eddie_gt4 Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 w ASO wystarczy SSM / komp. diagnostyczny czy potrzeba czegos wiecej?+ ogarnięty pracownik = wyłączone TPMS. z tym akurat dosc trudno tutaj, ale dzieki za iskierke nadziei Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Pytanie jak "stały" jest ten w Subaru z CVT i SBD a jak "niestały" w Tusconie Bo pewnie obydwa sa zblizone tapatalk Ja tam się nie znam... ale...Porównać mogę pomiędzy OBK 2,5 CVT i Volvo V60 CC, które ma chyba Haldex. Moim zdaniem czuć, ze Subaru jedzie pewniej, jak wszedłem kilka razy ostrzej w zakręt jęczą wszystkie 4 opony i jakichś niepokojących zachowań nie czuje, wydaje mi się, ze napęd jest dobrze rozkładany na wszystkie koła. W Volvo przy podobnej próbie tez przejechałem, ale czułem, ze napęd "coś kombinuje", dołącza tył i jakoś czulem się mniej pewnie. Moze to subiektywne odczucie, myśląc ze w Subaru jest AWD, a moze jednak rozwiazanie w CVT nadal jednak lepsze niż Haldex? Nich się wypowiedzą eksperci, dla mnie jako laika "łapka w górę" na s-AWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Wystarczy pooglądać filmy z Subariad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się