misiekwaw Opublikowano 9 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 To i ja wrzucę moje 0,02 PLN! Jeśli bugeyed to tylko sti!!! Zwykły to dramat, poprostu gt-et + jakieś 100-200kg więcej, może przesadzę, ale to prawie taka średnioniższa-średnia klasa w germano_franko pojęciu!Jako jeden z dłuższych na tym forum posiadaczy gt-eka - nieprzerwanie od 98 roku ubiegłego wieku ( jak to dumnie brzmi - niczym profesor wydziału archeologicznego ) - wspomnę o szoku jaki przeżyłem na Miedziance w warunkach zimowych ( odcinek leśny odśniżony przez 6-kołowy pług z metrowymi bandami) za kierownicą pierwszego polskiego STI EUspec - bugeyed - którym to pojawił się Baniowski z Św. Pam. Wieczorkiem. Na śliskim to auto skręcało w przeciwieństwie do mojego, i innych gt-eków :shock: niewiadone: 1. technika poszła mocno do przodu 2. kg=km 3. co Sti to Sti wynik równania: jeśli Sti to tak, jeśli wrx to nie - na suchym i na wprost zdrowy gt-ek = bug-eyed Sti cóż... pozostaje mi poszukać... STI ale to raczej nie u nas, bo u nas ludzie sie chyba na głowy z .... pozamieniali :shock: dzieki za końkrety :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekwaw Opublikowano 9 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 hejas misiek, joł zarażony jak ja jesteś ale jak widzę bardziej zaawansowany, gratuluję możliwości. Moja opinia jest taka: GT'jest super ale brałbym bug eya bo:- jest nowszy, nie da sie ukryc - lampy można zmienić :cool: ale nie trzeba, nie trzeba nie planuje go ogladac z zewnatrz - jest tańszy (sic!) no STI nie za bałdzo :???: - łatwiej znaleźć dobrego bug-eye niż GT (o ile w ogóle da się znaleźć pewnego GT'ka) nie wiem, ale pewnie jak poszukam to sie przekonam :roll: - jeśli wolniejszy to nie wiele, a przecież można to zmienić to juz mam przecwiczone misiek trzymam kciuki, i chętnie popodziwiam po kupnie. Choć sądzę że przyśpieszenia nie zdziwią Cię po twoim dezlu (zwłaszcza elastyczność), w każdym razie ja tak miałem po jeździe WRX'em MY 2004. No ale idzie zima :cool: i nie ma to jak prawdziwy czterołap. Dzieki :cool: Troche mnie przeraza wizja WRXa ktory w elastycznosci raczej mnie nie zaskoczy :roll: ale wazne ze bedzie fajnie skrecal Sprobuje poszukac STI moze cos sie uda :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorBa Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Chwila Edit: Obrazek Obrazek To autko ode mnie z firmy. Teraz jest przywracany do stanu w którym będzie można nim normalnie jeździć na codzień i prawdopodobnie pójdzie na sprzedaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 I jeszcze takie cuś wygrzebałem na dysku : quote] "...Toyota Corolla Clone..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 - lampy można zmienić :cool: ale nie trzeba, nie trzeba nie planuje go ogladac z zewnatrz Seryjne lampy w WRX są ponoć bardzo kiepskie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 W Bug Eye? Są BARDZO kiepskie. STi ponoć lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Zawsze można założyć jakiś xenon-kit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Zwłaszcza z pakietem stylistycznym Prodrive: Obrazek Podoba mi się bardzo bugeye Depi :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Podoba mi się bardzo bugeye Depi :roll: Wieść gminna niesie, że i sama Depi może się też podobać - patrząc na jej avatar, wcale sie nie dziwię . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasztan Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Subaru_Impreza_WRX_STI#GC_chassis_comparison_to_the_GD_chassis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Sprobuje poszukac STI moze cos sie udadasz sie przejechac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Jako posiadacz WRXsa i główny konsultant w wydaniu kasy Chojnego na wymarzone Subaru, temat mogę podsumować tak. Dane na ten miesiąc: Dobry WRX 50.000 zł Dobry GT 40.000 zł jak masz mega fuksa. W tym że naprawdę WRX stan igla to 55.000 zł, a GT 50.000 zł Za 40.000 masz WRXsa z USA co mógł być łodziom pontonową. Za 30.000 masz GT co mógł być przystankiem. WRX młodszy o rok, dwa, ma potencjał do modyfikacji i spełnia nowsze normy podczas zderzenia. GT lżejszy, z kosmicznie lepszym zawieszeniem do sportu, roczniki 99/00 tak samo modyfikowalne jak WRX wiec GT idealny jak chcesz upalać dla wyniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 GT idealny jak chcesz upalać dla wyniku Eeee tam, a dla przyjemności to nie, a o pietruchę ? P.S. "Dlaczego GT, a nie Bug_eye": Bo Bug-Eye jest Bueeeeee :razz: P.S. 2 Nawet z morettami nie ma tego klimatu co GT (piszę to jako były posiadacz bagaja) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 A tak mi się przypomniał SJS 2 stopnia w Poznaniu. Bary swoim GT 00 zlał wszystkich włącznie z Carfitem w jego rydwanie ognia. Nie moglim zrozumieć jak to możliwe(oprócz tego, że Bary jest wymiataczem). Jako, że się wszyscy znamy nieźle to pozwoliliśmy sobie nawzajem pojeździć tę próbę swoimi autkami. Mnie po przejażdżce GT Barego( seria seria) zatkało, a Intak stwierdził:...(zapytajcie jego co powiedział, bo ja mam 2 paski). Generalnie jeśli tylko na drogi polskie to WRX fajnie gasi wszelkie nierówności, ale płaski asfalt i tego typu próby - GT jest bezkonkurencyjny. I zacytuję mojego kolegę forumowego: " STI musiałoby mieć ze 400 koni żeby zrobić taki czas jak GT w tych warunkach" Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Lucek,a jeździłeś STi bug-eye ? Jestem ciekaw odczuć w porównaniu do WRX (B-E) i GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xavier Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 W kwestii kibla - chetnie zobacze jak hamuje OCTAVIA Bardzo fajnie. 2-4 hamowań za 140km/h i po hamulcach Octavi zostaje tylko wspomnienie i dym, sprawdzone wielokrotnie. co to za Octavia :shock: bo napewno nie 130PD ani 1.8T :cool: zeby seryjne hamulce w Octavii 1.8T/19TDI 130PD (i tylko w tym TDI) były baardzo dobre wystarczy zmiana płynu, a można bez zadnych problemow zmienic seryjne tarcze 288 na tarcze od RSa ktore maja 312mm i wtedy jest jeszcze lepiej pozdro Octavia 1.9 TDi 2002 Combi w wersji Elegance, z boxem założonym od razu u dilera na 140KM. Zresztą ujeżdżałem trzy takie. Wystarczyło małe ściganko z pod świateł i po hamulcach zostawało wspomnienie. Mondeo 2003 2.0 TDCi combi miało lepsze hamulce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Lucek,a jeździłeś STi bug-eye ? Jestem ciekaw odczuć w porównaniu do WRX (B-E) i GT. Niewiele, ale odczucie było takie,że bardzo hardcoreowy jest jeśli chodzi o zawias, fotele też były najfajniejsze, w dalszych seriach postawili na komfort, tamte były prawie jak kubły. STI Bug -Eye miał strasznego laga, problemy z 5-tką ale strasznie działał na wyzwalanie adrenaliny. To jednak subiektywne moje odczucia. Generalnie kiedyś byłem zachwycony. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekwaw Opublikowano 9 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Octavia 1.9 TDi 2002 Combi w wersji Elegance, z boxem założonym od razu u dilera na 140KM.Zresztą ujeżdżałem trzy takie. Wystarczyło małe ściganko z pod świateł i po hamulcach zostawało wspomnienie. Mondeo 2003 2.0 TDCi combi miało lepsze hamulce. no i tyle w temacie - zupełnie inne hamulce niż te o których mówię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xavier Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Octavia 1.9 TDi 2002 Combi w wersji Elegance, z boxem założonym od razu u dilera na 140KM.Zresztą ujeżdżałem trzy takie. Wystarczyło małe ściganko z pod świateł i po hamulcach zostawało wspomnienie. Mondeo 2003 2.0 TDCi combi miało lepsze hamulce. no i tyle w temacie - zupełnie inne hamulce niż te o których mówię Ja się tam nie znam na Skodach, jeździłem też trochę Octavia 1.9 TDi combi 2005 i nie widziałem różnicy na plus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Bo jak wspomniał mistrz Shodan, są kierowcy co hamują, a są też kierowcy co przyspieszają .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekwaw Opublikowano 9 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 no i tyle w temacie - zupełnie inne hamulce niż te o których mówię Ja się tam nie znam na Skodach, jeździłem też trochę Octavia 1.9 TDi combi 2005 i nie widziałem różnicy na plus. W wersjach 130PD i 1.8T (oraz RS ale to juz zupelnie inna bajka) sa inne hamulce niz w słabszych wersjach. Różnica w samym rozmiarze nie jest jakaś powalająca ale już w skuteczności i odporności na zmęczenie tak, tak jak już pisałem wystarcza wymiana płynu na taki o wysokiej temperaturze wrzenia i jest narawde OK. Zresztą, nie zamierzam nikogo przekonywać, bo niektórych nic nie przekona i zawsze będą wiedzieć lepiej :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xavier Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 . Zresztą, nie zamierzam nikogo przekonywać, bo niektórych nic nie przekona i zawsze będą wiedzieć lepiej :neutral: Mnie nie bierz pod uwagę, bo to, co ja przeżyłem z tymi Skodami spowodowało, że jestem uprzedzony do tej marki. dobra koniec OT :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Lucek,a jeździłeś STi bug-eye ? Jestem ciekaw odczuć w porównaniu do WRX (B-E) i GT. Temat postu to Subaru Impreza GT&WRX "Kwota o jakiej rozmawiamy to ~50k zł" no i mowa o STi bug-eye to już OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Ja się tam nie znam na Skodach, jeździłem też trochę Octavia 1.9 TDi combi 2005 i nie widziałem różnicy na plus. A temat o Skodach to MEGA OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekwaw Opublikowano 9 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Lucek,a jeździłeś STi bug-eye ? Jestem ciekaw odczuć w porównaniu do WRX (B-E) i GT. Temat postu to Subaru Impreza GT&WRX "Kwota o jakiej rozmawiamy to ~50k zł" no i mowa o STi bug-eye to już OT niestety wiekszosc postow w tym watku to OT :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się