Skocz do zawartości

szymok

Nowy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Ostatnie wizyty

117 wyświetleń profilu

Osiągnięcia szymok

0

Reputacja

  1. Dzięki za sugestie, Panowie. Zgadzam się z Karasem, 2.0 wolnossące a 2.0 turbo - to dwa światy, zupełnie różne auta. I nie chodzi o to, żeby wyciskać z turbiny siódme poty, ot o zwykłą jazdę. Tymczasem życzę wszystkim Wesołych Świąt i jak najmniejszej ilości usterek w naszych Subaru Pozdrawiam Szymok
  2. Witajcie, miłośnicy Subaru, w piątek nabyłem S-Turbo z 2000 roku /poliftowy/, 170 koni, przymierzam się do wymiany rozrządu i ewentualnie regulacji zaworów - mechanik oceni. Auto ma szwajcarską wklejkę o wymianie rozrządu 34000 km temu, jednak trochę temu nie ufam, auto sprowadził handlarz, a ja boje się problemów, w razie jakby wklejka okazała się fałszywa. Czy macie może wiedzę jaki jest koszt wymiany kompletnego rozrządu w solidnym warsztacie? I jaki jest koszt regulacji zaworów w tym silniku? Orientowałem się w kilku miejscach i ceny są mocno rozbieżne, nie chciałbym przepłacić, ale nie chciałbym też, żeby nie znajacy się na rzeczy warsztat zrobił to tanio i niefachowo. Wypowiedzcie się, proszę, jakie macie doświadczenia w tym temacie. Jaki jest czas potrzebny na wykonanie ww. prac? Jestem z Łodzi, tu za dużego wyboru serwisów nie mam, ale np. 100-120 kilometrów od Łodzi mogę dojechać. Z góry dzięki za wszystkie sugestie. Pozdrawiam Szymok S-Turbo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...