Warthog Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 Witam, Przed decyzją o orurowaniu Forestera chciałbym znaleźć gdzieś fotki Forestera XT z orurowaniem Steelera z przodu, z boków i z tyłu. Czy ktoś z forumowiczów posiada takowego lub jest lepszy w googlowaniu? Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 ktos ma przewertuj caly watek http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/72753-nowy-subaru-forester-my2013/ a znajdziesz Link to comment Share on other sites More sharing options...
iron Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 a to nie wystarczy? http://www.steeler.pl/pl/aktualnosci,41.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechanik Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 (edited) Przed decyzją o orurowaniu Forestera chciałbym znaleźć gdzieś fotki Nie rób tego, please!! Forek SJ to SUV o delikatnym, subtelnym wyglądzie - tego typu gadżety do wyglądu tego auta kompetnie nie pasują, nic też nie dają w zamian. Efektem jest tylko pogorszenie możliwości terenowych (kąt natarcia) i stanowi zagrożenie dla pieszych narażonych na dodatkowe obrażenia w razie kolizji. To 'orurowanie' wygląda solidnie, jednak mocowanie do struktury auta jest tak delikatne, ze przy stłuczce zamiast chronic auto, wygina się i dodatkowo je niszczy. Forester to nie terenówka, jak np. Wrangler gdzie zderzak np. 'Mopara' z miejscem na wyciagarkę poprawia kąt natarcia, jest porządnie mocowany do konstrukcji, do tego auto wyglada w tym ładnie. Pseudo terenowe rury nie przynoszą korzyści. Edited March 25, 2016 by mechanik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sławek1 Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 Przed decyzją o orurowaniu Forestera chciałbym znaleźć gdzieś fotki Nie rób tego, please!! Forek SJ to SUV o delikatnym, subtelnym wyglądzie - tego typu gadżety do wyglądu tego auta kompetnie nie pasują, nic też nie dają w zamian. Efektem jest tylko pogorszenie możliwości terenowych (kąt natarcia) i stanowi zagrożenie dla pieszych narażonych na dodatkowe obrażenia w razie kolizji. To 'orurowanie' wygląda solidnie, jednak mocowanie do struktury auta jest tak delikatne, ze przy stłuczce zamiast chronic auto, wygina się i dodatkowo je niszczy. Forester to nie terenówka, jak np. Wrangler gdzie zderzak np. 'Mopara' z miejscem na wyciagarkę poprawia kąt natarcia, jest porządnie mocowany do konstrukcji, do tego auto wyglada w tym ładnie. Pseudo terenowe rury nie przynoszą korzyści. Dokładnie tak jak napisałeś. Z dodatków karoseryjnych to rekomenduję tylny spojler bo nadaje autku dodatkową lekkość i (ewentualnie) jakąś osłonę tylnego zderzaka + oczywiście osłonę silnika i skrzyni. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BiP Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 a to nie wystarczy? http://www.steeler.pl/pl/aktualnosci,41.html Mokry sen hydraulika. Zakładanie takiego czegoś w samonośnym nadwoziu chyba tylko samopoczucie poprawia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Warthog Posted March 25, 2016 Author Share Posted March 25, 2016 Za dużo rozważań, chodzi o zdjęcia, ale dzięki. Sent from my iPhone using Tapatalk a to nie wystarczy? http://www.steeler.pl/pl/aktualnosci,41.html To nie XT, nie ma też tyłu. Sent from my iPhone using Tapatalk Przed decyzją o orurowaniu Forestera chciałbym znaleźć gdzieś fotkiNie rób tego, please!! Forek SJ to SUV o delikatnym, subtelnym wyglądzie - tego typu gadżety do wyglądu tego auta kompetnie nie pasują, nic też nie dają w zamian. Efektem jest tylko pogorszenie możliwości terenowych (kąt natarcia) i stanowi zagrożenie dla pieszych narażonych na dodatkowe obrażenia w razie kolizji. To 'orurowanie' wygląda solidnie, jednak mocowanie do struktury auta jest tak delikatne, ze przy stłuczce zamiast chronic auto, wygina się i dodatkowo je niszczy. Forester to nie terenówka, jak np. Wrangler gdzie zderzak np. 'Mopara' z miejscem na wyciagarkę poprawia kąt natarcia, jest porządnie mocowany do konstrukcji, do tego auto wyglada w tym ładnie. Pseudo terenowe rury nie przynoszą korzyści. Dokładnie tak jak napisałeś. Z dodatków karoseryjnych to rekomenduję tylny spojler bo nadaje autku dodatkową lekkość i (ewentualnie) jakąś osłonę tylnego zderzaka + oczywiście osłonę silnika i skrzyni. Osłony przecież w XT nie zakładają. Sent from my iPhone using Tapatalk Przed decyzją o orurowaniu Forestera chciałbym znaleźć gdzieś fotkiNie rób tego, please!! Forek SJ to SUV o delikatnym, subtelnym wyglądzie - tego typu gadżety do wyglądu tego auta kompetnie nie pasują, nic też nie dają w zamian. Efektem jest tylko pogorszenie możliwości terenowych (kąt natarcia) i stanowi zagrożenie dla pieszych narażonych na dodatkowe obrażenia w razie kolizji. To 'orurowanie' wygląda solidnie, jednak mocowanie do struktury auta jest tak delikatne, ze przy stłuczce zamiast chronic auto, wygina się i dodatkowo je niszczy. Forester to nie terenówka, jak np. Wrangler gdzie zderzak np. 'Mopara' z miejscem na wyciagarkę poprawia kąt natarcia, jest porządnie mocowany do konstrukcji, do tego auto wyglada w tym ładnie. Pseudo terenowe rury nie przynoszą korzyści. Dzięki, to jest konkret. Intencja to ochrona przed zniszczeniem zasadniczych części karoserii w drobnych stłuczkach miejskich. Skoro to nie działa, to nie ma sensu. Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now