Skocz do zawartości

Zdjęcia orurowanego Forester XT 2013


Warthog

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Przed decyzją o orurowaniu Forestera chciałbym znaleźć gdzieś fotki Forestera XT z orurowaniem Steelera z przodu, z boków i z tyłu. Czy ktoś z forumowiczów posiada takowego lub jest lepszy w googlowaniu?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed decyzją o orurowaniu Forestera chciałbym znaleźć gdzieś fotki

Nie rób tego, please!! :o:toobad::facepalm:

Forek SJ to SUV o delikatnym, subtelnym wyglądzie - tego typu gadżety do wyglądu tego auta kompetnie nie pasują, nic też nie dają w zamian. Efektem jest tylko pogorszenie możliwości terenowych (kąt natarcia) i stanowi zagrożenie dla pieszych narażonych na dodatkowe obrażenia w razie kolizji.

To 'orurowanie' wygląda solidnie, jednak mocowanie do struktury auta jest tak delikatne, ze przy stłuczce zamiast chronic auto, wygina się i dodatkowo je niszczy.

 

Forester to nie terenówka, jak np. Wrangler gdzie zderzak np. 'Mopara' z miejscem na wyciagarkę poprawia kąt natarcia, jest porządnie mocowany do konstrukcji, do tego auto wyglada w tym ładnie.

Pseudo terenowe rury nie przynoszą korzyści.

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Przed decyzją o orurowaniu Forestera chciałbym znaleźć gdzieś fotki

Nie rób tego, please!! :o:toobad::facepalm:

Forek SJ to SUV o delikatnym, subtelnym wyglądzie - tego typu gadżety do wyglądu tego auta kompetnie nie pasują, nic też nie dają w zamian. Efektem jest tylko pogorszenie możliwości terenowych (kąt natarcia) i stanowi zagrożenie dla pieszych narażonych na dodatkowe obrażenia w razie kolizji.

To 'orurowanie' wygląda solidnie, jednak mocowanie do struktury auta jest tak delikatne, ze przy stłuczce zamiast chronic auto, wygina się i dodatkowo je niszczy.

 

Forester to nie terenówka, jak np. Wrangler gdzie zderzak np. 'Mopara' z miejscem na wyciagarkę poprawia kąt natarcia, jest porządnie mocowany do konstrukcji, do tego auto wyglada w tym ładnie.

Pseudo terenowe rury nie przynoszą korzyści.

 

Dokładnie tak jak napisałeś. Z dodatków karoseryjnych to rekomenduję tylny spojler bo nadaje autku dodatkową lekkość i (ewentualnie) jakąś osłonę tylnego zderzaka + oczywiście osłonę silnika i skrzyni.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dużo rozważań, chodzi o zdjęcia, ale dzięki.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

To nie XT, nie ma też tyłu.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Przed decyzją o orurowaniu Forestera chciałbym znaleźć gdzieś fotki

Nie rób tego, please!! :o:toobad::facepalm:

Forek SJ to SUV o delikatnym, subtelnym wyglądzie - tego typu gadżety do wyglądu tego auta kompetnie nie pasują, nic też nie dają w zamian. Efektem jest tylko pogorszenie możliwości terenowych (kąt natarcia) i stanowi zagrożenie dla pieszych narażonych na dodatkowe obrażenia w razie kolizji.

To 'orurowanie' wygląda solidnie, jednak mocowanie do struktury auta jest tak delikatne, ze przy stłuczce zamiast chronic auto, wygina się i dodatkowo je niszczy.

 

Forester to nie terenówka, jak np. Wrangler gdzie zderzak np. 'Mopara' z miejscem na wyciagarkę poprawia kąt natarcia, jest porządnie mocowany do konstrukcji, do tego auto wyglada w tym ładnie.

Pseudo terenowe rury nie przynoszą korzyści.

Dokładnie tak jak napisałeś. Z dodatków karoseryjnych to rekomenduję tylny spojler bo nadaje autku dodatkową lekkość i (ewentualnie) jakąś osłonę tylnego zderzaka + oczywiście osłonę silnika i skrzyni.

Osłony przecież w XT nie zakładają.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Przed decyzją o orurowaniu Forestera chciałbym znaleźć gdzieś fotki

Nie rób tego, please!! :o:toobad::facepalm:

Forek SJ to SUV o delikatnym, subtelnym wyglądzie - tego typu gadżety do wyglądu tego auta kompetnie nie pasują, nic też nie dają w zamian. Efektem jest tylko pogorszenie możliwości terenowych (kąt natarcia) i stanowi zagrożenie dla pieszych narażonych na dodatkowe obrażenia w razie kolizji.

To 'orurowanie' wygląda solidnie, jednak mocowanie do struktury auta jest tak delikatne, ze przy stłuczce zamiast chronic auto, wygina się i dodatkowo je niszczy.

 

Forester to nie terenówka, jak np. Wrangler gdzie zderzak np. 'Mopara' z miejscem na wyciagarkę poprawia kąt natarcia, jest porządnie mocowany do konstrukcji, do tego auto wyglada w tym ładnie.

Pseudo terenowe rury nie przynoszą korzyści.

Dzięki, to jest konkret. Intencja to ochrona przed zniszczeniem zasadniczych części karoserii w drobnych stłuczkach miejskich. Skoro to nie działa, to nie ma sensu.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...