hristorally Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Witam, dziś rano przy parkowaniu usłyszałem dziwne stukanie / klekot. Siedząc za kierownicą dźwięk jakby dobiegał właśnie od strony kierowcy. Olej raczej nie był w pełni rozgrzany bo przejechałem maksymalnie 1km. Stukot było słychać na biegu jałowym między 500 a 1000 obrotów. Przy obrotach > 1000 nic "niepokojącego" nie słychać. Posiedziałem chwilę w aucie, posłuchałem podnosząc obroty, a gdy wskazówka od temp. oleju doszła do poziomu optymalnego klekot / stuk zanikł. Wcześniej tego stukania albo nie było, albo ja po prostu nie zwróciłem uwagi... Reasumując na zimnym stuka między 500-1000 obrotów, a na ciepłym w zakresie 500-5000 obrotów jest "cisza". Czy może to być początek czegoś drogiego ? Popołudniu postaram się dosłać filmik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 (edytowane) szukajka nie gryzie. Wpisz sobie hasło "piston slap" Edytowane 24 Maja 2016 przez SOpEL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Dokładnie piston slap, u mnie na mrozie przy ruszaniu na zimnym chodzi na chwile jak diesel. Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Chłopaki ale Piston Slap to raczej po odpaleniu na zimno, a nie po przejechaniu kilometra.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Chłopaki ale Piston Slap to raczej po odpaleniu na zimno, a nie po przejechaniu kilometra.. W zależności od zaawansowania . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 przy kilometrze to Ci się nawet samochód nie rozgrzeje. Jak nie masz świateł po drodze tylko wyjeżdżasz i bach na trasę od razu to 1km zrobisz w ile? do 2min się wyrobisz a wtedy spokojnie może być go jeszcze słychać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Mi bardziej chodziło o to, ze nie było słychać po odpaleniu tylko po kilomentrze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Mi bardziej chodziło o to, ze nie było słychać po odpaleniu tylko po kilomentrze.. No w sumie ciekawe. Może radio głośno to nie słyszał albo dopiero się zaczyna. Mi w sumie jak się zaczynał to też był lekki niewyraźny dźwięk słyszalny czasem a teraz od uruchomienia słychać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hristorally Opublikowano 27 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Miałem włączone radio to fakt, ale na powrocie ze sklepu nie podłączałem panelu i wtedy usłyszałem ale dopiero przy wyjeździe z parkingu (pierwszy bieg i półsprzęgło) Czy mogła mieć wpływ na to taka sytuacja z nocy poprzedzającej stukot, że jechałem ponad 200km autostradą ze stałą prędkością 110-130 km/h w tym raz przyspjeszyłem do okolo 190km/h? Nastepnie zrobilem okolo 30min przerwy i powrót z Cottbus do Wrocławia. Powrtót słynną "patatajką" czyli ponad 60km po nierównych betonowych płytach (Autostrada A18) przy prędkości 80-90km/h. Poza tym to jazda płynna i spokojna (spalanie 9,1l) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexClyde Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 piston slap w Subaru to standard... nie pałować na zimnym i cieszyć się jazdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raivex Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Nie przejmuj się , to samo dzieje się jeśli masz kute tłoki które po nagrzaniu zwiększają swoją objętość i są ciaśniejsze w cylindrze dlatego się je luźniej pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hristorally Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 W końcu nagrałem wideo. Tylko piston slap czy coś grubszego? Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 W końcu nagrałem wideo. Tylko piston slap czy coś grubszego? Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka Piston. Jeździć, nie smutkać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się