Warthog Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Witam, Przed decyzją o orurowaniu Forestera chciałbym znaleźć gdzieś fotki Forestera XT z orurowaniem Steelera z przodu, z boków i z tyłu. Czy ktoś z forumowiczów posiada takowego lub jest lepszy w googlowaniu? Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 ktos ma przewertuj caly watek http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/72753-nowy-subaru-forester-my2013/ a znajdziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iron Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 a to nie wystarczy? http://www.steeler.pl/pl/aktualnosci,41.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 (edytowane) Przed decyzją o orurowaniu Forestera chciałbym znaleźć gdzieś fotki Nie rób tego, please!! Forek SJ to SUV o delikatnym, subtelnym wyglądzie - tego typu gadżety do wyglądu tego auta kompetnie nie pasują, nic też nie dają w zamian. Efektem jest tylko pogorszenie możliwości terenowych (kąt natarcia) i stanowi zagrożenie dla pieszych narażonych na dodatkowe obrażenia w razie kolizji. To 'orurowanie' wygląda solidnie, jednak mocowanie do struktury auta jest tak delikatne, ze przy stłuczce zamiast chronic auto, wygina się i dodatkowo je niszczy. Forester to nie terenówka, jak np. Wrangler gdzie zderzak np. 'Mopara' z miejscem na wyciagarkę poprawia kąt natarcia, jest porządnie mocowany do konstrukcji, do tego auto wyglada w tym ładnie. Pseudo terenowe rury nie przynoszą korzyści. Edytowane 25 Marca 2016 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Przed decyzją o orurowaniu Forestera chciałbym znaleźć gdzieś fotki Nie rób tego, please!! Forek SJ to SUV o delikatnym, subtelnym wyglądzie - tego typu gadżety do wyglądu tego auta kompetnie nie pasują, nic też nie dają w zamian. Efektem jest tylko pogorszenie możliwości terenowych (kąt natarcia) i stanowi zagrożenie dla pieszych narażonych na dodatkowe obrażenia w razie kolizji. To 'orurowanie' wygląda solidnie, jednak mocowanie do struktury auta jest tak delikatne, ze przy stłuczce zamiast chronic auto, wygina się i dodatkowo je niszczy. Forester to nie terenówka, jak np. Wrangler gdzie zderzak np. 'Mopara' z miejscem na wyciagarkę poprawia kąt natarcia, jest porządnie mocowany do konstrukcji, do tego auto wyglada w tym ładnie. Pseudo terenowe rury nie przynoszą korzyści. Dokładnie tak jak napisałeś. Z dodatków karoseryjnych to rekomenduję tylny spojler bo nadaje autku dodatkową lekkość i (ewentualnie) jakąś osłonę tylnego zderzaka + oczywiście osłonę silnika i skrzyni. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 a to nie wystarczy? http://www.steeler.pl/pl/aktualnosci,41.html Mokry sen hydraulika. Zakładanie takiego czegoś w samonośnym nadwoziu chyba tylko samopoczucie poprawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warthog Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Za dużo rozważań, chodzi o zdjęcia, ale dzięki. Sent from my iPhone using Tapatalk a to nie wystarczy? http://www.steeler.pl/pl/aktualnosci,41.html To nie XT, nie ma też tyłu. Sent from my iPhone using Tapatalk Przed decyzją o orurowaniu Forestera chciałbym znaleźć gdzieś fotkiNie rób tego, please!! Forek SJ to SUV o delikatnym, subtelnym wyglądzie - tego typu gadżety do wyglądu tego auta kompetnie nie pasują, nic też nie dają w zamian. Efektem jest tylko pogorszenie możliwości terenowych (kąt natarcia) i stanowi zagrożenie dla pieszych narażonych na dodatkowe obrażenia w razie kolizji. To 'orurowanie' wygląda solidnie, jednak mocowanie do struktury auta jest tak delikatne, ze przy stłuczce zamiast chronic auto, wygina się i dodatkowo je niszczy. Forester to nie terenówka, jak np. Wrangler gdzie zderzak np. 'Mopara' z miejscem na wyciagarkę poprawia kąt natarcia, jest porządnie mocowany do konstrukcji, do tego auto wyglada w tym ładnie. Pseudo terenowe rury nie przynoszą korzyści. Dokładnie tak jak napisałeś. Z dodatków karoseryjnych to rekomenduję tylny spojler bo nadaje autku dodatkową lekkość i (ewentualnie) jakąś osłonę tylnego zderzaka + oczywiście osłonę silnika i skrzyni. Osłony przecież w XT nie zakładają. Sent from my iPhone using Tapatalk Przed decyzją o orurowaniu Forestera chciałbym znaleźć gdzieś fotkiNie rób tego, please!! Forek SJ to SUV o delikatnym, subtelnym wyglądzie - tego typu gadżety do wyglądu tego auta kompetnie nie pasują, nic też nie dają w zamian. Efektem jest tylko pogorszenie możliwości terenowych (kąt natarcia) i stanowi zagrożenie dla pieszych narażonych na dodatkowe obrażenia w razie kolizji. To 'orurowanie' wygląda solidnie, jednak mocowanie do struktury auta jest tak delikatne, ze przy stłuczce zamiast chronic auto, wygina się i dodatkowo je niszczy. Forester to nie terenówka, jak np. Wrangler gdzie zderzak np. 'Mopara' z miejscem na wyciagarkę poprawia kąt natarcia, jest porządnie mocowany do konstrukcji, do tego auto wyglada w tym ładnie. Pseudo terenowe rury nie przynoszą korzyści. Dzięki, to jest konkret. Intencja to ochrona przed zniszczeniem zasadniczych części karoserii w drobnych stłuczkach miejskich. Skoro to nie działa, to nie ma sensu. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się