20cm, to będzie oznaczać, że masz z przodu sprężyny z OBK.SUBARU LEGACY OUTBACK (prześwit): 20cm,SUBARU LEGACY (prześwit): 15cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 A może zamontowano sprężyny od Legacy w wersji 3.0 H6. Inna masa przodu między silnikami 2.0 i 3.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikeZorro Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 (edytowane) Ja tylko jednej sprawy nie rozumiem, czy kupiłeś sobie nowe amortyzatory kyb i zmienili Ci to na starych oem sprężynach czy do tego nabyłeś też nowe sprężyny? Bo jeśli są tam nowe amory i stare oem sprężyny to widocznie te kyb taki efekt dają... Ja wsadziłem teraz na przód bilstein b4 i tez mi przód w OBK podniosło.I w sumie nie wiem dlaczego tak się dzieje.Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Edytowane 3 Lipca 2016 przez MikeZorro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 amortyzatory kyb Amortyzatory są raczej do tłumienia drgań, przyczepności kół do nawierzchni. Sprężyny odpowiadają za wysokość... Przynajmniej ja w tym przeświadczeniu żyje. Jeszcze jest wyjście - obczajenie kodu sprężyny (powinien być na fakturze/rachunku) i poszukać w internetach do czego dany towar jest dedykowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 (edytowane) Ja po 160kkm w legacu kombi SBD wymieniłem amortyzatory na Bilsteiny B4. Czyli teoretycznie OE, w praktyce nieco twardsze. Tył poszedł trochę do góry bo twardszy amor zawsze mniej się ugnie pod masą samochodu. Przód pozostał tam gdzie był. A masz wydruk geometrii po wymianie? Edytowane 4 Lipca 2016 przez Knurek1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qfl Opublikowano 8 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Wymieniłem amory na KYB, sprężyn nie mogłem znaleźć zamówiłem wiec w ASO oryginały i oto efekt. Tez podejrzewam, ze to może być sprężyna z outbacka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się