mans Opublikowano 29 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 @sherif jutro o 12:30 samochód będzie testowany w salonie innej marki... Pożyjemy-zobaczymy. :/ . wracając do skupu aut przez salony... @Karas - masz 100% racji. Gdyby nie było w Subaru żadnego problemu to dokładne dane na temat powinny zostać przedstawione klientom. A ja żadnej statystyki przed/po 2010 dla SBD nie widzę. Czy jest aż tak źle? Czy Subaru woli seppuku swoich klientów obserwować w momencie w którym samo powinno zachować sie honorowo... Jak dla mnie taki np. VW po swojej aferze z TDI i oszustwie zachowuje się o niebo poważniej... Wiedzieliśmyo problemie, są dowody? czas postawić sprawę jasno... Tu tego nie ma :/ Widać różnice w podejściu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 A jaka firma przedstawia statystyki awaryjności swoich produktów? VW? Z drugiej strony oszustwo to nie problemy techniczne dlatego podejście inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mans Opublikowano 30 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 W sumie tez prawda... Tyle ze oszustwo dotyczące ekologii inaczej dotyka użytkownika niż techniczne problemy... Ech jak to mój dziadek powiadał "gdzie sie nie obrócisz, tam d..a z tyłu" ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Techniczne VW też nie wszystko ma idealnie. Niestety mamy słabe organizacje konsumenckie i nic nie można zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarula Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Ja już nie mam tego dylematu. Dziś odebrałem swojego OBK 15MY i od razu śmignąłem 300 km. Świat jest piękny a benzyna tania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Zazdroszczę koledze fajna fura - a kolor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yapco Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Ale jak jechać OBK 2,5 z rodziną na wakacje, jak on ma do setki ponad 10 sekund? Juz diesel jest szybszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Czy ja wiem czy przyspieszenie jadąc na wakacje jest najważniejsze? Byłem na urlopie swoim Outbackiem i deptanie 180-200 km/h znudziło mi się po 200 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Ale jak jechać OBK 2,5 z rodziną na wakacje, jak on ma do setki ponad 10 sekund? Juz diesel jest szybszy. Jechałem na wakacje w 4 osoby bagażnik załadowany na full + 3 rowery na haku. Z tego co sobie przypominam, to przez prawie 1000 km ani razu nie miałem potrzeby wykorzystywania przyspieszenia 0-100 km/h. Bardziej niż ten czas w praktyce liczy się to, jak samochód zbiera się do wyprzedzania a w tej dziedzinie nie jest źle. Jeśli musisz za każdym razem być pierwszy startując na światłach w sprincie do 100, to faktycznie są lepsze samochody w tej konkurencji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Ale jak jechać OBK 2,5 z rodziną na wakacje, jak on ma do setki ponad 10 sekund? Juz diesel jest szybszy. Yapco wspolczuje osoba jadacym z Tobą na wakacje skoro caly czas do 100km/h jadac zaladowanym autem lecisz pelnym ogniem. Taka podroz ani tania ani komfortowa nie jest. Natomiast z wyprzedzaniem aut jadaych 80-100km/h w obk nie ma problemu podobnie jak z utrzymaniem predkosci autostradowych rzedu 150km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strusiu72 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Byłem na urlopie swoim Outbackiem i deptanie 180-200 km/h znudziło mi się po 200 km Z nudów musiałeś się zatrzymać i zatankować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarula Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Zazdroszczę koledze fajna fura - a kolor? Tungsten - dziwny kolor. Na zdjęciach wygląda jak złoty a z bliska jak srebrny metalik. Chyba to zależy jak światło pada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mans Opublikowano 31 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Widziałem ten kolor w wersji Exclusive... Piękny jest... Chociaż zastanawialiśmy sie nad granatowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yapco Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Ale jak jechać OBK 2,5 z rodziną na wakacje, jak on ma do setki ponad 10 sekund? Juz diesel jest szybszy.Yapco wspolczuje osoba jadacym z Tobą na wakacje skoro caly czas do 100km/h jadac zaladowanym autem lecisz pelnym ogniem. Taka podroz ani tania ani komfortowa nie jest. Natomiast z wyprzedzaniem aut jadaych 80-100km/h w obk nie ma problemu podobnie jak z utrzymaniem predkosci autostradowych rzedu 150km/h. Chciałem sprowokować dyskusje, bo obawiam sie, ze 2,5 litra do OBK przy tym momencie to za mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strusiu72 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 0-100 jest bez znaczenia. Mój XV ma coś pod 11 sek. a na skrzyżowaniu w 99% przypadków jest pierwszy bez spinania się. Zasługa CVT. Inna bajka, że 2.0 150 KM w trasie ma za mało momentu obrotowego co czasami (nieczęsto) jest odczuwalne. Podobne odczucia mam po 2.5 L w Outbacku. Moc niby większa, ale masa także więc wychodzi na to samo. Dlatego wybrałem SBD z CVT. DO tego auta idealne połączenie (nie biorąc pod uwagę H6, którego nie miałem przyjemności wypróbować). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yapco Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Jeździłem OBK MY 11 BD, którego sprzedałem w tym roku przy przebiegu ponad 140 tys km. Zero problemów. Teraz coś trzeba bedzie kupić. Boję się, że diesel bedzie najżwawszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 właśnie się dowiedziałem, że Zdanowicz nie bierze w rozliczeniu :/ . Bo niby sa uwaleni i maja dużo samochodów na placu... W tej chili rusza program SIP-u (chyba nawet na stronie subaru.pl o tym czytałem) związany z używanymi autami. Ja swojego Legaca sbd też problemu zostawiłem w salonie, tym bardziej że auto było tam znane i serwisowane do końca. Jak Twój diler robi problem znajdź innego /jeśli Ci zależy na takim układzie/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 @sherif jutro o 12:30 samochód będzie testowany w salonie innej marki... Pożyjemy-zobaczymy. :/ . Z czym porównujesz ? Coś zdecydowałeś ? Ja jak pierwszy raz zobaczyłem MY15 to już wiedziałęm jakie będzie następne auto, mimo, że sobie obiecywałem, ze 3 raz Outbaka nie kupię . Niestety dane techniczne i cena spowodowały, że nawet nie odbyłem jazd testowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Niestety dane techniczne i cena spowodowały, że nawet nie odbyłem jazd testowych. Błąd bo to fajny samochód jest Po poprzedniku obiecałem sobie że nie wrócę do silnika 2,5 ale.... stałem się fanem skrzyni CVT i z tą skrzynią jakoś to jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Niestety dane techniczne i cena spowodowały, że nawet nie odbyłem jazd testowych. Błąd bo to fajny samochód jest Po poprzedniku obiecałem sobie że nie wrócę do silnika 2,5 ale.... stałem się fanem skrzyni CVT i z tą skrzynią jakoś to jedzie Nie twierdzę, że jest zły w szczególności, że w końcu znów może się podobac Niestety nie jest dla mnie, po H6 stałem się wybredny i to "jakoś" mnie nie zadawala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strusiu72 Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Można wybrzydzać. Czemu nie. Jakie mamy alternatywy? Forester XT pod warunkiem, że z salonu damy prosto do wygłuszenia. Swoją droga materiały wykończeniowe też pasowałoby wymienić. Fajne auto, ale przy tej cenie jakość nie poraża. Z konkurencji? Mercedes GLC benzyna turbo. Moc niby na papierze jest, szkoda że znika jak się nim jedzie. BMW X3 fajny silnik (2.0 turbo 245 KM) . Rewelacyjny automat i cena z innej bajki. Fajne diselki w Mercedesie i BMW, zwłaszcza w BMW czuć trochę mocy. Cena znowu z innej bajki. W Outbacku myślałem nad 2.5 i stwierdziłem, że to auto zasługuje na trochę więcej momentu obrotowego. Można go znaleźć w SBD. Wystarczy mocno chcieć wierzyć, że producent uporał się z problemami z tym motorem. Bardzo przyjemne połączenie. Ciche, dość żwawe w codziennym użytkowaniu, zwłaszcza z CVT. Myślę, że niedostatki mocy (przy H6) nadrobi z nadwyżką lepszym układem jezdnym i skrzynią biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Bardzo przyjemne połączenie. Ciche, dość żwawe w codziennym użytkowaniu, zwłaszcza z CVT... Jeszcze bardziej przyjemne robi się przy + 25% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Myślę, że niedostatki mocy (przy H6) nadrobi z nadwyżką lepszym układem jezdnym i skrzynią biegów. W czym ten układ jest lepszy ? Skrzynia to sprawa dyskusyjna, oczywiście w połączeniu z cvt auto jest szybsze, ale i tak daleko do wolnej skrzynie 5EAT w połączeniu z H6 . Niestety słyszałem już o dwóch przypadkach wysypania się cvt w kilku letnim aucie o czym nie słyszałem w przypadku tradycyjnej skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Z jakimi silnikami były CVT spięte? Nie były silniki modzone? Głównie chodzi mi o diesle i zwiększenie momentu obrotowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strusiu72 Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 W czym ten układ jest lepszy ? Odpowiedź jest prosta. Przyjemność z jazdy. Byłem przeciwnikiem skrzyń automatycznych do czasu zaprzyjaźnienia się ze skrzynią w BMW (8-biegowa ZF) i CVT w Outbacku z 2014r. 2-sprzęgłowe jakoś mnie nie zwaliły z nóg. Tym bardziej klasyczne (stare) automaty 4-5 biegowe. Może były bardziej niezawodne. Wóz drabiniasty też był niezawodny. Coś jak wybór między piękną kobietą, o którą będziesz zazdrosny a starym paszczurem na którego nawet nie spojrzysz, ale obiad ugotuje i śpisz spokojnie Co kto lubi. P.S. Nie słyszałem o przypadkach wysypania się CVT w SUBARU (choć aż tak bardzo się nie interesowałem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się