szymok Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Witajcie, miłośnicy Subaru, w piątek nabyłem S-Turbo z 2000 roku /poliftowy/, 170 koni, przymierzam się do wymiany rozrządu i ewentualnie regulacji zaworów - mechanik oceni. Auto ma szwajcarską wklejkę o wymianie rozrządu 34000 km temu, jednak trochę temu nie ufam, auto sprowadził handlarz, a ja boje się problemów, w razie jakby wklejka okazała się fałszywa. Czy macie może wiedzę jaki jest koszt wymiany kompletnego rozrządu w solidnym warsztacie? I jaki jest koszt regulacji zaworów w tym silniku? Orientowałem się w kilku miejscach i ceny są mocno rozbieżne, nie chciałbym przepłacić, ale nie chciałbym też, żeby nie znajacy się na rzeczy warsztat zrobił to tanio i niefachowo. Wypowiedzcie się, proszę, jakie macie doświadczenia w tym temacie. Jaki jest czas potrzebny na wykonanie ww. prac? Jestem z Łodzi, tu za dużego wyboru serwisów nie mam, ale np. 100-120 kilometrów od Łodzi mogę dojechać. Z góry dzięki za wszystkie sugestie. Pozdrawiam Szymok S-Turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombur Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Rozrząd 1500 z wymianą Regulacja 2000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Przypominam, że zgodnie z regulaminem ustanowionym przez właściciela tego forum (Subaru Import Polska) rekomendujemy korzystanie z usług Autoryzowanej Stacji Obsługi, polecanie jakichkolwiek innych warsztatów godzi w regulamin dlatego zachęcam do kontaktu telefonicznego z ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonard17 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 chciałem kupić S-Turbo ale teraz nie żałuję że kupiłem ssaka bo u mnie regulacja zaworów z rozrządem jest 3 razy tańsza, jak chcesz kolego mieć zrobione jak trzeba to podjedz do ASO , może jakaś świąteczna promocja, może zapłacisz 2 stówki więcej ale wiesz co masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 chciałem kupić S-Turbo ale teraz nie żałuję że kupiłem ssaka bo u mnie regulacja zaworów z rozrządem jest 3 razy tańsza, może i koszta serwisu mniejsze ale przyjemność z jazdy też Jak ostatnio robiłem regulację zaworów z rozrządem to płaciłem za rozrząd 1200 (z pompą) + 2000 regulacja ... doszły świece, dolot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 jak chcesz kolego mieć zrobione jak trzeba to podjedz do ASO lepiej podjedz do polecanych m.in na forum ASO... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 A ja bym na Twoim miejscu to olał. Jak ci się buda nie trzęsie to poczekaj do regulacji, kiedy wymienisz rozrząd za 70 000 km. Pozdrawiam i Wesołych Świąt! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymok Opublikowano 24 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 Dzięki za sugestie, Panowie. Zgadzam się z Karasem, 2.0 wolnossące a 2.0 turbo - to dwa światy, zupełnie różne auta. I nie chodzi o to, żeby wyciskać z turbiny siódme poty, ot o zwykłą jazdę. Tymczasem życzę wszystkim Wesołych Świąt i jak najmniejszej ilości usterek w naszych Subaru Pozdrawiam Szymok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 U Carfita zdaje się,że znacznie poniżej 2k zł taka usługa kosztuje. To nie-ASO,ale legalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 Kolega nowy to pewnie nie wie, że regulacja a sprawdzenie to 2 różne rzeczy Rozrząd to jak wyżej, a sprawdzenie luzów zaworowych to niższy koszt. Dopiero jak jest potrzeba regulacji to wzrasta bo silnik trzeba wyjąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonard17 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 A ja bym na Twoim miejscu to olał. Jak ci się buda nie trzęsie to poczekaj do regulacji, kiedy wymienisz rozrząd za 70 000 km. Pozdrawiam i Wesołych Świąt! no właśnie mi się buda trzęsie do 10 minut po odpaleniu z rana przy ruszaniu z jedynki, taki efekt jakby koła miały odpaść tak buksują, może to jakaś poducha? ale po kilkunastu minutach jak silnik już ciepły to nie ma ze startu tego łubu dubu ale na postoju-wolnych obrotach delikatnie zaznaczam delikatnie buda drży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2015 A ja bym na Twoim miejscu to olał. Jak ci się buda nie trzęsie to poczekaj do regulacji, kiedy wymienisz rozrząd za 70 000 km. Pozdrawiam i Wesołych Świąt! no właśnie mi się buda trzęsie do 10 minut po odpaleniu z rana przy ruszaniu z jedynki, taki efekt jakby koła miały odpaść tak buksują, może to jakaś poducha? ale po kilkunastu minutach jak silnik już ciepły to nie ma ze startu tego łubu dubu ale na postoju-wolnych obrotach delikatnie zaznaczam delikatnie buda drży Jeżeli masz ssaka , a z podpisu wynika ,że tak to masz regulację za pomocą śrub więc zabieg bardzo prosty nie wymagający wyjmowania silnika a tylko odkręcenia dekli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się