Skocz do zawartości

francuz saxo vs japoniec yaris


beemowiec

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi mi o prowadzenie-wiadomo,ze clio 172 mocniejsze ale znowu nie jakos duzo bardziej.Saxo silnik 1.6 16v 120km.Natomiast to co saxo robi w zakretach i to w serii to wow.Wiem juz czemu tak polecaliscie tego gokarta;)

Zdjecia na pewno zamieszcze:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jestem już po miechu używania saxo vtsa.Napisze pare słów jakby ktoś planował zakup czegoś takiego.W porównaniu do małych pomykaczy które miałem w przeszłości czyli clio 169,clio 172,yaris ts to saxo vts jest zdecydowanie najlepszym kompromisem między osiągami,prowadzeniem,spalaniem i wygodą.Dzisiaj machnąłem traskę Bielsko Wrocław tam a sam,specjalnie nie brałem daily cara tylko chciałem sprawdzić czy saxo da się ogarnąć w trasie w razie czego i powiem wam,że żadem problem nawet jak ktoś jest wysoki.Prędkości przelotowe na autstradzie takie,że łapiemy się pod A6 i inne betki:) a oni z niedowierzaniem patrzą ocb.To jest największy fun.Zakręty tym autem jak dla mnie nabierają nowego znaczenia-jak się nauczymy posługiwać lewą nogą na hamowaniach to można go niesamowicie fajnie stawiać lekko bokiem w zakrętach bo dupka jest skora do uciekania.Ogólnie auto jest tak wdzięczne przy kręceniu kierą,że im więcej zakrętów tym lepiej.Silnik ma super charakterystykę-w sensie taki prawdziwy francuz ze starej szkoły hot hatchy.Kręcimy do czerwonego bez obaw,a on nie ma chwili słabości.Czuć w autku lekkość jego wagi.Jak mielibyście kiedyś opcję i chęć kupna VTS to polecam gorąco!Naprawdę super wydane pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie chce zakładać nowego tematu,a mam pytanko-mojego kolegi niewiasta ma yarisa ts pierwszej generacji.Teraz jest za granicą na stażu,auto stoi i kumpel dzwoni do mnie,że zapisuje nas na tor fiata na rallysprint i startujemy TSem.Mówie mu kurde chłopie bedziemy ostatni:D Jeździł z was ktoś czymś takim w jakiejś próbie typu kjs,rallysprint albo chociaż widział ktoś coś takiego na takich próbach?Ja szczerze powiem,że jeżdże po różnych imprezach amatorskich moim rally RK team oplem i nie przypominam sobie żebym coś takiego spotkał...Podkreślam,że auto seryjne 106km.Kiedyś jeździłem takim autem przez krótki czas ale w zasadzie to już nie pamiętam i ogólnie to tak woziłem się z punktu A do B niż próbowałem go jako coś do szybszej jazdy.

Edytowane przez beemowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie chce zakładać nowego tematu,a mam pytanko-mojego kolegi niewiasta ma yarisa ts pierwszej generacji.Teraz jest za granicą na stażu,auto stoi i kumpel dzwoni do mnie,że zapisuje nas na tor fiata na rallysprint i startujemy TSem.Mówie mu kurde chłopie bedziemy ostatni:D Jeździł z was ktoś czymś takim w jakiejś próbie typu kjs,rallysprint albo chociaż widział ktoś coś takiego na takich próbach?Ja szczerze powiem,że jeżdże po różnych imprezach amatorskich moim rally RK team oplem i nie przypominam sobie żebym coś takiego spotkał...Podkreślam,że auto seryjne 106km.Kiedyś jeździłem takim autem przez krótki czas ale w zasadzie to już nie pamiętam i ogólnie to tak woziłem się z punktu A do B niż próbowałem go jako coś do szybszej jazdy.

 

Jak kierownicy umieją jeździć to cykniecie jariską mocniejsze auta. Ja bym na Waszym miejscy próbował. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi umiejętnościami to jest różnie hehe.Kolega to taki colin mc rae troche,czym by w tych kajtkach nie jeździł to albo coś wyjeździ albo wydupi.System ma 0-1.Gorzej jak coś zrobi yarisowi bo będzie musiał szykować się do wyprowadzki z domu pewnie.A miał tylko dzieciaka pilnować....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem śmigam Yarisem z 2006 roku ale D4D ex nominał 90 KM. 

 

1. Siedzenia do wymiany - czegoś kufa tak niewygodnego w życiu nie używałem. Lecz moja połowica twierdzi z uporem maniaka że są super.

2. Przy mokrym  potrafi moment obrotowy zerwać przyczepność i to baaardzo łatwo.

3. Koła są prawie na obrysie i śmiga się tym jak gokartem lecz  trzeba na ostrych i szybkich zakrętach dawać pozor, bo kiepski rozkład masy potrafi pociągnąć za sobą całą resztę pojazdu (silnik ciężki).

4. Mało pali (acz udało mi się z dwoma rowerami na dachu na A1 - lekko naginając przepisy RD uzyskać spalanie około 9l ON).

5. Można powiedzieć że prawie bezawaryjny - a ma nalot up 220000.

6. Mniej męski może być tylko Ford Ka pierwszej generacji.

7. Hamulce - to nie jest mocny punkt tego pojazdu.

8. Leflektory przednie matowe jak cholera - zaobserwowałem w dużej liczbie aut.

 

Generalnie lubię to autko. 

A i tak liczy się łącznik pomiędzy "kierownicą a przepustnicą". Ja tam jeżdzić nie potrafię ale lubię to :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...