Skocz do zawartości

Subaru Forester S-Turbo 2000 rok manual - koszta rozrządu i regulacji zaworów.


szymok

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, miłośnicy Subaru,

 

w piątek nabyłem S-Turbo z 2000 roku /poliftowy/, 170 koni, przymierzam się do wymiany rozrządu i ewentualnie regulacji zaworów - mechanik oceni. Auto ma szwajcarską wklejkę o wymianie rozrządu 34000 km temu, jednak trochę temu nie ufam, auto sprowadził handlarz, a ja boje się problemów, w razie jakby wklejka okazała się fałszywa.

 

Czy macie może wiedzę jaki jest koszt wymiany kompletnego rozrządu w solidnym warsztacie? I jaki jest koszt regulacji zaworów w tym silniku? Orientowałem się w kilku miejscach i ceny są mocno rozbieżne, nie chciałbym przepłacić, ale nie chciałbym też, żeby nie znajacy się na rzeczy warsztat zrobił to tanio i niefachowo.

 

Wypowiedzcie się, proszę, jakie macie doświadczenia w tym temacie. Jaki jest czas potrzebny na wykonanie ww. prac?

 

Jestem z Łodzi, tu za dużego wyboru serwisów nie mam, ale np. 100-120 kilometrów od Łodzi mogę dojechać.

 

Z góry dzięki za wszystkie sugestie.

 

Pozdrawiam

 

Szymok S-Turbo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypominam, że zgodnie z regulaminem ustanowionym przez właściciela tego forum (Subaru Import Polska) rekomendujemy korzystanie z usług Autoryzowanej Stacji Obsługi, polecanie jakichkolwiek innych warsztatów godzi w regulamin :) dlatego zachęcam do kontaktu telefonicznego z ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałem kupić S-Turbo ale teraz nie żałuję że kupiłem ssaka bo u mnie regulacja zaworów z rozrządem jest 3 razy tańsza, jak chcesz kolego mieć zrobione jak trzeba to podjedz do ASO , może jakaś świąteczna promocja, może zapłacisz 2 stówki więcej ale wiesz co masz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

chciałem kupić S-Turbo ale teraz nie żałuję że kupiłem ssaka bo u mnie regulacja zaworów z rozrządem jest 3 razy tańsza,
może i koszta serwisu mniejsze ale przyjemność z jazdy też :D

Jak ostatnio robiłem regulację zaworów z rozrządem to płaciłem za rozrząd 1200 (z pompą) + 2000 regulacja ... doszły świece, dolot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za sugestie, Panowie.

 

Zgadzam się z Karasem, 2.0 wolnossące a 2.0 turbo - to dwa światy, zupełnie różne auta. I nie chodzi o to, żeby wyciskać z turbiny siódme poty, ot o zwykłą jazdę.

 

Tymczasem życzę wszystkim Wesołych Świąt i jak najmniejszej ilości usterek w naszych Subaru :)

 

Pozdrawiam

 

Szymok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Carfita zdaje się,że znacznie poniżej 2k zł taka usługa kosztuje. To nie-ASO,ale legalne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega nowy to pewnie nie wie, że regulacja a sprawdzenie to 2 różne rzeczy ;) Rozrząd to jak wyżej, a sprawdzenie luzów zaworowych to niższy koszt. Dopiero jak jest potrzeba regulacji to wzrasta bo silnik trzeba wyjąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym na Twoim miejscu to olał. Jak ci się buda nie trzęsie to poczekaj do regulacji, kiedy wymienisz rozrząd za 70 000 km.  Pozdrawiam i Wesołych Świąt!

no właśnie mi się buda trzęsie do 10 minut po odpaleniu z rana przy ruszaniu z jedynki, taki efekt jakby koła miały odpaść tak buksują, może to jakaś poducha? ale po kilkunastu minutach jak silnik już ciepły to nie ma ze startu tego łubu dubu ale na postoju-wolnych obrotach delikatnie zaznaczam delikatnie buda drży

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A ja bym na Twoim miejscu to olał. Jak ci się buda nie trzęsie to poczekaj do regulacji, kiedy wymienisz rozrząd za 70 000 km.  Pozdrawiam i Wesołych Świąt!

no właśnie mi się buda trzęsie do 10 minut po odpaleniu z rana przy ruszaniu z jedynki, taki efekt jakby koła miały odpaść tak buksują, może to jakaś poducha? ale po kilkunastu minutach jak silnik już ciepły to nie ma ze startu tego łubu dubu ale na postoju-wolnych obrotach delikatnie zaznaczam delikatnie buda drży

 

Jeżeli masz ssaka , a z podpisu wynika ,że tak to masz regulację za pomocą śrub więc zabieg bardzo prosty nie wymagający wyjmowania silnika a tylko odkręcenia dekli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...