Yanas Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Koledze właśnie pękł przewód intercoolera w OBD z 2011r (raptem 70tyś km przebiegu, słabo..). Jest w Grecji na wakacjach, a centrala w Atenach twierdzi, że nie mają nic na stanie w tym momencie, trzeba czekać 10 dni. Pytanie - czy łatając ten przewód taśmą/trytytkami itp. ma szansę trochę wytrzymać, czy ciśnienie tam jest za duże na taką rzeźbę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Załatać taśmą i starać się jechać na podciśnieniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 2k km może być ciężko Auto jest u mechanika, podobno ma coś dosztukować, ale chciałbym koledze przekazać dobre wieści,że na taśmie i trytytkach też mógłby spokojnie zasuwać.. Tylko nie wiem na ile to ryzykowne dla turbiny itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sambor Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Miałem kiedyś taki problem w poprzednim aucie. Zaklejony wąż wytrzymywał jakieś 100 km jazdy. Niech chłop kupi sporo taśmy i nastawi się na klejenie w czasie przymusowych postojów. Jak tasma mi pękała to zatrzymywałem sie i kleiłem na nowo... niestety zajmowało to trochę bo najpierw starą trzeba było usunąć. Ręce ubrudzone.... Ale dojechałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Ok, dzięki za info! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 (edytowane) Koledze właśnie pękł przewód intercoolera w OBD z 2011r (raptem 70tyś km przebiegu, słabo..). Jest w Grecji na wakacjach, a centrala w Atenach twierdzi, że nie mają nic na stanie w tym momencie, trzeba czekać 10 dni. Pytanie - czy łatając ten przewód taśmą/trytytkami itp. ma szansę trochę wytrzymać, czy ciśnienie tam jest za duże na taką rzeźbę? Dziwne, że nie mają, bo to pada dość często. U mnie, choć to model 2008, już trzecia licząc z oryginalną (niecałe 130k km). A może, jeśli kolega wraca za kilka dni, po prostu wysłać mu część kurierem z Polski? Wymiana jest do opanowania nawet dla lekko kulawej technicznie osoby. a na pewno nie trudniejsza niż otaśmowanie. Edytowane 21 Sierpnia 2015 przez Pitz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombur Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 wstawić metalową rurkę i poskręcać opaskami ślimakowymi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzyp1 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Po zaklejeniu wzmocniona taśmą mi nic nie pękło ale jak szło ciśnienie z turbo to przeciskające się powietrze gwizdało dość zabawnie, to było bardzo wesołe 400 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 wstawić metalową rurkę i poskręcać opaskami ślimakowymiJeśli rurka nie będzie miała karbów, może być kiepsko... Polecam jednak rozważyć kuriera z Polski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Podobno lokalny mechanik dosztukował jakąś rurę z motorówki.. I działa, póki co. Kolega wracając będzie próbował w każdym ASO Subaru po drodze do kraju dostać ori przewód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Nie szkoda czasu na to "zajeżdzanie" do ASO ? Wroci do Polski to zamowi i po problemie. Jakiś przewrażliwiony ten kolega. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się