Skocz do zawartości

Katalizator Legacy 2.0


lacky3pl

Rekomendowane odpowiedzi

Ktos juz przerabial temat uszkodzonego katalizatora w Legacy 2.0 N/A. chodzi o to ze , gdy bedzie wymontowany jak obejsc system zeby Check Engine sie nie swiecil.Legacy 2.0 N/A dwie sondy lambda jedna przed druga za katem.

Edytowane przez lacky3pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkręcić tulejke w miejsce sondy do niej wkręcić sondę. Regulujesz jak głęboko ma być wkrecona, aby nie sygnaliowala błędów

 

Wysłane z mojego Honor 7.

na sondzie przed katem czy za katem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Czy ktoś mi powie jak to się montuje ponieważ mam problem.

Jest tam jakaś osłonka przez która nie da się jej założyć i lambda wystaje i kabel chyba będzie od niej za krótki.

Jak to u was wygląda ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, CZAJA48 napisał:

Czy ktoś mi powie jak to się montuje ponieważ mam problem.

Jest tam jakaś osłonka przez która nie da się jej założyć i lambda wystaje i kabel chyba będzie od niej za krótki.

Jak to u was wygląda ?

 

Bardzo dobrze wygląda.

http://allegro.pl/emulator-drugiej-sondy-lambda-wyprzedaz-magazynu-i7007740153.html

http://allegro.pl/emulator-drugiej-sondy-lambda-ocynkowany-gratis-i5967049413.html

1. Odpinasz wtyczkę lambdy.

2. Wykręcasz lambdę.

3. Wkręcasz "emulator" w miejsce po lambdzie.

4. Smarujesz delikatnie gwint (i tylko gwint!) lambdy smarem miedziowym.

5. Wkręcasz lambdę.

6. Podpinasz wtyczkę lambdy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noo wiem, dlatego chciałbym się dowiedzieć jak się montuje taka właśnie:

 

W dniu 29.04.2016 o 15:47, akir napisał:

Za kątem daj się tuleje kolankowa

 

??

 

Edytowane przez CZAJA48
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, CZAJA48 napisał:

Noo wiem, dlatego chciałbym się dowiedzieć jak się montuje taka właśnie:

 

1. Odpinasz wtyczkę lambdy.

2. Wykręcasz lambdę.

3. Wkręcasz "emulator" w miejsce po lambdzie.

4. Smarujesz delikatnie gwint (i tylko gwint!) lambdy smarem miedziowym.

5. Wkręcasz lambdę.

6. Podpinasz wtyczkę lambdy.

 

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, CZAJA48 napisał:

OMG

Przecież pisze że jest tam osłona i się nie da takiej tulejki o tak jak napisał ,,palmall,, zrobić.

-_-

Przecież Ci podałem linki do aukcji, jakiej tulejki/emulatora masz szukać. Ma być zwykła, prosta, stalowa, w ocynku.

Kątową sobie możesz zostawić na pamiątkę. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości - ile nalatane na kacie że odmawia współpracy?

Mi ostatnio diagnosta fochy stroił że nie działa i mam coś tam poprzekraczane (jakieś tlenki). Bardzo mi się to nie widziało bo czuć karmelki, to raczej działa (tak mi mówili mechaniory starej daty) ! Potem zauważyłem że temp wody była ledwo na początku skali (czyli pewnie koło 50 st) to i kat. jeszcze hibernował zamiast brać się do roboty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, recki napisał:

Z ciekawości - ile nalatane na kacie że odmawia współpracy?

Mi ostatnio diagnosta fochy stroił że nie działa i mam coś tam poprzekraczane (jakieś tlenki). Bardzo mi się to nie widziało bo czuć karmelki, to raczej działa (tak mi mówili mechaniory starej daty) ! Potem zauważyłem że temp wody była ledwo na początku skali (czyli pewnie koło 50 st) to i kat. jeszcze hibernował zamiast brać się do roboty

To dlaczego "na zimno" jedziesz do diagnosty?

Pierwszy P0420 miałem przy ~90kkm. Drugi i ostatni przy ~93kkm. :D

Jak posiadam własne samochody od kilkunastu lat, tak jeszcze nigdy nie trafiłem na takiego, który sondę w rurę chciałby wkładać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojechałem "na gorąco" ale czekałem 40 minut bo były przede mną 2 auta i siem wystygłem. Jak do tej pory P0420 mrygnał mi raz, cos koło 190 kkm a tak to cisza. Może w ogóle być coś nie halo bez P 0420 ? Cienko to widzę !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam już zrobione 210014 km.

Ogólnie błąd p0420 pojawia mi się tylko przy używaniu LPG.

Gdy już wywali mi błąd o katalizatorze wymienia sondę lambdę 1 (przed katem) i mam spokój na kolejne 8 miesięcy i tak w kółko.

Gdy wywali błąd p0420 w tedy zawsze moje spalanie idzie drastycznie w górę (11,5L na trasie i 14,9L w mieście).

Tak się zastanawiałem jak włożę tą tulejkę to jak się dowiem się że lambda 1 padła?

Mam jeszcze jedno pytanie czy ta strumienica będzie pasowała do mojego auta zamiast katalizatora ?

http://allegro.pl/strumienica-luskowa-w-obudowie-katalizatora-awg-i6666171709.html#shippingInfo

 

strumienica.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, CZAJA48 napisał:

Ja mam już zrobione 210014 km.

Ogólnie błąd p0420 pojawia mi się tylko przy używaniu LPG.

Gdy już wywali mi błąd o katalizatorze wymienia sondę lambdę 1 (przed katem) i mam spokój na kolejne 8 miesięcy i tak w kółko.

Gdy wywali błąd p0420 w tedy zawsze moje spalanie idzie drastycznie w górę (11,5L na trasie i 14,9L w mieście).

Tak się zastanawiałem jak włożę tą tulejkę to jak się dowiem się że lambda 1 padła?

Mam jeszcze jedno pytanie czy ta strumienica będzie pasowała do mojego auta zamiast katalizatora ?

http://allegro.pl/strumienica-luskowa-w-obudowie-katalizatora-awg-i6666171709.html#shippingInfo

 

strumienica.jpg

tulejke wloz na drugiej sondzie jak tak jezdze juz rok czasu i niema problemu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, CZAJA48 napisał:

Gdy już wywali mi błąd o katalizatorze wymienia sondę lambdę 1 (przed katem) i mam spokój na kolejne 8 miesięcy i tak w kółko.

Wymieniasz sondę za kilkaset złotych, co 8 miesięcy..? :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, CZAJA48 napisał:

lacky3pl - zobaczymy już niedługo.


Kambol - nooo a jaki mam wybór ?

Zmienić mechanika, który Cię oszukuje? :D

Te "uszkodzone" sondy zbierasz, czy wyrzucasz?

Kolejny raz się dziwię, że ktoś wymienia pierwszą sondę (regulacyjną), zamiast drugiej diagnostycznej przy P0420.

Jak znajdziesz chwilkę czasu, to sam przeczytaj i daj do poczytania innym...

https://autokult.pl/25558,awaria-sondy-lambda-prawidlowa-diagnoza-to-klucz-do-sukcesu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...